6 Reacties

14 dagen geleden

Ik lees mee!

14 dagen geleden

Al drie weken een keelontsteking hier! Trachitol inderdaad.. en verder uitzieken met paracetamol. Drop mag ook niet ivm kans op hoge bloeddruk, daarnaast misschien rochelen met zoutwater neemt de zwelling wat af. En veeeel waterijsjes eten! Het is verschrikkelijk maar weinig aan te doen. De huisarts al twee keer hier voor gebeld maar het is echt uitzieken omdat het vaak viraal is. Ohja en door een lagere weerstand kan het ook veel langer duren tijdens de zwangerschap. Beterschap!

14 dagen geleden

Kijk even op moeders van morgen. Heeft mogelijk ook een app, not sure. Of Farmacotherapeutischkompas.nl. die gebruikt medisch personeel ook om dit soort dingen te Checken.

3 dagen geleden

Ik heb nu dinsdag 2 dagen opgezette klieren in mijn keel en nek, en ik gebruik paracetamol en idd trachitol. En cafeïne vrije thee met honing, waterijsjes. Beterschap 💐

3 dagen geleden

Vanuit het ziekenhuis werd mij aangeraden om de Medimama app te downloaden. Werkt net zoals Zwangerhap maar dan omtrent medicatie! Daarin staat overigens dat Trachitol inderdaad genomen mag worden.

3 dagen geleden

Reactie op Muppiemup

Vanuit het ziekenhuis werd mij aangeraden om de Medimama app te downloaden. ...
Overigens nog een extra tip: ik zie zojuist dat je ook kunt zoeken op je klacht! Dan krijg je een overzicht met adviezen en een lijst van medicatie en of je deze wel of niet mag nemen.