8 Reacties

23 dagen geleden

Allereerst, heel veel sterkte met dit verlies. 🥀🫂 Het is ook een rouwproces dus het verdriet mag er gewoon zijn. Maak je niet teveel druk over de stress die erbij komt kijken. Je bereikt er meer mee om het verdriet te laten gaan ipv op te kroppen. Daar krijgt je lichaam pas stress van. Lekker huilen wanneer het komt. Laat het verdriet toe. Het slijt vanzelf een keer. Met de baby komt alles goed. 🤗 Geen zorgen daarom.

23 dagen geleden

Gecondoleerd en heel veel sterkte. Neem vooral de tijd is mijn ervaring en voel je niet schuldig naar de baby toe. Hier kan je niks aan doen of veranderen en verdriet mag er zijn. En moet er ook zijn zodat je lager weer door kan gaan. Ik heb vorig jaar mijn vader (hij was mijn beste vriend) verloren.. en nu ben ik 12 weken zwanger.. mis hem meer dan ooit en ben zeker zo nu en dan erg verdrietig. Ik laat het gewoon toe. Het hoort bij het rouwproces. Heel veel sterkte niet alleen nu maar op alle moment waarop nodig. Hij was je maatje 12 jaar lang.. dat verdriet gaat niet over in 1 dag. Dus nogmaals neem er alle tijd voor 💖💫

23 dagen geleden

Heel veel sterkte hiermee! Als je wilt praten erover, sta ik klaar voor je! Heb je misschien ook iets van zijn vacht, een plukje? Neem verder vooral alle tijd om dit een plekje te geven, want dit verlies is groot en kan je niet wegstoppen. Het zal altijd lastig zijn, maar met de tijd zal het een plekje krijgen en kan je vooral blij en vol liefde aan de mooie herinneringen denken❤️

23 dagen geleden

Reactie op MarchaF

Heel veel sterkte hiermee! Als je wilt praten erover, sta ik klaar voor je! ...
Ja ik heb een plukje vacht en pootafdrukje op papier. Zodra ik het kan wil ik een mooi plekje in huis maken met die dingetjes, de as en een foto. Dankjewel♥️

23 dagen geleden

Reactie op lb9294

Ja ik heb een plukje vacht en pootafdrukje op papier. Zodra ik het kan wil ...
Misschien een fijn sieraadje laten maken met z'n vacht erin verwerkt. Of in epoxy iets moois laten maken. Heel veel sterkte met het verlies!

23 dagen geleden

Hey,heel veel sterkte met het verlies. Ik ben kortgeleden mijn hondje van 14 verloren ook moeten laten inslapen vanwege veel veel problemen. Ik was/ben nogsteeds kapot ervan. Stress is niet fijn laat staan nu tijdens de zwangerschap dus ik snap je goed, ik heb me er ook heel druk over gemaakt.. Neem de tijd, neem de tijd in huis met spulletjes van je kat, alles hoeft niet in 1x weg. Ik heb alles pas na 3weken langzaam dag voor dag weggehaald. En ja de pijn blijft, het verdriet blijft maar het wordt echt dragelijker en het krijgt een plekje❤️ en tuurlijk ondanks het een plekje heeft blijf je af en toe huilen door herinneringen en fotos. Het hoort erbij... Geef jezelf de tijd, ik had elke avond een avond ritueel met mijn hondje. Tot op heden zeg ik na een paar maanden haar nogsteeds welterusten als we gaan slapen en laat ik nog een lampje aan zoals ik 14jaar deed. Het wordt beter echt❤️ je gaat je manier vinden❤️ Nogmaals heel veel sterkte gewenst en maak je niet te druk om de stress en alles voor de baby. Het komt goed❤️

22 dagen geleden

Reactie op m jeslinjoane

Hey,heel veel sterkte met het verlies. Ik ben kortgeleden mijn hondje van 1 ...
Jij ook veel sterkte met jouw verlies. En bedankt voor je lieve woorden ♥️

21 dagen geleden

Sterkte! Hier ook in het begin van de zwangerschap onze kat van 16 hebben laten gaan. Vorige zwangerschap lag hij altijd bij me. Is toch wel een gemis. Maak een mooi plekje in huis met een foto of iets. Blijft altijd verdrietig zoiets.