Ik ben een beetje op zoek naar dames welke dit herkennen. 馃檲
Sinds gisteren af en toe wat rozig verlies gemengd met witverlies (heb ik vanaf het begin zwangerschap best wel wat last van). Het is dus wel echt heel zachtjes gekleurd en is enkel bij het vegen. In mijn inlegkruisje zie ik niets (zoals altijd wat gelig van het opgedroogde witverlies).
Gisterenavond toch maar naar spoed gereden om het te laten checken en alles was heel goed met de kleine meid. Ze was lekker actief (kan ze wel nog niet voelen). Misschien een gesprongen adertje ofzo...
Bloed en urine waren prima in orde.
Vorig weekend had het witverlies bij 1x vegen ook een wat rozigere 'gloed' maar toen gebeld met verloskundige en maakte zich geen zorgen. Maar nu wilde ik het toch maar laten checken hoewel ik dinsdag ook al een echo had gehad (controle eigen gynea) en ook alles ok was.
Het rozig verlies blijft nu wel wat langer aanhouden. Vanmorgen was het weg en nu terug weer een iets rozigere 'schijn'.
Ik word er wat zenuwachtig van maar probeer toch wat rustig te blijven vermits gisterenavond alles heel goed was. 馃槄 Niet gemakkelijk. 馃檮