8 Reacties

één maand geleden

Dat heb ik dus ook. Misschien een ontstoken klier ofzo. Voelt inderdaad beurs aan. Ibuprofen in nemen ervoor wordt afgeraden. Werkt ontstekingsremmend. Ik blijf er maar zoveel mogelijk vanaf.

één maand geleden

Ik zou geen ibuprofen nemen maar zeker langs de huisarts!

één maand geleden

Heb contact gehad met de huisarts en tips gekregen, mocht ik er koorts bij krijgen moet ik weer bellen. Dit was gister, ze vonden het wel heel gek zo in de zwangerschap.

één maand geleden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een borstontsteking gehad in 1e trimester. Huisarts vond het ook vreemd, maar de verloskundige zei meteen dat het niet zo gek is en zeker vaker voorkomt. Ik heb er uiteindelijk antibiotica voor gekregen. Sterkte!

één maand geleden

Nou even een update. De plek is soms wat roder dan anders, ik kan het herleiden naar een strakke bh, daarna had ik het aan twee kanten maar de een trok snel weg. Gister bij de verloskundige geweest en ze heeft even gekeken. Het is licht rood nu, ze zei dat dit een kliertje was wat door de snelle groei wat geïrriteerd is. Als het knal rood wordt of ik krijg koorts, moet ik naar de huisarts terug zei ze. Voel er ook niet veel meer van nu. Hou het wel in de gaten want ik las ook dat het een teken van borstkanker kan zijn, hoewel ik kan herleiden waar het van kwam vind ik het toch wel iets om dan niet zomaar te negeren. Maak er nu dagelijks een foto van om te vergelijken zie ik verandering ga ik alsnog even naar de huisarts om het te laten checken.

één maand geleden

Reactie op Angeltje91

Dat heb ik dus ook. Misschien een ontstoken klier ofzo. Voelt inderdaad beu ...
Heb jij er nog last van?

één maand geleden

Reactie op Surprisesurprise

Heb jij er nog last van?
2 dagen na het bericht is het weg getrokken. Ik denk iets met een kliertje of onderhuids ontsteking.

één maand geleden

Reactie op Angeltje91

2 dagen na het bericht is het weg getrokken. Ik denk iets met een kliertje ...
Oh fijn!