7 Reacties

7 maanden geleden

Zijn voeding wat indikken? Helpt hier heel erg.

7 maanden geleden

Reactie op Elineexx

Zijn voeding wat indikken? Helpt hier heel erg.
Met, johannes broodpitmeel?

7 maanden geleden

Ik zou hem lekker 100 laten drinken, waarom wil je hem meer laten drinken? Is het na zijn fles verder wel tevreden? Beter wat vaker 'kleinere' (100 is prima voor deze leeftijd volgensmij) beetje dan dat maagje zo vol duwen. Tot minimaal 6-8 is het klepje van de maag naar de slokdarm nog niet goed ontwikkeld. De klachten zoals je het omschrijft zijn heel normaal volgensmij. De ene baby heeft het iets erger dan de andere. Niet vervelend bedoeld, ik zou zeggen het is wat het is. 😊 Indikken heeft ook weer consequenties, zoals verstopping, meer krampjes...

7 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

Ik zou hem lekker 100 laten drinken, waarom wil je hem meer laten drinken? ...
Kan ook consequenties hebben* bedoel ik

7 maanden geleden

Reactie op firsttime25

Met, johannes broodpitmeel?
Je hebt anti reflux voeding. Dat is sowieso al wat dikker. Dat werkt hier heel goed. Maar je kan het ook wat indikken met jbpm. Dan kan je zelf bepalen hoe dik je het maakt. Je hoeft er geen dikke pap van te maken natuurlijk, maar het helpt echt al als je het net wat dikker maakt.

7 maanden geleden

Reactie op Elineexx

Je hebt anti reflux voeding. Dat is sowieso al wat dikker. Dat werkt hier h ...
Ja want onze zoon zit aan de pepti wegens kma

7 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

Ik zou hem lekker 100 laten drinken, waarom wil je hem meer laten drinken? ...
Ik snap wat je zegt hoor! Het is ook niet dat we m maar verder vol willen stoppen, integendeel juist. Hij heeft ook niet perse last van het teruggeven. Het is meer dat ie soms niet helemaal verzadigd lijkt.