148 Reacties

één maand geleden

Reactie op Judieehv

Wat leuk en herkenbaar! Ik ben 33 en kom uit Eindhoven. Nu 8+1 van ons twee ...
Super leuk! Beetje dezelfde situatie haha, we schelen niet veel. Onze zoon is nu 1,5

één maand geleden

Ik kom ook uit de buurt van Uden/Eindhoven/Helmond. Ik ben 31 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Op 4 september hebben we de eerste echo, ik kan echt niet wachten tot het zover is en we langzaam wat meer vertrouwen kunnen hebben!

één maand geleden

Haihai, ik ben 29 jaar wij wonen in Heesch en verwachten ons 1ste kindje❤️

één maand geleden

Hoihoi! Ik ben 29 jaar, uit helmond en in verwachting van ons eerste kindje. 🩷💙 11 september de eerste echo.

één maand geleden

Reactie op fem1920

Hoihoi! Ik ben 29 jaar, uit helmond en in verwachting van ons eerste kindje ...
Das in de buurt!

één maand geleden

Reactie op Marlissa93

Das in de buurt!
Jij ook uit helmond?

één maand geleden

Reactie op Ster24

Nou precies. Heb vanmorgen gebeld en mag dinsdag komen. Dat wachten weer is ...
Hoe is het gisteren afgelopen?

één maand geleden

Reactie op Ractac

Hoe is het gisteren afgelopen?
Lief dat je het vraagt. Helaas bleek gisteren het hartje niet meer te kloppen. Vanaf het begin heb ik gevoeld dat deze zwangerschap anders was, voelde niet goed. Het is fijn dat ik daar op mag vertrouwen. Hoe verdrietig ook, de natuur heeft het zo bepaald, en liever nu dan nog een keer na 23 weken. Ik ben naast verdrietig vooral ook opgelucht dat de onzekerheid voorbij is. Nu hopen dat alles er goed uit komt en dan weer opnieuw beginnen...

één maand geleden

Reactie op Ster24

Lief dat je het vraagt. Helaas bleek gisteren het hartje niet meer te klopp ...
🥺 sterkte…. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd

één maand geleden

Reactie op Ster24

Lief dat je het vraagt. Helaas bleek gisteren het hartje niet meer te klopp ...
Heel veel sterkte ❤️❤️

één maand geleden

Reactie op Ster24

Lief dat je het vraagt. Helaas bleek gisteren het hartje niet meer te klopp ...
Jeetje, hoopte iets andess te lezen. Heel veel sterkte 😘. Hopelijk is alles snel achter de rug voor jullie.

één maand geleden

Reactie op Ster24

Lief dat je het vraagt. Helaas bleek gisteren het hartje niet meer te klopp ...
Ah nee toch, sterkte! 💕

één maand geleden

Hoe is het met iedereen? 😊

één maand geleden

Reactie op Ractac

Hoe is het met iedereen? 😊
Voel me met 7w3d nog prima! Misselijkheid blijft het grootste gedeelte van de dag weg, dus dat is top. Ik maak me wel nog steeds overdreven veel zorgen om een miskraam. Heb 12 september de eerste echo. Hoe gaat het met jou? 😘

één maand geleden

Reactie op Krisje55

Voel me met 7w3d nog prima! Misselijkheid blijft het grootste gedeelte van ...
Gelukkig dat je je prima voelt! Dat wachten op de eerste echo kan zo lang duren he, hopelijk is het snel volgende week donderdag voor jou en alles goed 🥰. Hier gaat het op en af met de misselijkheid. Beetje een constant katergevoel. Maar 10 weken nu en vandaag termijnecho gehad, waar alles goed was gelukkig.

één maand geleden

Reactie op Ractac

Gelukkig dat je je prima voelt! Dat wachten op de eerste echo kan zo lang d ...
Goed om te horen! 😊

één maand geleden

Reactie op Ractac

Hoe is het met iedereen? 😊
Met mij gaat het goed maar de laatste dagen heb ik zoveel honger. Ik kan ineens zoveel eten het is echt bizar. De misselijkheid heb ik niet veel gehad maar is iniedergeval weg. Ben nu 8w6d en volgendeweek echo weer😍. Hoe gaat het met jou?

één maand geleden

Reactie op Ractac

Gelukkig dat je je prima voelt! Dat wachten op de eerste echo kan zo lang d ...
Mooi!!

één maand geleden

Reactie op Marlissa93

Hier ook Noord Brabant maar tegen Limburg aan(Vierlingsbeek), bij Overloon/ ...
Dat is in de buurt, ik woon in boxmeer! 29 en in verwachting van de derde 😊 11de eerste echo. Zo benieuwd!!

één maand geleden

Hier best wel last van misselijkheid, vooral in de middag/avond. Avondeten lukt eigenlijk bijna niet meer. Gelukkig veel support van mijn partner & deze week familie het leuke nieuws verteld, dus dat maakt veel goed!