568 Reacties

één maand geleden

Vanmorgen de echo gehad, 13.1 weken

één maand geleden

Vandaag de intake gehad en ook even mogen spieken bij de kleine. 😍 Alles ziet er goed uit, 8+6 vandaag! Volgende vrijdag de termijnecho.

één maand geleden

Reactie op Altima

Vanmorgen de echo gehad, 13.1 weken
Oh spannend de 13 weken echo? Was alles in orde?

één maand geleden

Reactie op Surprisesurprise

Oh spannend de 13 weken echo? Was alles in orde?
Ja gelukkig alles goed de arts van de frauenklinik heeft een uitgebreide echo gemaakt en alles was perfect, de groei van de baby was aan de bovengrens van 13 weken qua grootte.

één maand geleden

Ik kan echt niet wachten tot het hartje voor het eerst door een doptone op mijn buik te horen. Denk dat ik dan wel een traantje laat ookal heb ik dan net de 13 wk echo gehad over drie weken (heb ik bij 14.3 pas)💕💕💕💕

één maand geleden

Reactie op -CVS

Vandaag de intake gehad en ook even mogen spieken bij de kleine. 😍 Alles z ...
Zoe voelt het ook echt hè? Spieken, op babydate.. ☺️🥳

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Zoe voelt het ook echt hè? Spieken, op babydate.. ☺️🥳
Hahaha jaaaa 😍 we zagen al een mini handje en voetje. Kleine bewoog ook een beetje! Te lievvvvv. ☺️

één maand geleden

Super leuk om al die echo's te zien. Wij hebben morgen de intake. Dit doen ze met 8 weken. Daarna wordt er waarschijnlijk een termijnecho ingepland. Het wachten duurt erg lang en dan ben ik wel jaloers op al die vroege echo's🤭

één maand geleden

Reactie op Altima

Ja gelukkig alles goed de arts van de frauenklinik heeft een uitgebreide ec ...
Oh heel fijn! Gefeliciteerd!!

één maand geleden

Vandaag 8+2 maar meting 8+6, zien ze vaker bij ivf kindjes gaf ze aan

één maand geleden

9.6 volgens mijn eigen telling maar de echo dacht 9.2 te meten. Maar zij kon helaas geen inwendige echo maken dus ze was niet zeker of de meting correct was. Volgende week heb ik nog een inwendige echo om de termijn echt vast te stellen ☺️

één maand geleden

10w en 5d ❤️ gezellig zien bewegen!

één maand geleden

Ons trubbelkontje , vandaag 11.2 weken❤️

één maand geleden

Zo bijzonder ❤️ Gemaakt met 8w4d, inmiddels 8w6d.

één maand geleden

Reactie op Surprisesurprise

Termijnecho gehad vandaag! Kindje weigerde opzij te gaan liggen, vanalles g ...
Die van mij had ook echt geen zin! Moest n week later terug komen om het opnieuw te proberen. Lag toen gelukkig meteen goed 😊

één maand geleden

De bovenste is de 1ste termijnecho op dinsdag 10 september. Toen had de kleine absoluut geen zin om goed te gaan liggen 😆 Dus toen een nieuwe afspraak ingepland voor afgelopen maandag 16 september. Toen lag de kleine gelukkig meteen goed 😊 Nu 12+1 en 2 april uitgerekend. Nu wachten op de 13 weken echo 30 september, spannend!

één maand geleden

Reactie op Lisanne002

Die van mij had ook echt geen zin! Moest n week later terug komen om het op ...
Grappig hè, zo eigenwijs al😂 ze kon wel goed meten maar niet van opzij. Vind wel dat ze echt goeie echo’s maakt , ze had precies dat handje erop 👋🏼👋🏼 lijkt me ook wel vervelend dat je dan weer terug moet na een week maar kan je wel even extra spieken 😬

één maand geleden

Reactie op Surprisesurprise

Grappig hè, zo eigenwijs al😂 ze kon wel goed meten maar niet van opzij. Vi ...
Ja precies, nu al een eigen willetje! 😂 Begint goed 😆 Kon daardoor inderdaad wel gewoon nog een keer kijken 🥰 Ook zo leuk om te zien dat de kleine al zo lekker gegroeid was. Dat met dat handje is inderdaad wel heel leuk om te zien ja 🤗

één maand geleden

Woensdag een extra echo met 11+4 in verband met wat bloedverlies. Maar gelukkig alles helemaal in orde! Waarschijnlijk een gesprongen bloedvaatje door het vele hoesten en niezen

één maand geleden

Afgelopen donderdag met 10+6. Uitgerekend 11 april. Alles gaat goed hier hoor, zegt hij/ze 👍🏼🥰