568 Reacties

één maand geleden

Vandaag 7+1. We konden eindelijk het hartje zien kloppen🩷

één maand geleden

1 april uitgerekend🙈

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Gefeliciteerd dames met de mooie echo’s. Bij mij was helaas niets te zien. ...
De eerste echo wordt meestal inwendig gedaan om te kijken hoe het ervoor staat en te kijken hoe ver je bent. Uitwendig kan maar maakt het vaak niet zo zichtbaar. Maar heel veel succes met de volgende echo!

één maand geleden

Reactie op Mandy van Engelen

De eerste echo wordt meestal inwendig gedaan om te kijken hoe het ervoor st ...
Klopt helemaal. Vanuit de beroepsgroep echoscopisten wordt ook geadviseerd om onder de 10wk inwendig te kijken. De beeldvorming is vele malen beter en zo worden er minder snel zaken over het hoofd gezien. Veel verloskundigen vinden het echter invasief waardoor er vaak eerst of soms alleen maar via de buik gekeken wordt. Ik doe dat persoonlijk alleen als een dame nadrukkelijk bezwaar heeft tegen een inwendige echo, maar leg dan wel uit wat de beperkingen zijn. Over het algemeen is het zo dat als je uitlegd waarom je graag vaginaal wil kijken (betere beeldvorming, minder kans op dingen missen ed), de meeste vrouwen maar al te graag gewoon een inwendige echo willen krijgen.

één maand geleden

4.4.25 ❤️

één maand geleden

Ons klein bewegelijk ukje. 10+1 🥰

één maand geleden

Reactie op roxy23

1 april uitgerekend🙈
Hier ook 1 April 🥰 leuke datum hè 😜♥️🫶

één maand geleden

Vandaag 8+5, 4 dagen vooruit gezet! Alles zag er goed uit. Zo fijn 🥰

één maand geleden

Vandaag onze eerste echo gehad. (Inwendig) Nog erg vroeg, ergens rond de 6 weken en 3/4 dagen. De VK kon het in eerste instantie maar moeilijk vinden, na 5/10 min toch gedraaid en een wat duidelijker beeld kunnen krijgen. Een stevige hartslag en juiste grootte. Volgende echo staat 30 september gepland. Dan rond de 9 weekjes. Die spanning toen de VK het niet goed kon vinden was enorm. Werd zelfs een zachte uitspraak gedaan over een “niet volledig gezonde zwangerschap”. Gelukkig nadat het wat was gedraaid werd dat snel teruggenomen. En toen kwamen de tranen 🥲🤣 wat een stress.

één maand geleden

Net weer thuis van onze eerste echo en gelukkig een flink kloppend hartje gezien met vandaag 8 weken. Wat een opluchting na al die spanning na onze miskraam 🙏🏻

één maand geleden

Gisteren precies 11 weken!

één maand geleden

Gisteren (9 september) met heel veel spanning m'n 1e echo weer gehad na een aantal miskramen. Gelukkig een mooi kloppend hartje gezien en een schatting op 6wk+5. Nu uitkijken naar de intake en volgende echo! Door de vorige miskramen wel ontzettend onzeker, maar ik probeer positief te blijven. Leuk om alle echo's van anderen te zien ❤️

één maand geleden

Gister eerste echo gehad bij 8+4, een kloppend hartje 🩷 en het baby’tje bewoog de hele tijd, zo lief 🥰

één maand geleden

Vandaag de termijnecho gehad. 2 april uitgerekend, dus vandaag precies 11 weken zwanger 🥰 kindje was lekker bewegelijk!

één maand geleden

Vandaag echo gehad 10 weken 💙💗 alles zag der goed uit gelukkig. Kindje bewoog ook al

één maand geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Schatting die ik had is iets terug gezet ipv 8 weken en 5 dagen nu 6 weken en 5 dagen. Maar een kloppend hartje dat telt!

één maand geleden

Vandaag de 1ste echo, zo bijzonder moment. Alles goed met de kleine spruit. Schatting zit zo als verwacht op 8 weken 💗💙

één maand geleden

Pretecho 8+5 🩷🍀🩵

één maand geleden

Termijnecho

één maand geleden

Eerste echo gehad dinsdag! Nu kan ik wat meer geloven dat het écht zo is. 🤗 8 weken ongeveer!