11 Reacties

17 dagen geleden

Hoort erbij in de zwangerschap… Je kunt bij de kruidvat of etos ook zelf van Canesten gyno zo’n tablet of capsule halen die in je moet brengen. Daarna gaat het vanzelf weg.

8 dagen geleden

Reactie op Ma6

Hoort erbij in de zwangerschap… Je kunt bij de kruidvat of etos ook zelf va ...
Na hoeveel dagen was het weg bij jou?

7 dagen geleden

Indd wat Ma6 zegt helaas is het een enorm veel voorkomend iets... Mijn voeige zwangerschap heb ik het continue gehad vanaf +-20 weken Ik kreeg canest en gyno voorgeschreven na een behandeling was ik er 1,5 week af en daarna kwam het gezellig weer terug 🤣 Ik kreeg van die tabletten van canest en gyno, zelfde dag waren de klachten al minder en na 1dag volledig weg

7 dagen geleden

Reactie op m jeslinjoane

Indd wat Ma6 zegt helaas is het een enorm veel voorkomend iets... Mijn vo ...
Welke tabletten heb jij gebruikt?

7 dagen geleden

Ik heb in het eerste trimester ook fluconazol 150 gehad. Dit is het enige wat werkt bij mij. Al die locale vaginale dingen niet. Was daarna weg. Eenmalig fluco 150mg kan geen kwaad. Kuren die langer duren wel! Maar dat is hier nvt

7 dagen geleden

Reactie op carmenhop

Welke tabletten heb jij gebruikt?
Van canest en gyno via de huisarts gekregen. Was een kuur van 3dagen 3vaginale tabletten van 200mg dacht ik

7 dagen geleden

Hoi, ik heb laatst van de kruidvat canesten gyno gekocht een inwendig tabletje en het was meteen weg! Dit mag je gebruiken tijdens je zwangerschap

7 dagen geleden

Ik heb hiervoor ook de fluconazol gehad bij mijn vorige zwangerschap. Deed snel zijn werk en ik had geen bijwerkingen.

7 dagen geleden

Ik ben eigenlijk benieuwd welke symptomen je dan precies hebt bij een schimmelinfectie als je zwanger bent?

6 dagen geleden

Reactie op carmenhop

Na hoeveel dagen was het weg bij jou?
Meestal na 5 dagen helemaal weg

6 dagen geleden

Reactie op heynikki

Ik ben eigenlijk benieuwd welke symptomen je dan precies hebt bij een schim ...
Branderig en jeukend gevoel, soms ook heel droog, en veel witte afscheiding