12 Reacties

2 maanden geleden

Je hoeft je nergens zorgen om te maken! De baby zit veilig!

2 maanden geleden

Nee hoor kan helemaal geen kwaad 😊

2 maanden geleden

Ik begrijp je gevoel, heb het gevoel ook. Ook tijdens de vorige zwangerschap had ik dat. Door het naar mijn man uit te spreken, dacht ik: wat praat ik eigenlijk gek. Maar het spookt nog wel af en toe door mijn hoofd! Maar het kan inderdaad echt geen kwaad. Goed voor jullie band ook lijkt me! ☺️ En schijnt ook goed voor de doorbloeding te zijn naar de baarmoeder. 😊

2 maanden geleden

Ik begon daarna heel erg te bloeden … weet dat het geen kwaad kan maar ben er wel door geschrokken

2 maanden geleden

Reactie op Case073

Ik begon daarna heel erg te bloeden … weet dat het geen kwaad kan maar ben ...
Had hetzelfde, schrok er ook heel erg van. Nu gelukkig niet meer

2 maanden geleden

Kan geen kwaad, ik heb bij mijn eerste zwangerschap rond 30 weken ooit een druppel bloed verloren na de seks maar daarna niks en bij de 2e nooit gehad! Nu zwanger van de 3e! Mijn libido is tijdens mijn zwangerschappen ook heel hoog dus ik kan me onthouding ook niet voorstellen 😂

2 maanden geleden

De dokter zei dat dat gewoon kan! Ik vroeg dit rond onze punctie omdat ik bang was dat mijn partner het weg zou spoelen….🤭 Dat kan niet… vast is vast en je lichaam besluit als het los zou moeten niet dat aandeel van de partner.. ze zouden de baby ook niet raken.. het is allemaal niet zo groot als het lijkt..🤣

2 maanden geleden

Reactie op Case073

Ik begon daarna heel erg te bloeden … weet dat het geen kwaad kan maar ben ...
Dit had ik ook, schrok er erg van

2 maanden geleden

Oh men ik ben zo misselijk steeds dat ik er niet aan moet denken 🙈🤣 M’n vriend zei dat hij had gelezen dat vrouwen een hoog libido kregen van zwanger zijn, hem vast ingefluisterd dat het hem het eerste trimester misschien niet eens gaat worden 🤣

2 maanden geleden

Gewoon seks gehad tot laatste moment niks gebeurd🤣

2 maanden geleden

Reactie op Melfir

Gewoon seks gehad tot laatste moment niks gebeurd🤣
Hier ook alhoewel niet helemaal tot het laatste moment! Ik werd toen getoucheerd en toen zei de vk ik voel het hoofdje mooi staan, toen keek mijn man naar haar vingers hoe lang ze waren en toen wilde die niet meer🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op mell1994

Hier ook alhoewel niet helemaal tot het laatste moment! Ik werd toen getouc ...
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA. HEB HIER HEEL HARD OM GELACHEN.