Zoals de titel al zegt, hier kan je je eerste of verdere echo foto's delen!
Ik heb op m'n werk bij mezelf nog een keer gespiekt en ik zag vandaag duidelijk een dooierzakje en een verdikking erin! Dat wordt het kindje. Er is nog geen hartactie, dat verwacht ik pas vanaf 6wk op z'n vroegst.
Dat is ook de reden dat verloskundigen en echoscopisten vaak pas rond 7 wk een eerste echo plannen. In de praktijk zijn de meeste vrouwen net een paar dagen minder ver dan gedacht en als je dan net iets te vroeg kijkt, kan het zijn dat je nog geen hartactie ziet en daar meer spanning en twijfel van krijgt.
Hierbij de echo hoe een kindje er rond 5+4 uitziet. Piepklein nog!🤩
Vorige week vrijdag echo gehad met 6+1! ♥️ (Dacht zelf 7+2 te zijn). Ook het hartje zien kloppen! 😊
Ben benieuwd hoe ver ik ben met de termijnecho de 27e. Spannend!
Gefeliciteerd dames met de mooie echo’s. Bij mij was helaas niets te zien. Volgens mijn eigen berekening zou ik 5+6 moeten zijn, maar zeker weten doe ik dit niet, omdat ik geen ovulatietesten heb gebruikt. De echo werd uitwendig gedaan, terwijl ik er vanuit ging dat deze echo sowieso inwendig gemaakt moest worden met dit termijn. Hebben jullie de vroege echo’s ook uitweiding gehad? Dinsdag 10 september moet ik terug komen, hopelijk krijgen we dan wel goed nieuws.
Hier kijken ze eerst of het uitwendig lukt en als ze het niet goed kunnen z ...
Ja, dat is helaas niet gebeurd. Ik mag dinsdag terug komen. Mocht er dan wel iets veranderd zijn, maar niet duidelijk ga ik wel vragen om een inwendige echo.
Hoi allemaal ik ben hier behoorlijk nieuw en moet ook nog even bekijken hoe de app precies werkt! Maar net als jullie ga ik ook moeder worden! Super spannend! Ik ben momenteel 7 weken en dit was de eerste echo! Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed verloopt!
Bijna hoop opgegeven na de 2e escape IUI omdat ik voor IVF te weinig eitjes had. Zijn de 2 die ik had bevrucht. Vorige week eerste echo met 7.2 weken. Heel duidelijk 2 vruchten en tweemaal hartslag 😊