641 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Altima
Vanmorgen de echo gehad, 13.1 weken
Oh spannend de 13 weken echo? Was alles in orde?
2 maanden geleden
Reactie op Altima
Ja gelukkig alles goed de arts van de frauenklinik heeft een uitgebreide ec ...
Oh heel fijn! Gefeliciteerd!!
2 maanden geleden
Vandaag 8+2 maar meting 8+6, zien ze vaker bij ivf kindjes gaf ze aan
2 maanden geleden
9.6 volgens mijn eigen telling maar de echo dacht 9.2 te meten. Maar zij kon helaas geen inwendige echo maken dus ze was niet zeker of de meting correct was. Volgende week heb ik nog een inwendige echo om de termijn echt vast te stellen ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Surprisesurprise
Termijnecho gehad vandaag! Kindje weigerde opzij te gaan liggen, vanalles g ...
Die van mij had ook echt geen zin! Moest n week later terug komen om het opnieuw te proberen. Lag toen gelukkig meteen goed 😊
2 maanden geleden
De bovenste is de 1ste termijnecho op dinsdag 10 september. Toen had de kleine absoluut geen zin om goed te gaan liggen 😆
Dus toen een nieuwe afspraak ingepland voor afgelopen maandag 16 september. Toen lag de kleine gelukkig meteen goed 😊 Nu 12+1 en 2 april uitgerekend.
Nu wachten op de 13 weken echo 30 september, spannend!
2 maanden geleden
Reactie op Lisanne002
Die van mij had ook echt geen zin! Moest n week later terug komen om het op ...
Grappig hè, zo eigenwijs al😂 ze kon wel goed meten maar niet van opzij. Vind wel dat ze echt goeie echo’s maakt , ze had precies dat handje erop 👋🏼👋🏼 lijkt me ook wel vervelend dat je dan weer terug moet na een week maar kan je wel even extra spieken 😬
2 maanden geleden
Reactie op Surprisesurprise
Grappig hè, zo eigenwijs al😂 ze kon wel goed meten maar niet van opzij. Vi ...
Ja precies, nu al een eigen willetje! 😂 Begint goed 😆
Kon daardoor inderdaad wel gewoon nog een keer kijken 🥰 Ook zo leuk om te zien dat de kleine al zo lekker gegroeid was.
Dat met dat handje is inderdaad wel heel leuk om te zien ja 🤗