568 Reacties

24 dagen geleden

Super blij met deze echo. 9 weken en 4 dagen na ICSI.❤️

24 dagen geleden

Hier 10+3 dagen volgende week de 13 weken echo

24 dagen geleden

Vanmorgen de termijnecho gehad. Toch weer een week naar voren gezet; nu 12+4 🙂

24 dagen geleden

Reactie op Yvonnneb

Vanmorgen de termijnecho gehad. Toch weer een week naar voren gezet; nu 12+ ...
Wij vandaag ook echt 12+4 en termijnecho deze ochtend gehad.

24 dagen geleden

Reactie op Mandy van Engelen

Dat kan heel veel redenen hebben geen zorgen over een paar weken kan je pra ...
Bij mij hebben ze een inwendige echo gemaakt. Ik vond dat prima

24 dagen geleden

Vandaag 9+0, volgens echo 9+1 🫶🏼

24 dagen geleden

Reactie op Liza Hammer

Hier 10+3 dagen volgende week de 13 weken echo
Is dat niet te vroeg voor een 13 weken echo? Ik ben vandaag precies 13 weken en heb volgende week maandag de 13 weken echo.

24 dagen geleden

Reactie op Liza Hammer

Hier 10+3 dagen volgende week de 13 weken echo
Mooie echo! Is dat niet een beetje vroeg? Officieel mag volgens mij de 13 weken echo pas na 12 weken en 3 dagen. Wellicht even controleren zou jammer zijn als ze het niet goed kunnen doen en je wellicht in onzekerheid blijft?

24 dagen geleden

Vandaag eerste echo gehad met 9w5d. Zo blij om een bewegend gummybeertje te zien! Volgende week mogen we weer voor de termijnecho 🥰

24 dagen geleden

Reactie op MH1122

Vandaag eerste echo gehad met 9w5d. Zo blij om een bewegend gummybeertje te ...
Wat leuk, wij lopen gelijk!

24 dagen geleden

Reactie op ivfwonder94

Vandaag intake bij verloskundige gehad. Wel weer wat gegroeid en Hartje klo ...
Ik had hetzelfde met die termijn en uitwendige echo’s. Mijn baarmoeder ligt wat naar achter gekanteld, waardoor er via de buik een te grote afstand moest worden overbrugd om een mooi beeld te krijgen, inmiddels kantelt ie alweer wat naar voor en worden de uitwendige beelden ook steeds mooier. Hier dus de eerste 3 echo’s deels inwendig gehad als het uitwendig niet lukte

24 dagen geleden

Reactie op kir_db

Ik had hetzelfde met die termijn en uitwendige echo’s. Mijn baarmoeder ligt ...
Dankjewel voor je reactie. Ik had met 7 weken wel een inwendige gehad maar vanaf nu wilde ze dat niet meer doen alleen als ze echt twijfel hebben over of het wel of niet goed zit. Toch nog maar even geduld hebben dan :)

24 dagen geleden

Precies 9 wk, 30 april uitgerekend 🥰❤

24 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Wij laten het ook pas doen met 20 weken! ☺️ Maar de "nub theorie, voor de ...
Ja, vanaf 12 wk kan je gaan speculeren. 🙂 en dan hopen dat je het goed hebt😅

24 dagen geleden

Reactie op Lisanne002

Is dat niet te vroeg voor een 13 weken echo? Ik ben vandaag precies 13 wek ...
Klopt, een ETSEO (13wk echo) wordt uitgevoerd tussen de 12+3 en 14+3 wk. Daarbuiten valt het buiten de onderzoekscriteria en kan je simpelweg niet meedoen. Er is een uitloop van 2 dagen eerder en later, maar dat mag alleen bij hoge uitzondering en dan moet de reden expliciet vermeld worden in het verslag.

23 dagen geleden

Echo van vorige week, 9+1 :) had al een echo met 7 weken gehad maar even een check. Enorm fijn die bewegende beentjes en armpjes te zien!

23 dagen geleden

Dit was een echo met 11 weken, ben nu 12+2. Ik heb er ook nog eentje met 7 weken gehad (vroege echo) ivm dat mijn test niet overeen kwam met mijn menstruatie 😅 een echte stuiterbal in de buik haha

23 dagen geleden

Hierbij onze eerste echo, 6 weken 6dagen, zijn iets teruggezet. Wel heel leuk om te zien zo🥰

23 dagen geleden

Reactie op sgr01

Precies 9 wk, 30 april uitgerekend 🥰❤
Ik ook tussen 28 en 30 april, is dit je eerste of ? 😌

23 dagen geleden

Reactie op MH1122

Vandaag eerste echo gehad met 9w5d. Zo blij om een bewegend gummybeertje te ...
Eva van Hoorn ! Wat leuk daar zit ik ook, ik had met 8 weken een echo en ben nu 9+3 dus nu ziet m’n kindje er ongeveer zo uit als die van jou qua groei haha. Vind het jammer dat ik vanaf 8 weken tot bijna 12 weken moet wachten tot weer een echo 😝 Maar goed dan is het wel echt een stuk gegroeid dus dat is dan wel weer leuk om te zien.