5 Reacties

één maand geleden

Ohww wat schattig dat je dochtertje dan zo in slaap valt 🥹 Wij hebben het gefilmd toen we het vertelden. Was zo leuk! Dochter is 3,5 en reageerde helemaal verbaasd: “zit er nu een baby in je buik??” En daarna: “Oja ik hoor de baby al huilen!” Kreeg ook een hoop kusjes op mn buik en ze wilde alvast een rode kinderwagen kopen voor de baby 😂 Maar ook nu krijg ik steeds van die grappige vragen: “heeft de baby een luier aan in je buik?” En mag ik op de wc niet te hard persen want dan valt ie in de wc haha. Ze is er echt wel veel mee bezig, zo lief!

één maand geleden

Mijn kinderen vinden het helemaal geweldig dat ze nog een broertje of zusje krijgen. Mij zoons kussen steeds mij buik en mn dochtertje wilt steeds bij me liggen. De kinderen van mij vriend zijn er totaal niet blij mee.

één maand geleden

Reactie op MH1122

Ohww wat schattig dat je dochtertje dan zo in slaap valt 🥹 Wij hebben het ...
Heeeeeel schattig allemaal!! 💕💕

één maand geleden

Reactie op Mamavan862

Mijn kinderen vinden het helemaal geweldig dat ze nog een broertje of zusje ...
Wat lastig dat de kinderen van je vriend er niet blij mee zijn. Ik hoop dat ze straks ook blij zijn als hun broertje of zusje er is 💕

één maand geleden

Aww wat schattig v je dochtertje. Mijn zoon deed dat precies zo toen ik zwanger was v m'n dochter, ze schelen precies 2 jaar. We hebben nog nix verteld maar gister - bedenk ik me nu door jouw verhaal - begon mn zoon weer aan m'n buik te plukken en aaien b bij in slaap vallen 🤔