56 Reacties

één maand geleden

Hoihoi, wat een leuke initiatief! Hier mama van een meid van 10maanden. En 7+3 weken zwanger. Dinsdag een echo 🥰 Werkzaam in de ouderenzorg(dementie)

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Hoihoi, wat een leuke initiatief! Hier mama van een meid van 10maanden. En ...
Leuk! Lukt het een beetje, een kleintje van 10 maanden, zwanger en de ouderenzorg? Lijkt me best zwaar? Spannend dinsdag je echo!! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe? Geen klachten oid?

één maand geleden

Leuk, ik heb aan mn vorige zwangerschap al flink wat vriendinnen overgehouden. Zo leuk!! Ik ben Jolanda, 26 en heb al een dochter van 19 maanden. Wij wonen in Nieuwerkerk, maar heb 23 jaar in Rotterdam gewoond🥰 Ik werk overigens bij de babydump, dus moet me zo vaak al inhouden😂

één maand geleden

Reactie op Jolanda97

Leuk, ik heb aan mn vorige zwangerschap al flink wat vriendinnen overgehoud ...
Wat fijn dat je dat hebt gehad! Heel leuk! Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen ja dat je je dan moet inhouden 😂. Ik kan niet wachten totdat wij gaan beginnen met de babykamer en nieuwe kleertjes kopen, wij hebben er zo een zin in!! Nog een kleintje erbij🥰

één maand geleden

Heb nu nog vanaktie tot woensdag dan weer beginnen haha dus ff aankijken! Kleine van 10maanden vraagt veel energie. Maar ik pak me momente rust als zij slaapt of ga even liggen als ze speelt. Ja erg spannend! Heb elke x afscheiding (bloed) dus ben benieuwd!

één maand geleden

Hi! Ik ben antoinette, 36 jaar (bijna 37). Nu 7/8 weken zwanger van de eerste (2 september eerste echo). Woon niet in Rotterdam, maar werk daar wel (bij Blaak). Ben fulltime financieel medewerkster bij een super leuk bedrijf. Ik woon wel vlakbij Rotterdam, namelijk in de Hoeksche Waard met mijn vriend en 2 super lieve katjes.

één maand geleden

Hi hi! Ik kom ook uit Rotterdam en ben momenteel 5+1 weken zwanger van ons eerste wondertje 🥰

één maand geleden

Hoi! Super leuk dit! Ik woon ook in Rotterdam, samen met mijn man en kat. Ik ben 31 jaar en volgens mijn eigen schatting nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje. 9 september mag ik voor de eerste echo 😊

één maand geleden

Reactie op SassyNinjaMeow

Hoi! Super leuk dit! Ik woon ook in Rotterdam, samen met mijn man en kat. ...
Gezellig! Hoi! Oh wat spannend!! Heel benieuwd naar wat je er tot nu toe van vindt! Wat vindt je het spannendst? Heb je al last van kwaaltjes?

één maand geleden

Reactie op Rosa ✨

Hi hi! Ik kom ook uit Rotterdam en ben momenteel 5+1 weken zwanger van on ...
Hi! Gezellig, Rosa! Spannend en gefeliciteerd! Hoe voel je je tot nu toe?

één maand geleden

Reactie op Netje87

Hi! Ik ben antoinette, 36 jaar (bijna 37). Nu 7/8 weken zwanger van de eers ...
Gezellig! Hoi! Ik heb collega's die daar ook vandaan komen. Spannend en gefeliciteerd? Voel je je goed?

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Heb nu nog vanaktie tot woensdag dan weer beginnen haha dus ff aankijken! ...
Haha nou succes alvast! Wel een fijne vakantie gehad hopelijk? Ja dat kan ik me wel voorstellen. Goed dat je toch even je rust kan pakken tussendoor, fijn! Ooh spannend!!

één maand geleden

Reactie op Poppedijn25

Hi! Gezellig, Rosa! Spannend en gefeliciteerd! Hoe voel je je tot nu toe?
Hi!! Het gaat, met vlagen haha. Veel misselijk, duizelig. Ik zie dat je ook werkzaam bent in de kinderopvang, ik ook! Haha 🥰 en hoe verloopt het tot nu toe bij jou?

één maand geleden

Reactie op Poppedijn25

Gezellig! Hoi! Ik heb collega's die daar ook vandaan komen. Spannend en gef ...
Ooh echt! Ja ligt er vlakbij 😂 Thnx 🥰, opzich voel ik me ok. Wel veel kwaaltjes maar dat hoort erbij 😅 Hoe voel jij je?

één maand geleden

Reactie op Poppedijn25

Gezellig! Hoi! Oh wat spannend!! Heel benieuwd naar wat je er tot nu toe va ...
Ja ik vind het mega spannend idd! Ik ben natuurlijk heel blij dat het gelukt is, maar merk dat ik nu ook best wel angst heb voor alles dat mis kan gaan nog.. Ik ben diabetespatiënt en zit dus nu meteen al compleet in de medische molen van het ziekenhuis, met wekelijks contact en allerlei extra afspraken enzo. Super fijn dat ze zo goed op me letten, maar er komt wel een hoop op je af zo 😅 Qua kwaaltjes begon het met moodswings en pijnlijke borsten, maar dat had ik op zich ook wel voor mijn menstruatie normaal gesproken, behalve dat het nu dus langer aanhoudt als. Verder ben ik sinds afgelopen week echt belachelijk moe steeds, en sinds de laatste paar dagen denk ik af en toe last te hebben van bandenpijn, vooral met een gekke beweging of met hoesten ofzo. Gelukkig nog helemaal niet misselijk geweest 🤞🤞, hooguit extra hongerig 😄 Ik merk wel dat ik me regelmatig lastig op mijn werk kan focussen, vanwege de vermoeidheid en omdat ik de hele tijd aan die zwangerschap denk hahaha 🙈 Ik kijk heel erg uit naar de eerste echo, en om het aan iedereen te vertellen! Voor nu weet alleen mijn zusje het en willen we nog even wachten met het verder delen van het goede nieuws. Hoe gaat het bij jou met de kwaaltjes? En wanneer willen jullie het met je omgeving gaan delen?

één maand geleden

Hoihoi ik ben 33 jaar en ben zwanger van de eerste 4.3 weken. Ik woon in Gouda.

één maand geleden

Reactie op Poppedijn25

Wat fijn dat je dat hebt gehad! Heel leuk! Ik kan mij daar wel iets bij vo ...
Snap ik helemaal. Wil helemaal los gaan, maar wil ook wel eerst weten wat het wordt, zodat we wel gericht kunnen shoppen 🙈😂

één maand geleden

Hoi, Ik ben Anita, bijna 30 en ik woon met mijn vriend en 3 katten in Brielle (vlakbij Rotterdam) Ik ben nu 6+1 weken zwanger. Ik werk zelf als leerkrachtondersteuner en bso pedagogisch medewerker op een basisschool

één maand geleden

Reactie op Anitav94

Hoi, Ik ben Anita, bijna 30 en ik woon met mijn vriend en 3 katten in Briel ...
Wat leuk! Ik ben ook 30 en woon in Brielle :)!

één maand geleden

Hoihoi! Ik ben monifa wel wat aan de jongere kant 18, en 5+3 weken maar ik sta er zeker voor open Ik werk in de kraamzorg)🥰