11 Reacties

6 maanden geleden

Ik drink iedere dag 2 glazen thee van fenegriek en gezegende distel. Werkt mega goed voor mijn productie!

6 maanden geleden

Zorgen dat je echt genoeg eet. Veel gezonde vetten, eiwitten, maar zeker ook gezonde koolhydraten. Zorgen dat je aan de 2500 calorieën per dag komt. Ik eet zelf sinds de bevalling elke dag een stevige kom havermout met melk, gedroogd fruit en andere lekkere toppings en ik heb altijd super goede en veel melk gehad. Maar verder let ik dus ook op dat ik genoeg voedingsstoffen binnen krijg, dmv voeding en aanvullende natuurlijke supplementen.

6 maanden geleden

De fenegriek pillen hielpen mij

6 maanden geleden

Panjiri helpt bij mij!

6 maanden geleden

Ik doe helemaal niks voor mijn productie, maar heb ook een peuter die 1-2× p.d. nog drinkt. Ik leg bij elk kik die ze geeft aan, ook al is het maar voor 3 minuutjes of om even in slaap te krijgen, etc. Ik geef gewoonlijk 1 borst en vaak al na een uur de andere. 's Avonds lekker laten clusteren zodat ze lang kan slapen (4-5h).

6 maanden geleden

Iedere dag een handje ongezouten nootjes, volkoren brood, havermout en zelf voldoende drinken: water, thee, (max. 2) koffie, (karne)melk

6 maanden geleden

Reactie op HelloFemmy

Iedere dag een handje ongezouten nootjes, volkoren brood, havermout en zelf ...
havermoutpap? doe jij hier nog iets bij of hoe bereid jij het

5 maanden geleden

Reactie op RaadselachtigePier178522

havermoutpap? doe jij hier nog iets bij of hoe bereid jij het
Met melk haha. Maar uiteraard kan een plantaardige melk of water ook.

5 maanden geleden

Maar 150 ml is supergoed! Dus waarom zou je meer willen? Je borsten maken de hoeveelheid melk die je baby nodig heeft. Mijn dochter van bijna 15 weken drinkt altijd aan de borst, soms kolf ik. Dat is dan rond de 120 of 140 ml. Ken je Teddy Roorda? Die zou je kunnen volgen. Zij deelt veel goede informatie over borstvoeding.

5 maanden geleden

Kolf je in totaal 150ml zonder aanleggen of naast de voedingen? Krijgt je kindje enkel live bv of gekolfd en krijgt t nog kunstvoeding? Groeit t goed? Genoeg plasluiers?