11 Reacties

één maand geleden

Nee ik herken dit niet, maar ben benieuwd of dit idd een verzakking is!

één maand geleden

Kan het een vaginale spatader zijn?

één maand geleden

Reactie op Suus399

Kan het een vaginale spatader zijn?
Zou het inderdaad ook nog kunnen zijn. Ben benieuwd wat de ha er van gaat zeggen.

één maand geleden

Reactie op Elineexx

Zou het inderdaad ook nog kunnen zijn. Ben benieuwd wat de ha er van gaat z ...
Ja ik ook eigenlijk!

één maand geleden

Reactie op Elineexx

Zou het inderdaad ook nog kunnen zijn. Ben benieuwd wat de ha er van gaat z ...
En ben je wijzer geworden bij de huisarts?

één maand geleden

Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Leek net alsof er een tennisbal of iets zat.. maar dat was echt op het begin van mijn zwangerschap na een tijdje is het ook weer van zelf over gegaan

één maand geleden

Reactie op Suus399

En ben je wijzer geworden bij de huisarts?
Update, Gisterenmiddag verloor ik een grote prop afscheiding in een beetje rare kleur. Daarna volgde er een flinke bloeding. Naar de vk geweest. Ze had even snel met de Doppler naar het hartje geluisterd. Dat was allemaal goed. Even een blik geworpen op mn onderkant maar voor de rest niks. Ben met een rotgevoel weg gegaan. Vandaag bij de ha geweest. Alles uitgelegd. Ha heeft binnenin mn vagina gekeken. Was geen actieve bloeding meer te zien. Wat afscheiding afgenomen voor op kweek te zetten. Vermoedde is een vaginale infectie. Urine was helemaal schoon. Het rare gevoel vanonder is ook een stuk minder geworden.

één maand geleden

Reactie op Elineexx

Update, Gisterenmiddag verloor ik een grote prop afscheiding in een beetje ...
Wow dat zou schrikken zijn geweest!

één maand geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Wow dat zou schrikken zijn geweest!
Nogal! Ik was zo bang dat het helemaal mis was.. Gelukkig alles nog ok met de baby. Vond het wel erg jammer dat ze gisteren geen echo heeft gemaakt. Gewoon even ter controle of ze de bloeding eventueel kon zien. Daar heb ik wel slecht van gelopen. Gelukkig vandaag dan bevestiging gehad dat de bloeding helemaal is gestopt. Geeft toch wat meer rust.

één maand geleden

Reactie op Elineexx

Update, Gisterenmiddag verloor ik een grote prop afscheiding in een beetje ...
Oh jeetje daarvan schrik je toch ontzettend ja! Gelukkig alles goed met jou & de kleine nu.

één maand geleden

Reactie op Elineexx

Nogal! Ik was zo bang dat het helemaal mis was.. Gelukkig alles nog ok met ...
Dat is idd niet fijn dat je nog geen zekerheid hebt dat er echt niks aan de hand is. Gelukkig is de bloeding gestopt ❤️