Hey hey,
Ik heb afgelopen weekend mijn gender reveal gehad en natuurlijk wat cadeautjes gekregen. Maar nu heb ik echt mega veel Zwitsal gekregen en ik hoorde dat dit niet echt goed is ivm parfum. Nu wou ik zelf Naif gaan proberen als de baby er is, maar nu ben ik benieuwd of dat ook goed is of dat jullie nog andere tips hebben 😁
Gewoon weg zetten voor later, vooral als ze luieruitslag hebben is zwitsal niet zo fijn. Half jaartje kun je alles gebruiken.. voor badje zoiezo olie gebruiken.
Wij hadden alles van Weleda, maar ons kindje kreeg uiteindelijk eczema (niet vanwege de weleda) daar zijn we overgestapt op producten van Drs Leenarts en producten zonder parfum.
Hai,
Een tip: zoek online de ingrediënten van een product op en check ze bij Paula's Choice Ingredient Checker. Dan zie je precies welke ingrediënten veilig zijn en welke niet.
https://www.paulaschoice.com/beautypedia-ingredient-checker
Sproet.nl is een huidtherapeut, zij heeft een hele blog over verschillende producten die goed zijn voor je kindje! Ook waarom iets wel of niet goed is! :)
Wij gebruiken happy earth al 4 jaar voor onze jongens en gaan het ook weer voor de baby gebruiken. Heel vaak 1+1 aanbieding dus ook nog goed betaalbaar
Hier ook happy earth, soms naif. Ik kijk dan wat in de aanbieding is bij kruidvat. Ik gebruik ook veel producten van weleda. Ook 100 procent natuurlijke ingrediënten. Weleda is al een heel oud merk wat duurzaam is en goed voor huid en natuur. Wel wat duurder dan bijvoorbeeld happy earth
Tip: kijk eens op de app INCI beauty. Hierin kun je precies zien hoe “goed” of “slecht” bepaalde baby producten zijn qua stoffen die erin zitten. Van veel producten kun je dit opzoeken denk aan dingen om te wassen, luiers, luierdoekjes, crèmes e.d.