18 Reacties

7 dagen geleden

19 weken begin is er, 2e zwangerschap

7 dagen geleden

Foto van vorige week zondag toen 20 weken ( mijn dappere dochter)

7 dagen geleden

Reactie op Altima

Foto van vorige week zondag toen 20 weken ( mijn dappere dochter)
Eerste zwangerschap

7 dagen geleden

Volgende week zondag stuur ik het wanneer het precies 20 weken wordt. Tot een paar dagen geleden had ik dat gevoel ook tot ik gisteren merkte dat mijn buik mij in bepaalde gedragingen een beetje in de weg stond; zoals snel lopen, hoge auto in stappen, schaamhaar scheren (kan dat gebied niet meer zien door mijn buik) ^^. Volgens mij begint mijn buik dus nu echt te groeien sinds een paar dagen..

7 dagen geleden

Mijn buik is zo klein terwijl dit 3de zwanger schap is eigenlijk meer heb meerdere miskramen gehad ook voel ik nog steeds de baby niet ben 20 weken eb 2 dagen en bij mijn andere zoon grote buik en voelde ik hem al

7 dagen geleden

Reactie op Nathalie2020Dj

Mijn buik is zo klein terwijl dit 3de zwanger schap is eigenlijk meer heb m ...
Kun je eens een foto sturen

7 dagen geleden

Morgen 20💙

7 dagen geleden

Eerste “echte” zwangerschap (eerder miskraam gehad) Zo trots op mijn buik. 😍 Al krijg ik super vaak de vraag of er echt geen twee in zitten 🙄

6 dagen geleden

Eerste kindje 🥰

6 dagen geleden

18 weken ook goed? 🙈 eerste zwangerschap maar ben best een bollie haha

6 dagen geleden

20+4

5 dagen geleden

20 +1

5 dagen geleden

Twee zoontje 19+3 🩵Afgelopen week flink geplopt! 🤰🏼 Eerste zoontje is van okt '23

5 dagen geleden

20 weken!

5 dagen geleden

19+1.. sinds een paar dagen voel ik echt elke dag alsof het aan het groeien is, kan nu ook niet meer snel lopen en kon gisteren m'n hakken met veel moeite pas sluiten :D

5 dagen geleden

Reactie op Hilal NL - TR

19+1.. sinds een paar dagen voel ik echt elke dag alsof het aan het groeien ...
Snel lopen is hier nu ook een dingetje geworden idd, krijg dan toch wel last rechtsonderin mijn buik (gok bandenpijn)

2 dagen geleden

Links 19 weken van eerste en recht 19 week van de tweede.