566 Reacties

één maand geleden

Eerste echo gehad, schatting op ongeveer 8+1 🥰 Sterk kloppend hartje was goed in beeld!

één maand geleden

Net een mooi, sterk kloppend hartje mogen zien 🥰 Zo bizar dat dit nu gewoon in je buik zit!! Heel bijzonder!

één maand geleden

Reactie op Fietjeee

Fijn om te lezen dat het vaker voorkomt, wanneer heb jij je volgende echo? ...
Zeker en snap dat je dan wat ongerust wordt hoor. Ik heb de termijnecho op 27 september dus moet nog even geduld hebben haha. 🫣 Ik ga voor je duimen! ♥️

één maand geleden

Reactie op Maan14

Een mooi kloppend hartje en geschat op 7+5 ❤️ 25 september de termijnecho!
Op dezelfde dag als wij maar ik ben vandaag 9+4. In België is het pas op 12 weken

één maand geleden

Reactie op -CVS

Zeker en snap dat je dan wat ongerust wordt hoor. Ik heb de termijnecho op ...
Dat duurt nog even inderdaad, succes met wachten! Dankjewel, ik duim ook mee voor jou 🥰

één maand geleden

Reactie op Anouniempje96

Vandaag eerste vroege echo met 6+0 gehad. Alles zag er precies zo uit zoals ...
Gefeliciteerd! Was dit inwendig of uitweiding ?

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Gefeliciteerd! Was dit inwendig of uitweiding ?
Dit was uitwendig dus allemaal erg wazig en moeilijk te zien, maar toch een pulserend vruchtje kunnen waarnemen 🥰

één maand geleden

Hier ons wurmie met 6+5, dit keer inwendig en al heel wat meer te zien dan uitwendig met 6+0. Wederom een sterk kloppend hartje, we hebben het zelfs op film 🥰

één maand geleden

Reactie op WifeyDP_

.
Ik zie een mooie zwangerschap met een kleintje van idd ongeveer 7wk, met een mooi dooierzakje erbij! Ik zie persoonlijk op deze foto geen andere vruchtzakjes. Rechtsonder in beeld oogt wat rommelig, maar dat kan een kleine bloeding geweest zijn. Is moeilijk te zeggen van stilstaand beeld. Is overigens niet schadelijk als het mogelijk een bloeding was, het is buiten de vruchtzak😊

één maand geleden

Ik zie een mooie zwangerschap met een kleintje van idd ongeveer 7wk, met ee ...
Wat fijn om te horen van je. Bedankt voor je antwoord!

één maand geleden

Ik heb weer even bij mezelf gespiekt en stiekem al een hele mooie 'termijnecho' kunnen maken. Baby lag er goed voor! Met mijn hoge BMI vind het het nog prima beeldvorming zo via de buik! Hopelijk ligt de kleine er volgende week voor de officiële termijnecho die mijn collega gaat maken ook goed voor, anders kunnen we deze meting aanhouden🤣

één maand geleden

Ik heb weer even bij mezelf gespiekt en stiekem al een hele mooie 'termijne ...
Ik zie dat de kwaliteit van het scherm zo tegenvalt. Hier nogmaals, maar dan een foto van de foto

één maand geleden

Ik zie dat de kwaliteit van het scherm zo tegenvalt. Hier nogmaals, maar da ...
Speciaal wel dat je jezelf zo kan opvolgen.

één maand geleden

Hij/zij was eventjes verstopt…. Was wel een mooi beeld hahaha

één maand geleden

Reactie op WAZI

Speciaal wel dat je jezelf zo kan opvolgen.
Ja, is een voorrecht.😊 Maar ook een valkuil. Dus probeer heel bewust niet te vaak te spieken, want het kan valse zekerheid geven.

één maand geleden

10 weken oud op deze echo. Ik ben 1 april uitgerekend. Hoop zelf dat het een dagje eerder of later komt haha.

één maand geleden

Reactie op cdkr10

Hij/zij was eventjes verstopt…. Was wel een mooi beeld hahaha
Schattig in het hartje haha! Hoe ver ben jij? Die van ons was namelijk ook verstopt en ze dacht daarom dat ik een stuk minder ver ben dan ik zelf dacht

één maand geleden

Onze mini! Geen idee dus nog steeds hoever ik ben helaas… 23 september weer een echo staan, kan niet wachten 🙈 geduld is niet mijn ding 😊

één maand geleden

Reactie op KellyDescamps

9 weken en 2 dagen 🥰
Wij zijn ook precies even ver!

één maand geleden

Reactie op leo1991

10 weken oud op deze echo. Ik ben 1 april uitgerekend. Hoop zelf dat het ee ...
Maar 4-5% komt op de uitgerekende datum! Kan je vaak wel korting of soms zelf gratis je geboortekaartjes krijgen bij verschillende bedrijven(geen grap) 🤗