25 Reacties

één maand geleden

Gewoon weg zetten voor later, vooral als ze luieruitslag hebben is zwitsal niet zo fijn. Half jaartje kun je alles gebruiken.. voor badje zoiezo olie gebruiken.

één maand geleden

Ja naïf is super!! Je kan ook voor de meeste producten van weleda gaan en alle producten van Hemnature zijn ook helemaal clean 😃😃

één maand geleden

Ik ga gewoon zwitsal gebruiken. 🥰

één maand geleden

Chi heeft ook een fijne natuurlijke babylijn

één maand geleden

Wij hadden alles van Weleda, maar ons kindje kreeg uiteindelijk eczema (niet vanwege de weleda) daar zijn we overgestapt op producten van Drs Leenarts en producten zonder parfum.

één maand geleden

Welke baby producten van Weleda zijn natuurlijk? Ik zie de calendula lijn heel vaak voorbij komen

één maand geleden

Wij gebruiken Weleda voor onder de douche / bad en qua verzorging verder dr leenarts/shea butter.

één maand geleden

Ons kindje kon ook weinig producten verdragen maar de producten van Inoli zijn ook heel fijn, zoals de vettende bad olie.

één maand geleden

Je kan t zelf niet gebruiken en weggeven als kraamcadeau voor iemand anders

één maand geleden

Naïf voor in douch of bad. Dr Leenarts voor de billetjes en het eventueel smeren bij een droge huid.

één maand geleden

Hier alles van weleda

één maand geleden

Met de app INCI kan je het product scannen en kijken of er veel “schadelijke” stoffen in zitten echt heel fijn

één maand geleden

Ik heb hier zelf ook een tijdje naar gezocht bij mijn dochtertje destijds en wij zijn heel tevreden hierover: https://www.oh-baby-care.com/nl

één maand geleden

Hai, Een tip: zoek online de ingrediënten van een product op en check ze bij Paula's Choice Ingredient Checker. Dan zie je precies welke ingrediënten veilig zijn en welke niet. https://www.paulaschoice.com/beautypedia-ingredient-checker

één maand geleden

Ik heb zelf “de kleine badkamer”, naïf en incia gebruikt. En ben er heel erg tevreden over inmiddels is ze bijna 2 en ik gebruik ze nog steeds.

één maand geleden

Sproet.nl is een huidtherapeut, zij heeft een hele blog over verschillende producten die goed zijn voor je kindje! Ook waarom iets wel of niet goed is! :)

één maand geleden

Wij gebruiken happy earth al 4 jaar voor onze jongens en gaan het ook weer voor de baby gebruiken. Heel vaak 1+1 aanbieding dus ook nog goed betaalbaar

één maand geleden

Reactie op Arendmama

Wij gebruiken happy earth al 4 jaar voor onze jongens en gaan het ook weer ...
Ja wij ook alles van dit merk, super fijn! Ook voor volwassenen trouwens :)

één maand geleden

Hier ook happy earth, soms naif. Ik kijk dan wat in de aanbieding is bij kruidvat. Ik gebruik ook veel producten van weleda. Ook 100 procent natuurlijke ingrediënten. Weleda is al een heel oud merk wat duurzaam is en goed voor huid en natuur. Wel wat duurder dan bijvoorbeeld happy earth

25 dagen geleden

Tip: kijk eens op de app INCI beauty. Hierin kun je precies zien hoe “goed” of “slecht” bepaalde baby producten zijn qua stoffen die erin zitten. Van veel producten kun je dit opzoeken denk aan dingen om te wassen, luiers, luierdoekjes, crèmes e.d.