42 Reacties

vorig jaar

Die mensen bij de bevalling kunnen het nog het minste schelen.

vorig jaar

Haha ik volg deze.. ik zie m’n tenen niet eens meer, nu 22+5 weken. Ik scheer op gevoel onder de douche 😂 ene keer ziet t er beter uit dan de andere keer. Wat vooral nu ineens een probleem is, is dat alles wat ik scheer, of het nou mijn benen, oksels of down under is, het jeukt na een uur enorm. Ik smeer er al aloe vera op Enzo maar niks werkt 😣

vorig jaar

Reactie op Prax

Die mensen bij de bevalling kunnen het nog het minste schelen.
Haha en jijzelf interesseert het je op dat moment waarschijnlijk ook niks meer 😂😂😂

vorig jaar

Geen enkele verloskundige of gynaecoloog kijkt er van op als je een heel oerwoud hebt. Die hebben alles al gezien, dus dat is heel normaal voor hun. Als het maar semi schoon is, verder maakt het hun niks uit. Ik hou zelf absoluut niet van scheren, omdat ik het teveel moeite vind en altijd vreselijke jeuk krijg als het terug groeit. Maar het wordt na verloop van tijd wel erg lang, zeker nu alles in de zwangerschap extra goed groeit. Vorige keer heeft m'n man vlak voor de uitgerekende datum gewoon ff geholpen om het met een trimmer wat bij te werken. Dat werkte prima, dus ga ik nu denk ik weer doen.

vorig jaar

Allereerst herkennen we dit allemaal, denk ik haha. De een misschien meer dan de ander. Maar misschien kan je partner hierin een rol spelen mits je samen bent. Of. Harsen. En anders gewoon op gevoel, je kent jouw lijf het beste. En daarnaast wilde ik zo graag zeggen: het is geen taboe om iets te bespreken maar pijn en irritatie zijn echt niet nodig tijdens/na het scheren. Dan gaat er misschien iets niet goed. Zoals, soort mesjes of het gebruik ervan. En spul dat je gebruikt om te scheren. En met de haarrichting mee of tegen.. Allemaal belangrijk om er later geen last van te hebben. En af te sluiten met een olie voor na het scheren.😊
Ik had het hier toevallig met een vriendin over vorige week. Toen zij zwanger was met haar eerste heeft ze haar man getraind om het voor haar te kunnen doen. Zag ik niet aankomen hahaha maar in principe best een slim idee als je een partner hebt die daarvoor open staat. Ik heb m'n man iig alvast verteld dat we binnenkort beginnen met oefenen. 😉

vorig jaar

Ik had dit bij de vorige ook. Met 30 weken probeerde ik het nog.. leek wel een geplukte hamster toen ik in de spiegel keek. Daarna heb ik het opgegeven.. niks aan te doen. Ze zijn wel iets gewend daar!

vorig jaar

Hier had ik bij de vorige zwangerschap alles tot aan het laatste moment gewoon bij kunnen houden en ik had echt een flinke toeter met bijna 42weken. Je kunt bijv onder de douche zitten op een krukje of op de grond. Alles was prima bij te houden op die manier! Hierbij een kleine impressie, ze kwam 2 dagen later🤣

vorig jaar

Mijn ex deed het toen ik het niet meer kon haha

vorig jaar

Hier wel steeds tot het einde gedaan, maar meer op gevoel 🤣 zal misschien niet helemaal netjes geweest zijn.

vorig jaar

Ik kwam toevallig gister ook achter deze struggle. Ik weet echt niet meer hoe ik dit mijn vorige zwangerschap deed. Ik weet wel dat ik me nog met weeën heb geschoren. Ik heb nu een spiegel op de verwarming gezet. Zo zie ik de voorkant in iedergeval wel :p

vorig jaar

Ik ben via deze app/blog bij mijn vorige zwangerschap geadviseerd 'intimate hair removal' te kopen. Via bol.com gekocht, pakje is 12 euro en ik kan er 2x mee doen. Zwart pakje met man/vrouw er op. Beetje gek sensueel pakje en een goedje dat chemisch ruikt, maar 0 last van chemische stoffen of allergie. Echt een succes en vele vriendinnen na mij zijn het gaan gebruiken. Insmeren lukt nog wel die laatste weken. Even laten zitten en dan er af spullen. Werkt erg goed.

vorig jaar

Reactie op Geurwolkje

Hier wel steeds tot het einde gedaan, maar meer op gevoel 🤣 zal misschien ...
Ik vind het knap 😂 ik kom er nu al bijna niet meer bij!

vorig jaar

Reactie op kuss_ies

Mijn ex deed het toen ik het niet meer kon haha
Wat lief! Wel een drempel om overheen te moeten. Een scheermes op die plek door iemand anders 😂

vorig jaar

Reactie op LisaDeEerste

Hier had ik bij de vorige zwangerschap alles tot aan het laatste moment gew ...
Hoe dan😱

vorig jaar

Reactie op Emmaaaa22

Ik had dit bij de vorige ook. Met 30 weken probeerde ik het nog.. leek wel ...
Eigenlijk heb je ook groot gelijk 🙈 toch houd me dat nog ergens tegen maar idd neem aan dat ze daar totaal niet na kijken

vorig jaar

Reactie op VreedzameBij826612

Ik had het hier toevallig met een vriendin over vorige week. Toen zij zwang ...
Hahaha best een dingentje een scheermes op die plek wat jezelf niet doet 😂 maar dat is idd een idee ook

vorig jaar

Reactie op Sergiosara

Allereerst herkennen we dit allemaal, denk ik haha. De een misschien meer d ...
Wat lief! Ben al overgestapt op duurdere mesjes, meer kwaliteit, spul voor voor die tijd, tijdens en na die tijd. Echter werkt er weinig.. dus als je nog een goed scheermesje weet!

vorig jaar

Reactie op Netje87

Haha ik volg deze.. ik zie m’n tenen niet eens meer, nu 22+5 weken. Ik sch ...
Wat vervelend die jeuk!! Maar ik snap je helemaal kwa zicht, ik snap niet dat iedereen het nog zolang kan want ik zie bijna niks meer joh haha

vorig jaar

Reactie op TTBT

Hoe dan😱
Zitten op de grond, ben ook aardig lenig dus dat scheelt ook al denk haha gewoon been in de lucht en om de buik heen manouvreren🤣