Zoals de titel al zegt, hier kan je je eerste of verdere echo foto's delen!
Ik heb op m'n werk bij mezelf nog een keer gespiekt en ik zag vandaag duidelijk een dooierzakje en een verdikking erin! Dat wordt het kindje. Er is nog geen hartactie, dat verwacht ik pas vanaf 6wk op z'n vroegst.
Dat is ook de reden dat verloskundigen en echoscopisten vaak pas rond 7 wk een eerste echo plannen. In de praktijk zijn de meeste vrouwen net een paar dagen minder ver dan gedacht en als je dan net iets te vroeg kijkt, kan het zijn dat je nog geen hartactie ziet en daar meer spanning en twijfel van krijgt.
Hierbij de echo hoe een kindje er rond 5+4 uitziet. Piepklein nog!🤩
Fijn om te lezen dat het vaker voorkomt, wanneer heb jij je volgende echo? ...
Zeker en snap dat je dan wat ongerust wordt hoor. Ik heb de termijnecho op 27 september dus moet nog even geduld hebben haha. 🫣
Ik ga voor je duimen! ♥️
Hier ons wurmie met 6+5, dit keer inwendig en al heel wat meer te zien dan uitwendig met 6+0. Wederom een sterk kloppend hartje, we hebben het zelfs op film 🥰
Ik zie een mooie zwangerschap met een kleintje van idd ongeveer 7wk, met een mooi dooierzakje erbij! Ik zie persoonlijk op deze foto geen andere vruchtzakjes. Rechtsonder in beeld oogt wat rommelig, maar dat kan een kleine bloeding geweest zijn. Is moeilijk te zeggen van stilstaand beeld. Is overigens niet schadelijk als het mogelijk een bloeding was, het is buiten de vruchtzak😊
Ik heb weer even bij mezelf gespiekt en stiekem al een hele mooie 'termijnecho' kunnen maken. Baby lag er goed voor! Met mijn hoge BMI vind het het nog prima beeldvorming zo via de buik! Hopelijk ligt de kleine er volgende week voor de officiële termijnecho die mijn collega gaat maken ook goed voor, anders kunnen we deze meting aanhouden🤣
Hij/zij was eventjes verstopt…. Was wel een mooi beeld hahaha
Schattig in het hartje haha! Hoe ver ben jij? Die van ons was namelijk ook verstopt en ze dacht daarom dat ik een stuk minder ver ben dan ik zelf dacht
10 weken oud op deze echo. Ik ben 1 april uitgerekend. Hoop zelf dat het ee ...
Maar 4-5% komt op de uitgerekende datum! Kan je vaak wel korting of soms zelf gratis je geboortekaartjes krijgen bij verschillende bedrijven(geen grap) 🤗