10 Reacties
17 dagen geleden
Weet je waar je collega's waarschijnlijk het meeste aan hebben? Een collega die duidelijk is over haar grenzen en goed voor zichzelf zorgt.
Het siert je dat je je zo in wil zetten maar je eigen gezondheid (en de gezondheid van je kindje) moeten echt even voorgaan.
Misschien helpt wat rust je zelfs om je weer wat beter te voelen en kun je je later weer inzetten.
Zo niet, dan heb je voor jezelf en je gezin de goede keuze gemaakt.
Je hebt weinig invloed op wat een zwangerschap met je lichaam en humeur doet.
Het enige wat je kunt doen is lief zijn voor jezelf 🍀
17 dagen geleden
Reactie op YayaB
Weet je waar je collega's waarschijnlijk het meeste aan hebben? Een collega ...
Dank je voor je lieve woorden🍀 🙏
17 dagen geleden
Ik herken dit zeker en doe het zelfde werk. Ik zit sinds vorige week deels in de ziektewet. Het ging echt niet meer, ik was ook bang voor de reactie van andere maar er werd super fijn gereageerd. Ze hebben meer aan je als je nu deels minder gaat werken dan dat je over een paar weken helemaal uitvalt.
Denk echt aan jezelf! Ik vond dit ook lastig maar uiteindelijk moest ik huilen van opluchting toen ik het gedeelt had en ik nu meer rust krijg!
17 dagen geleden
Reactie op vanstraalen
Ik herken dit zeker en doe het zelfde werk. Ik zit sinds vorige week deels ...
Wat mooi om te horen dat je collega's zo fijn reageerden!
En dat je nu aan je rust komt is inderdaad erg belangrijk. Ik ben zelf ook heel benieuwd wat er morgen uit het gesprek gaat komen.
Dank je wel voor het delen🍀
8 dagen geleden
Hoi, ik heb precies hetzelfde sinds een week lukt het mij niet meer goed om mijn emoties in bedwang te houden. Ik werk in het onderwijs en heb ook last van een enorm schuldgevoel als ik mij ziek moet melden of een afspraak bij de verloskundige heb. Ik voel mij erg alleen met deze gevoelens en heb dit aangegeven bij mijn verloskundige. Zij hebben mij geadviseerd om langs te gaan bij een praktijk begeleider en om mij aan te melden bij een zwangerschapsclubje. Sterkte! ✨
8 dagen geleden
Reactie op YayaB
Weet je waar je collega's waarschijnlijk het meeste aan hebben? Een collega ...
Hier sluit ik me volledig bij aan. Nog toevoeging dat je nu ook al goed voor je kindje moet zorgen, en dat betekent ook luisteren naar je grenzen. Misschien lukt het beter om je grenzen aan te geven als je je realiseert dat je het ook voor iemand anders doet?
Succes!
8 dagen geleden
Reactie op Sanne Stoks
Hoi, ik heb precies hetzelfde sinds een week lukt het mij niet meer goed om ...
Wat ook vervelend voor jou! Dat eenzame gevoel is heel herkenbaar. Jij ook heel veel sterkte 🍀
8 dagen geleden
Reactie op Haroekoe84
Hier sluit ik me volledig bij aan. Nog toevoeging dat je nu ook al goed voo ...
Heb nu sinds deze week gelukkig wat meer aangepaste werktijden op de proef. Mijn collega's zijn gelukkig erg behulpzaam en begrijpen mij volledig. Ze vinden mijn dagen nog steeds erg lang, dus het hele angst voor reactie team begint bij mij nu wat weg te zakken gelukkig.
En die gedachte helpt me tegenwoordig een hele hoop. Dat ik het niet voor mezelf doe, maar ook voor de kleine.
Dank je wel!🤗
8 dagen geleden
Reactie op Janiet
Heeii, een andere tip. Wel eens van de pop-poli gehoord? Enorm fijn en ze ...
Heyhoi! Oh nee daar had ik nog niet eerder van gehoord inderdaad. Ik zal je een berichtje sturen 🤗