19 Reacties

één maand geleden

Ik ben gestopt toen ik wist dat ik zwanger was, gewoon cold turkey, ik weet voor wie ik het doe, dat is mijn mindset 😊

één maand geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap gerookt 16 jaar geleden. Maar bij deze zwangerschap ben ik gestopt. Gewoon in 1 keer. Heb er 2 dagen "last" van gehad en daarna niet meer. Vind het nu zelfs smerig ruiken tot kokhalzen aantoe😅

één maand geleden

Hoi ik weet dat het echt niet goed is voor de kleine , maar probeer nu op 4 sigaretten en nicotine kauwgom maar vind het erg zwaar om te stoppen. Ik heb bij de verloskundige gevraagd of ik binnenkort hulp kan krijgen om te stoppen. Want wil het echt maar vind het echt mega lastig. Ik schaam me ook enorm dat ik nog niet ben gestopt en hoop dat ik hier snel hulp bij kan krijgen

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Hoi ik weet dat het echt niet goed is voor de kleine , maar probeer nu op 4 ...
Dat begrijp ik helemaal vind het ook enorm lastig ik denk dat ik morgen in een keer ga stoppen. Hopelijk krijg jij goede hulp dat het jou ook lukt maar dat zal vast lukken !

één maand geleden

Reactie op RespectvolleFlamingo461266

Dat begrijp ik helemaal vind het ook enorm lastig ik denk dat ik morgen in ...
Yes hoop het ook morgen de echo en als die goed is ga ik gelijk weer vragen voor de hulp🩷

één maand geleden

Meteen gestopt toen ik er achter kwam dat ik zwanger ben. Helemaal geen last van gehad. Op het begin (eerste dagen) erg bang dat ik het niet zou volhouden toen het boek ‘stoppen met roken’ gelezen. Erg verhelderend.

één maand geleden

Ik rookte alleen sigaretten tijdens het uitgaan maar ik deed wel vapen. Ben daar gelijk mee gestopt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was

één maand geleden

Reactie op HulpvaardigeKers943418

Ik ben gestopt toen ik wist dat ik zwanger was, gewoon cold turkey, ik weet ...
Dit had ik ook! 💪🏼☺️

één maand geleden

Ik ben ook meteen gestopt met roken toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Met pleisters en zuigtabletten. Ik heb 1x een terugval gehad vanwege een mega stressvolle situatie, na 2 dagen weer het stoppen opgepakt, tot vandaag niks meer gerookt. De zuigtabletten heb ik niet meer nodig en met de pleisters zit ik nu in de laatste fase. Over 1,5 week gaan ook de pleisters eraf. Ik zweer bij het stoppen met deze hulpmiddelen, dit heeft echt een grotere kans van slagen. Je kunt ook een stoppen met roken coach krijgen, dan worden de pleisters en zuigtabletten vergoed door de zorgverzekeraar (1x per jaar). Met deze hulp gaat het echt lukken! 💪💪

één maand geleden

In mijn vorige en deze zwangerschap bij positieve test meteen cold turkey gestopt. Is niet makkelijk de eerste week maar het went sneller dan gedacht, vooral met de achterliggende gedachte dat het veel beter is voor je kindje, ook qua doorbloeding van de navelstreng etc.

één maand geleden

Direct na de test gestopt. Eerste weken had ik het moeilijk vooral als ik mensen zag met een drankje en sigaret. Nu gaat het prima. Je doet het voor je kind en dat is ook de reden dat stoppen in één keer lukte bij mij.

één maand geleden

Ik ben ook gestopt toen ik positieve test had. Daarna kon ik die lucht ook niet verdragen. En was echt een doorwinterde roker…. Ik denk er geen enkel moment meer aan.

één maand geleden

Ik ken een aantal vrouwen die de gehele zwangerschap hebben doorgerookt. De ene geminderd, de andere niet. En allemaal zijn ze bevallen van een kindje die (te) licht was en klein. Ikzelf ben gestopt tijdens de zwangerschap van mijn zoontje en heb toen een kereltje van 4,5 kg en 55 cm op de wereld gezet. Toeval? Kan. Maar ik geloof er heilig in dat het echt heel veel uitmaakt. Nu weer gestopt dus ben benieuwd wat voor dikzak (of niet) deze gaat worden. En wil nu ook echt blijvend stoppen met roken. Succes! Je kan het! Alles voor je baby. 🤗

één maand geleden

Nooit gerookt tijdens mijn eerste zwangerschap. Nu bij de tweede ook niet. Ik ben beide keren gewoon cold turkey gestopt bij het zien van de positieve test. Nooit problemen mee gehad. Ik vindt het niet kunnen eten wat ik wil echt vele malen erger.

één maand geleden

Vandaag aangemeld bij een stoppen met roken groep vanaf maandag ga ik met hulp stoppen🌸 alles voor mijn kleintje🥰

één maand geleden

Ik wil vooral iedereen die het probeert te minderen en stoppen heel veel succes wensen, supergoed bezig en alle beetjes helpen!!! Wat je omgeving ook zegt ☺️

één maand geleden

Lieve meiden, wat lastig Een goede acupuncturist kan helpen met het stoppen met roken! Het verlicht de drang naar een sigaret.

één maand geleden

Lieve dames, wat ontzettend rot dat stoppen met roken zo moeilijk gaat. En heel begrijpelijk want het is niet niks. Wat je zou kunnen helpen is wellicht een goede acupuncturist. Zoek een fijne bij jou in de buurt en je bent er makkelijker en sneller vanaf zonder dat je veel stress ervaart ❤️. Ik hoop dat het jullie verder kan helpen. Veel liefs.

één maand geleden

Reactie op Eva_Roos

Lieve meiden, wat lastig Een goede acupuncturist kan helpen met het stoppen ...
Mijn bericht was al geplaatst zonder dat ik klaar was met typen 😅