14 Reacties

2 maanden geleden

Hallo, ik zelf heb al ongeveer 3 weken last van bloedverlies. Iedere dag zonder pauze, soms veel soms minder dan fel rood en dan weer bruin. Het licht er bij mij vooral aan hoe bewegelijk ik ben die dag. Afgelopen week toch een goede echo gehad met kloppend hartje.

2 maanden geleden

Ik heb zelfs sinds 9 augustus wat bruin bloedverlies gehad. Het wordt wel elke dag minder maar het is nog steeds niet helemaal weg… lees gelukkig genoeg verhalen dat het gewoon goed gaat! Meer dan hopen en duimen kunnen we toch niet doen!

2 maanden geleden

Reactie op Stoeptegel

Hallo, ik zelf heb al ongeveer 3 weken last van bloedverlies. Iedere dag zo ...
Dat is fijn, maak me toch soms wat zorgen!

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Ik heb zelfs sinds 9 augustus wat bruin bloedverlies gehad. Het wordt wel e ...
Ja precies duimen op het beste

2 maanden geleden

Reactie op Stoeptegel

Hallo, ik zelf heb al ongeveer 3 weken last van bloedverlies. Iedere dag zo ...
Hoeveel weken ben je … Ik bn zelf nu 4 weken 4dagen en sinds donderdag dit wat jij nu omschrijft helaas moet ik Wachten op me afspraak

2 maanden geleden

Reactie op KindoffL

Hoeveel weken ben je … Ik bn zelf nu 4 weken 4dagen en sinds donderdag dit ...
Ik ben nu 7 weken, de echo was vervroegd naar 6,5 wkn door het bloeden. Ik bloed eigenlijk al vanaf de positieve test.

2 maanden geleden

Ik ben heel pril zwanger, maar heb ook bruin/roze verlies wat blijft aanhouden!

2 maanden geleden

Reactie op Stoeptegel

Hallo, ik zelf heb al ongeveer 3 weken last van bloedverlies. Iedere dag zo ...
Hoe is het nu bij jou met het bloeden, hier nog steeds veel roze afscheiding soms bruin 😵‍💫

2 maanden geleden

Bij mij ook vanaf vorige wk zaterdag op en af roze/bruin bloedverlies.. Dinsdag echo gehad, voor de termijn (toen +- 5+3) zag alles er goed uit, nog geen kloppend hartje te zien, nu wachten tot de 27e.. Wordt er zó onzeker van.. 😞

2 maanden geleden

Reactie op Mieke Krooneman

Hoe is het nu bij jou met het bloeden, hier nog steeds veel roze afscheidin ...
Hoihoi, Het bloeden is bij mij nog steeds hetzelfde. Het is lastig dat je niet weet waar het vandaan komt en wat het is.. Ik verlies best wat bloed maar voor nu ziet de verloskundige het niet als iets ergs, ik hoop dat het roze bij jou dan al helmaal niet kwaad kan. Het kan best zijn dat je gewoon een gevoelige baarmoedermond heb. Hopen dat we er snel vanaf zijn en net als de meeste kunnen gaan genieten ipv stresse!

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tot week 11 dagelijks licht roze bloedverlies gehad en mijn dochter is nu 3 😃

2 maanden geleden

Hier 5wk zwanger maar ook bruin en roze afscheiding. Maakt je soms zo onzeker..

2 maanden geleden

Ik ook! 6 weken en 6 dagen, en sinds mijn positieve test heb ik wat bloedverlies. Ik heb ook helder bloedverlies gehad, maar daar konden ze nog niets over zeggen. Ik heb vrijdag de 23e mn echo. 😬

2 maanden geleden

Ik ben nu bijna 8 weken, sinds het begin bijna dagelijks bruine afscheiding, soms wat roze. Vandaag gelukkig hele mooie echo gehad met kloppend hartje! De ene vrouw heeft er volgens mij sneller last van dan de ander. Ik heb het bijvoorbeeld meer als ik last heb van obstipatie of direct na de stoelgang. Online gelezen dat het ook een onschuldig poliepje kan zijn.