11 Reacties

2 maanden geleden

Jaa ik heb hier ook erg last van! Ik gebruik nu magnesiumtabletten in de ochtend en de nacht. Het gaat bij mij nu een stuk beter

2 maanden geleden

Ik heb hier ook wel last van. Ik las ook iets over magnesium spray. Iemand ervaring daarmee?
Heb hier ook last van 🙄 Had het bij mijn vorige zwangerschap ook

2 maanden geleden

Ik slik al een tijdje magnesiumtabletten van Lucovitaal. Werkt super en sinds dien geen rusteloze benen meer gehad :)

2 maanden geleden

Aan de magnesium dus! En hoeveel slikken jullie dan? 1 tabletje per dag ofzo?

2 maanden geleden

Reactie op Lis920827

Aan de magnesium dus! En hoeveel slikken jullie dan? 1 tabletje per dag ofz ...
Ik doe 1 in de ochtend en 1 voor het slapen gaan

2 maanden geleden

Oh en je hoeft je geen zorgen te maken of het Jr kindje beïnvloed. Magnesium is een mineraal die je al in je lichaam hebt. Het is veilig te gebruiken

2 maanden geleden

Zou proberen om het via kristallen te doen. Magnesium tabletten moet je slikken en komt via maag darm kanaal en kan dan leiden tot obstipatie of soms diarree. Je huid is je grootste orgaan. Dus elke avond voor het slapen gaan een teiltje met lauwwarm tot warm water (nu is lauw wel lekkerder), en dekseltje magnesium kristallen erin. Super goed voor je en ontspant echt… je huid neemt het op en dan dringt het door tot in de diepere weefsels. Ik bestel ze altijd bij de magnesium shop (heette vroeger Permsal). Kunt het ook in bad doen maar dan heb je iets meer nodig..

2 maanden geleden

Jaa, daar had ik vorige zwangerschap zoveel last van! Het enige wat hielp was magnesiumspray en magnesiumzout voor in bad (via de huid wordt magnesium beter opgenomen, vandaar dat ik geen pillen nam)

2 maanden geleden

Een zeepje tussen je hoeslaken en matras helpt bij mij al jaren!

2 maanden geleden

Reactie op Ronsko

Jaa, daar had ik vorige zwangerschap zoveel last van! Het enige wat hielp w ...
Welke spray en zout gebruikte je? ☺️