568 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lisanne002

Ja precies, nu al een eigen willetje! 😂 Begint goed 😆 Kon daardoor inderd ...
Ah jaa en hoe gaaf is het dat je zelfs in een week al zo veel verschil ziet in groei hè! Ik vind het zo wonderlijk, zelfs bij de vierde verbaas ik me echt over dit proces. Tien weken geleden was dit kindje nog een eitje, hoe dan, en nu al teentjes gewoon en vingertjes💞 vind alle echo’s ook zo leuk om te zien hier.

één maand geleden

Afgelopen dinsdag eerste echo gehad, hartje klopte goed. Kan niet wachten tot de volgende echo 🥹

één maand geleden

Vandaag 13w+6 dagen deze echo laten maken.

25 dagen geleden

Termijnecho gehad vandaag. Dacht zelf 10+3 te zijn maar 11+1 gemeten. Alles was goed! 🥺🥰

25 dagen geleden

Vandaag termijn echo gehad maar de kleine frummel bewoog te veel en precies de verkeerde kant op haha dus helaas nog geen definitieve uitgerekende datum maar wel mogen we volgende week maandag nog een keertje terug komen en dat vinden we natuurlijk helemaal niet erg🥰

25 dagen geleden

Echo 10+4. 18 april uitgerekend 🥰

25 dagen geleden

10+6 🩷🩵 Iemand bekend met de nub theorie en een jongen of meisje denkt te zien? 😉

24 dagen geleden

Reactie op Summer2025

10+6 🩷🩵 Iemand bekend met de nub theorie en een jongen of meisje denkt te ...
Dat kan pas vanaf 12+ weken 😊

24 dagen geleden

Vandaag intake bij verloskundige gehad. Wel weer wat gegroeid en Hartje klopt nog mooi. Verder alleen nog steeds geen mooie duidelijke echo nu met ruim 9 weken. Zijn er meer die dat gehad hebben ? Zie zoveel mooiere foto's voorbij komen wat me wel onzeker maakt

24 dagen geleden

Reactie op ivfwonder94

Vandaag intake bij verloskundige gehad. Wel weer wat gegroeid en Hartje klo ...
Is dit een echo via de buik geweest? <10 weken is je kans via de buik op een duidelijk beeld sowieso heel klein, dan moet je echt geluk hebben. Dat je heel slank bent, darmen niet in de weg liggen, baarmoeder naar voren gekanteld is, volle blaas, gunstige ligging kindje ed. Als 1 van die factoren al niet optimaal is, wordt de kans op mooi beeld klein. En dat geldt deels ook nog >10 wk. Mijn BMI is hoog, dus bij mij zie je met 12wk ook niet zulk mooi beeld als sommige anderen hebben. Is balen, maar helaas niets aan te doen.

24 dagen geleden

Afgelopen vrijdag voor het eerst heen geweest Met 8 weken en 3 dagen Was een uitwendige echo maar ze konden het wel goed zien Was precies zo groot als zou moeten zijn en werd ook berekend op 8+3 weken Hartje klopte goed Het was erg lang wachten tot de eerste echo maar blij dat we het hartje zo goed konden zien kloppen en het had ook al een beetje een mensen vorm

24 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Dat kan pas vanaf 12+ weken 😊
Vanuit mijn professionele tak gezien, heb ik de nup vaak fout zien gaan. Je kan er zeker naar kijken, maar ik zie hem in de praktijk ong 60% van de keren goed gaan. Ik doe heel bewust pas vanaf 15 wk op z'n vroegst een officiële geslachtsbepaling waar ik, afhankelijk vannde beeldvorming en ligging kind, dan 95% op durf te zetten. Hoe verder je komt, hoe duidelijker het beeld en hoe meer zekerheid je krijgt. Bij sommige mensen kan je het mogelijk eerder al duidelijker zien, echter kan je dan net de mazzel hebben dat de genitale ontwikkeling van dat kindje iets voorloopt. Als die echter iets trager is (wat normaal is en mag), kan je heel makkelijk een prominente clitoris voor een piemel aanzien of een nog klein piemeltje voor een clitoris. Ik heb vaak genoeg mensen die rond 13wk een geslachtsbepaling lieten doen ander nieuws mogen geven bij een 20wk echo🙈😅

24 dagen geleden

Hier een extra echo gehad met 10+3 omdat ik wegens uitdroging aan het infuus moest. Zo fijn om te zien dat de kleine blijft groeien en we mochten zelfs heel kort het hartje horen. Kijk dat voetje 🥹

24 dagen geleden

Vandaag een echo laten maken met onze zoon erbij. Hij moest huilen van blijdschap.🥰 toch twee dagen vooruit gezet. Dit klopte ook met mijn eigen berekening.

24 dagen geleden

9w4d

24 dagen geleden

Is dit een echo via de buik geweest? <10 weken is je kans via de buik op ...
Dankjewel voor je reactie. Is inderdaad via de buik en heb ook een hoger bmi. Maar omdat ze wel het hartje zien en kunnen opmeten willen ze sinds vorige week al niet meer inwendig kijken..

24 dagen geleden

Vanuit mijn professionele tak gezien, heb ik de nup vaak fout zien gaan. Je ...
Wij laten het ook pas doen met 20 weken! ☺️ Maar de "nub theorie, voor de leken om een beetje zelf te puzzelen" (zoals de skull theorie) is toch vanaf 12 weken? Je kan er ook niet vanuit gaan dat het klopt, maar wel leuk om zo een beetje te kijken en of je het misschien dan goed had achteraf gezien.

24 dagen geleden

Reactie op ivfwonder94

Vandaag intake bij verloskundige gehad. Wel weer wat gegroeid en Hartje klo ...
Hier ook onduidelijke echo’s, zelfs inwendig. Ook de termijnecho, gaf nog geen heel mooi beeld. Verloskundige wist mij gerust te stellen dat dit verder niks te maken heeft met de ontwikkeling van het kindje.

24 dagen geleden

Dinsdag 24 september 2024 termijnenecho gehad. Ondanks de zwangerschap niet gepland was zijn wij dolgelukkig om te horen dat ik bijna 11 weken zwanger ben. Het kindje was op het laatst nog even aan het dansen super schattig om te zien♡ vandaag prikken voor de NIPT test en hopen dat deze heel positief mag zijn. En wat leuk om al die echo foto's te zien super schattig!

24 dagen geleden

Reactie op ivfwonder94

Vandaag intake bij verloskundige gehad. Wel weer wat gegroeid en Hartje klo ...
Dat kan heel veel redenen hebben geen zorgen over een paar weken kan je prachtige echo foto's hebben