4 Reacties
12 dagen geleden
Hoi! Vervelende situatie.. Ik heb laatst ergens gelezen dat zelfs "derdehands" rook (rooklucht van anderen die gerookt hebben) nog schadelijk kan zijn. Wanneer je hierover googelt vind je verschillende resultaten. Misschien kun je dit met je vriend delen. Misschien zou hij een schoon setje kleren mee kunnen nemen, dat hij aantrekt voor hij bij jou in de auto stapt? Of zou het een optie zijn voor hem om te fietsen? Mijn vriend heeft zelf altijd gerookt, was op een gegeven moment gestopt maar begon weer toen ik zwanger was van ons eerste kindje. Hier hebben wij ook woorden over gehad. Gelukkig is hij weer gestopt vóór ons kindje geboren werd, mede door dit soort informatie en vragen van verloskundige en ziekenhuis. Ga vooral het gesprek aan met je vriend. Al heel fijn dat hij normaal niet rookt, maar jij mag ook aangeven dat je hier niet blij van wordt. Succes samen!
12 dagen geleden
Naar mijn mening iets te ver gezocht. Je kan tot op een bepaalde hoogte je kindje tegen dingen beschermen, maar de rookgeur in kleding gaat wel erg ver 🙈 je zit eventjes met elkaar in de auto en daarna stapt hij onder de douche.. hij rookt tenminste niet in jouw bijzijn 🤷🏻♀️