10 Reacties

één maand geleden

Nergens kracht voor hiero

één maand geleden

Sam here niet normaallll

één maand geleden

Heel herkenbaar.. wij zitten midden in een verbouwing (net verhuisd) en voel me echt een niksnut.. bij mijn vorige zwangerschap heb ik nergens last van gehad en vloog ik er zo doorheen.. tot 36 weken gewerkt en met 37 weken bevallen.. maar dat gaat hem nu niet worden als ik me zo blijf voelen.

één maand geleden

Heel herkenbaar.. het huishouden lukt me nauwelijks, lig een beetje lam te zijn. Het is dat ik moet werken en daarna is mijn energie voor de rest op.

één maand geleden

Omg ik hou een hele dag werken ook nauwelijks vol, wil deze weken even met mijn HR afdeling schakelen om te bespreken hoe en wat. Het voelt als veel te vroeg om om aanpassingen te vragen en überhaupt te denken dat ik zwanger ben met 5+1, maar ik ben zo ontzettend moe steeds.. 😞

één maand geleden

Ik lig vrijwel de hele dag op de bank als ik vrij ben! Werken lukt wel maar weinig concentratie en erna heel moe. Moeilijk aan toe te geven want ben altijd zo druk / bezig. Maar eens moet ik het leren :)

één maand geleden

Ik heb dat ook indd. Nu begint school morgen en ik werk elke dag na school in de avonduren dus ik weet zeker dat deze periode even moeilijk gaat zijn. Ik kijk er niet naar uit dat het zwaar wordt.🥲 wel heel dankbaar dat wij het geluk hebben om een wondertje bij ons te dragen🤍🤍

één maand geleden

Ja hier ook. Al voel ik me het meest schuldig naar de twee die hier al rond lopen. Maar ik voel me ook echt een nietsnut en alles valt me heel zwaar.. Het is naar mijn idee gewoon stom geregeld dat het eerste trimester het zwaarst is en alles dan het meeste doordraait alsof er niks aan de hand is 🤯

één maand geleden

Herkenbaar. Ik voel me onwijs lamlendig en er komt vrij weinig uit mijn handen. Hoop dat het snel beter wordt!

één maand geleden

Ik ben zoooo moe, echt extreem. Heb nog een dochtertje van 15 maanden en voel me zo schuldig tegenover haar. Heb soms gewoon de puf niet eens om naar het park te gaan om te schommelen. Zitten we maar een beetje binnen. Veel te vaak die tv aan, hou ik helemaal niet van. Pffff. Hopelijk is dit snel weer voorbij. Vorige zwangerschap ook zo moe ik het eerste trimester.