11 Reacties
9 maanden geleden
Succes! Bij mijn vorige zwangerschap ging het helaas wel 6weken zo door 🤭 met 42w ingeleid. Had me al wel 3cm kado gedaan dus wie weet jij ook wanneer je beval!
9 maanden geleden
Herkenbaar. Bij mij rommeld het ook al een aantal weken en menstruatie klachten, ben nu 38+2. De nachten zijn waardeloos, echt mega vaak wakker worden of te vroeg het bed uit stappen. Voor al het rommelen enzo vind ik het al wel een tijdje duren nu zeker nu de krampen soms best heftig kunnen voelen 🤭
9 maanden geleden
Ik ben 36+3 en hele nacht al last van menstruatiepijn aan 1 kant. Onder rug rechts, eierstok rechts en bovenbeen ook rechts.
Ben ook benieuwd wat dit is.
9 maanden geleden
Sterkte meid.
Van mij is ook al ff aant rommelen en ben inmiddels 39 weken. Helaas zegt het helemaal niks waneer je gaat bevallen. Stel gaat meer pijn doen bel dan de verloskundige die kunnen het altijd voor de zekerheid checken.
9 maanden geleden
Ik heb dit ook al een week. Nu 36+6, hoort er helaas bij denk ik. Herken het ook niet van mijn vorige 2 zwangerschappen 🥲
9 maanden geleden
Het zegt jammer genoeg niets over wanneer het gaat gebeuren. Ik heb het sinds gisteravond, ook zoveel meer voorweeën bizar, maar ik heb deze week sowieso veel meer last. Ben nu 35 weken en 4 dagen en mn buil rommelt, veel zenuwpijn in mijn benen dus ik kan nauwelijks lopen, veel last van mn bekken en heupen, veel maagzuur en vlagen van misselijkheid. Maar op de bekkeninstabiliteit van toen na, wat ook heel anders voelde toen als nu overigens, herken ik dit allemaal niet van mijn eerste zwangerschap. Toen was ik met 36+5 bevallen. Dus deze kan nog blijven zitten of ze is net haar zus en komt er ook volgende week aan. Ik moet wel zeggen dat ik het flink zat ben hoor alle pijn. Ik kan niet lopen, niet slapen, niet zitten 😅😩
9 maanden geleden
Oh wat vreselijk hea die combi aan klachten!
Ik ben momenteel 36+3 en herken echt al je klachten en ben er ook helemaal klaar mee. Overdag is het ietsje minder maar vanaf een uur of 1600 tot 0700 volgende ochtend is het elke keer raak.
Wel behulpzaam om te lezen dat het niks zegt.. dan kan ik mij daar een beetje mentaal op voorbereiden. Zeg namelijk al twee dagen tegen mijn man: ‘ik denk dat dit niet lang meer kan duren’ .. wel dus 🤣