566 Reacties

één maand geleden

Vorige week vrijdag echo gehad met 6+1! ♥️ (Dacht zelf 7+2 te zijn). Ook het hartje zien kloppen! 😊 Ben benieuwd hoe ver ik ben met de termijnecho de 27e. Spannend!

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Maar 4-5% komt op de uitgerekende datum! Kan je vaak wel korting of soms ze ...
Wat grappig! Dat wist ik niet.

één maand geleden

Reactie op leo1991

10 weken oud op deze echo. Ik ben 1 april uitgerekend. Hoop zelf dat het ee ...
😍😍 cuteee

één maand geleden

1e echo vandaag met 6 wkn en 5 dagen

één maand geleden

6-9-2024 echo gehad 8 weekjes ❤️

één maand geleden

Gefeliciteerd dames met de mooie echo’s. Bij mij was helaas niets te zien. Volgens mijn eigen berekening zou ik 5+6 moeten zijn, maar zeker weten doe ik dit niet, omdat ik geen ovulatietesten heb gebruikt. De echo werd uitwendig gedaan, terwijl ik er vanuit ging dat deze echo sowieso inwendig gemaakt moest worden met dit termijn. Hebben jullie de vroege echo’s ook uitweiding gehad? Dinsdag 10 september moet ik terug komen, hopelijk krijgen we dan wel goed nieuws.

één maand geleden

Reactie op -CVS

Vorige week vrijdag echo gehad met 6+1! ♥️ (Dacht zelf 7+2 te zijn). Ook he ...
Gefeliciteerd! Is deze uitwendig of inwendig gemaakt?

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Gefeliciteerd! Is deze uitwendig of inwendig gemaakt?
Dankjewel! Deze is inwendig gemaakt. Doen ze standaard bij mijn verloskundigepraktijk, omdat het nog zo klein is. 😊

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Gefeliciteerd dames met de mooie echo’s. Bij mij was helaas niets te zien. ...
Hier kijken ze eerst of het uitwendig lukt en als ze het niet goed kunnen zien nog inwendig er achteraan

één maand geleden

Vandaag met 9+3. Echt een mini mensje aan het worden ❤️

één maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Hier kijken ze eerst of het uitwendig lukt en als ze het niet goed kunnen z ...
Ja, dat is helaas niet gebeurd. Ik mag dinsdag terug komen. Mocht er dan wel iets veranderd zijn, maar niet duidelijk ga ik wel vragen om een inwendige echo.

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Gefeliciteerd dames met de mooie echo’s. Bij mij was helaas niets te zien. ...
Ik had ook uitwendig de eerste keer

één maand geleden

11 weken

één maand geleden

Reactie op J.A.vdr

Vandaag met 9+3. Echt een mini mensje aan het worden ❤️
Zo schattig hè, t zijn net gummibeertjes 💞

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Gefeliciteerd dames met de mooie echo’s. Bij mij was helaas niets te zien. ...
Aan 5+6 is inwendig al moeilijk iets te zien dus uitwendig zeker niet. Hier tot 12w inwendig. Hier op dit termijn een mooi vruchtje ook 10sep terug

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Gefeliciteerd dames met de mooie echo’s. Bij mij was helaas niets te zien. ...
Ik heb de eerste echo inwendig gehad met 6 weken en met 7 weken en 4 dagen heb ik een uitwendige echo gehad 😊

één maand geleden

Mijn echo met 6+2 ☺️

één maand geleden

Hoi allemaal ik ben hier behoorlijk nieuw en moet ook nog even bekijken hoe de app precies werkt! Maar net als jullie ga ik ook moeder worden! Super spannend! Ik ben momenteel 7 weken en dit was de eerste echo! Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed verloopt!

één maand geleden

Bijna hoop opgegeven na de 2e escape IUI omdat ik voor IVF te weinig eitjes had. Zijn de 2 die ik had bevrucht. Vorige week eerste echo met 7.2 weken. Heel duidelijk 2 vruchten en tweemaal hartslag 😊

één maand geleden

Baby nummer 2 voor m'n 21ste verjaardag met de beste papa ooit. 6 w en nu 6 dagen.