148 Reacties

één maand geleden

Reactie op lv94

Dat is in de buurt, ik woon in boxmeer! 29 en in verwachting van de derde � ...
Aah das heel dichtbij idd. Spannend bijna de eerste echo. Hier nu twee echos gehad. Morgen bellen voor de 13 weken echo want dat moet bij een andere praktijk

één maand geleden

Hoi hoi! Ik ben 29 jaar en kom uit Helmond , ik ben in verwachting van ons tweede kindje 🥰

één maand geleden

Hallo allemaal! Had hier al eens gelezen maar eigenlijk nog niet gereageerd.. ik ben Marlie 39 uit Tilburg zwanger via icsi en uitgerekend op 11-4! Hoe is het met iedereen ??

één maand geleden

Reactie op xNaooms

Hoi hoi! Ik ben 29 jaar en kom uit Helmond , ik ben in verwachting van ons ...
Hey! Ik ook 29 uit helmond. Gezellig!

één maand geleden

Hoi, Ik ben 25 jaar, woon in Roosendaal en ben vandaag 7 weken. Eerste kindje

één maand geleden

Hebben jullie meer zoete of zure cravings?? Ik word zelf zo misselijk van zoetigheid

één maand geleden

Reactie op Marrelltje

Hallo allemaal! Had hier al eens gelezen maar eigenlijk nog niet gereageerd ...
Met mij gaat het goed hoor. Nu 9w2d en last van vermoeidheid maar dat is het wel. En met jou?

één maand geleden

Reactie op aly123

Met mij gaat het goed hoor. Nu 9w2d en last van vermoeidheid maar dat is he ...
Gelukkig! Had je nog met veilig thuis gebeld? Hier ook goed. Sinds deze week misselijk in de morgen tot een uur of 9 en moe maar vooral vanaf een uur of 11.00 ben ik al op.. en ‘s nachts honger 🤭

één maand geleden

Wel een aanstaande mama, helaas niet jong meer hi hi! Ben 38 maar kom ook uit Tilburg. Zit je ook bij Fam? Hopelijk alles goed met je, gister termijnecho gehad en hier was alles goed! 4 cm was de kleine al!

één maand geleden

Reactie op clau1985

Wel een aanstaande mama, helaas niet jong meer hi hi! Ben 38 maar kom ook u ...
Het was leuk! Ik ga ook naar fam. En ga ook naar de centering zwangerschap. Jullie ook? Morgen heb ik mijn intake.

één maand geleden

Reactie op Marrelltje

Gelukkig! Had je nog met veilig thuis gebeld? Hier ook goed. Sinds deze we ...
Jaa vandaag weer een gesprek met veilig thuis en iemand anders gaat aansluiten bij het gesprek. Echt geen zin in want zoveel instanties willen helpen en dat is lief maar het word gewoon teveel en te druk even

één maand geleden

Reactie op clau1985

Wel een aanstaande mama, helaas niet jong meer hi hi! Ben 38 maar kom ook u ...
Leuk foto! Jaa ik zit ook bij fam

één maand geleden

Reactie op Marrelltje

Het was leuk! Ik ga ook naar fam. En ga ook naar de centering zwangerschap. ...
Laat weten hoe het ging!!

één maand geleden

Reactie op aly123

Jaa vandaag weer een gesprek met veilig thuis en iemand anders gaat aanslui ...
Ik weet iemand in een soortgelijke situatie en die zit nu 2 jaar later in haar huisje. Ervaart het ook als veel maar het was het waard. Even vol houden! 😊

één maand geleden

Reactie op Marrelltje

Het was leuk! Ik ga ook naar fam. En ga ook naar de centering zwangerschap. ...
Leuk ik ga in oktober voor het eerst naar centering! Ik woon in de Reeshof maar die sessies zijn dinsdag en dan kan ik nooit, nu doe ik mee met zuid, op vrijdag!! En jij?

één maand geleden

Reactie op clau1985

Leuk ik ga in oktober voor het eerst naar centering! Ik woon in de Reeshof ...
Ik kom ook uit de Reeshof en begin idd oktober! Elke dag was lastig dus ik heb deze zo laten staan..

één maand geleden

Reactie op Marrelltje

Het was leuk! Ik ga ook naar fam. En ga ook naar de centering zwangerschap. ...
Ohh ik ook! Ik kom ook uit Tilburg en ga ook naar de centering ☺️

één maand geleden

Reactie op Marrelltje

Ik kom ook uit de Reeshof en begin idd oktober! Elke dag was lastig dus ik ...
Dat is toevallig zeg! Kleine wereld hè? Ik ga 24 oktober ook in Tilburg leuke dag doen met draagconsult, babymassage en nog paar dingen. Heel leuk! Jammer dat we niet bij elkaar zitten bij Fam!

één maand geleden

Reactie op clau1985

Dat is toevallig zeg! Kleine wereld hè? Ik ga 24 oktober ook in Tilburg leu ...
Nog meer uit de Reeshof. Leuk!! Klinkt leuk die dag!! Is dat vanuit die centering? Of kun je je er ook los ergens voor inschrijven?

één maand geleden

Reactie op clau1985

Dat is toevallig zeg! Kleine wereld hè? Ik ga 24 oktober ook in Tilburg leu ...
Ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd. 24september moet ik helaas naar school dus dan kunnen wij niet.. 🥲 Ik heb dit niet via de centering gezien maar volgens mij bij fertiliteit. Het is voor iedereen.. ☺️