11 Reacties

één maand geleden

Iemand?

één maand geleden

Hoi hoi Kan me voorstellen dat het extra spannend voelt nu.. Ik heb rond de 6 weken dacht ik een paar dagen flink rugpijn gehad maar dat is vanzelf weer verdwenen. Normaal nooit last van mijn rug. Maakte mij ook wat onzeker, maar inmiddels 2 goede echo's gehad. Hopelijk trekt het over bij je!

één maand geleden

Hier ook erg veel last van mijn onderrug. Het trekt bij mij helaas niet weg, dus donderdag een afspraak bij de fysio.

één maand geleden

Reactie op K13

Hier ook erg veel last van mijn onderrug. Het trekt bij mij helaas niet weg ...
Mij is ook aangeraden om contact op te nemen bij de fysio.. vind de pijn best heftig!

één maand geleden

Ja zelfde hier, hopelijk helpt de fysio en kan jij snel terecht ook!

één maand geleden

Reactie op K13

Ja zelfde hier, hopelijk helpt de fysio en kan jij snel terecht ook!
Hoop ik ook! Vanaf hoeveel weken kreeg jij het?

één maand geleden

Reactie op EvdBD

Hoi hoi Kan me voorstellen dat het extra spannend voelt nu.. Ik heb rond d ...
Lief, bedankt voor je berichtje! 🤎

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Hoop ik ook! Vanaf hoeveel weken kreeg jij het?
+/- 10 weken, nu 12 weken. Heeft overigens geen invloed verder op mijn zwangerschap, de kleine doet het nog goed.

één maand geleden

Herkenbaar! Ik kreeg het advies om naar de fysio te gaan.

één maand geleden

Herkenbaar! Ben nu 11+4 weken en heb al weken last van mijn (vooral) onderrug. S ochtends zo stijf dat ik amper bed uit kan komen en ook na een lange autorit moet ik echt even naar voren bukken om te rekken en strekken. Binnenkort denk maar even afspraak bij de fysio maken 🙈

één maand geleden

Hier ook, ik ga naar Mensendieck, bewegingstherapie. Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Masseren, oefeningen en zij plakte tape op mijn rug. Dat was echt een verademing! En ik zou zeggen wacht niet te lang, je moet nog een hele zwangerschap en bevallen en herstellen. Dus wees zuinig op je lijf!