568 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op mariekek89

13 weken echo, alles in orde 🍀. Its a GIRL 💕💕
Wat fijn!! En leuk!!😍 hebben ze het geslacht verteld tijdens deze 13 weken echo?

17 dagen geleden

Reactie op millietim

Wat fijn!! En leuk!!😍 hebben ze het geslacht verteld tijdens deze 13 weken ...
De dag ervoor hebben we een pretecho laten doen. Tijdens de 13 weken echo hebben we het nog eens laten bevestigen

17 dagen geleden

Reactie op mariekek89

De dag ervoor hebben we een pretecho laten doen. Tijdens de 13 weken echo h ...
Maar weet zeker dat ze het anders ook gedaan had. Was een super leuke en lieve echoscopiste. Nam ons helemaal mee in wat ze zag. Veel duidelijke uitleg. Een medische exho, maar tot nu toe de leukste en mooiste van allemaal 💕💕

17 dagen geleden

Reactie op mariekek89

Maar weet zeker dat ze het anders ook gedaan had. Was een super leuke en li ...
Dan heb je heel veel geluk gehad dat ze het heeft willen bevestigen. De reden waarom echoscopisten er bij een 13wk echo niets over mogen zeggen is ten eerste omdat de kans op fouten nog heel hoog is bij die termijn (60% kans dat je het geslacht bij 13wk goed hebt) maar ten tweede ook omdat je je licentie kan verliezen om een 13wk echo te doen. Elke zwangere moet objectief en onafhankelijk van het idee of er mogelijk iets over een geslacht gezegd kan worden een keuze maken om een 13wk echo uit te laten voeren. Dus als je een echoscopiste treft die voet bij stuk houd om er niets over te zeggen, is het niet uit onwil, maar om ze het ten eerste echt niet mag en ten tweede omdat ze niet het risico wil lopen dat jullie bij een 20wk echo boos worden omdat het verkeerde antwoord gegeven is. En geloof me, dat gebeurt regelmatig🙈😅

17 dagen geleden

Dan heb je heel veel geluk gehad dat ze het heeft willen bevestigen. De red ...
Dat is echt onzin heb bij al mn kids met 13/14 wk het geslacht gehoord en is nooit veranderd!

17 dagen geleden

Reactie op mariekek89

Maar weet zeker dat ze het anders ook gedaan had. Was een super leuke en li ...
Wat super fijn zeg 😍😍

16 dagen geleden

Reactie op mell1994

Dat is echt onzin heb bij al mn kids met 13/14 wk het geslacht gehoord en i ...
Ik vind het knap dat je het onzin noemt, aangezien ik toch echt zelf een echoscopiste ben en alle nascholingen gevolgd heb waar dit expliciet wordt benoemd. Dat er echoscopisten zijn die hier op eigen risico vanaf wijken, dat is hun pakkie aan. Maar ik kies ervoor mij aan de regels te houden en mijn licentie niet op het spel te zetten.

16 dagen geleden

Plus, het kan best dat je het geslacht bij 13/14wk gehoord hebt, maar dat neemt niet weg dat je bij 13wk 60% kans het het goed te horen en bij 14wk zit je rond de 75%. Hoe verder je komt, hoe meer zekerheid je krijgt. Dat het toevallig bij jou elke keer goed gegaan is, is oprecht heel fijn. Maar mensen moeten zich er wel van bewust zijn dat dat niet altijd het geval is. Ik word er persoonlijk heel moe van dat mensen op mij boos worden bij een 20wk echo als ik ze mede deel dat het toch het andere geslacht is, terwijl zij er zelf voor hebben gekozen bij zo'n vroege termijn het geslacht te horen. Het gaat gewoon niet altijd goed.

16 dagen geleden

Hier 11 weken kleine liet zich niet goed zien 😂😂😂 gelukkig wel nog een foto kunnen mee krijgen.

16 dagen geleden

Dan heb je heel veel geluk gehad dat ze het heeft willen bevestigen. De red ...
Bij ons heeft ze het ook laten zien, omdat er het graag wilden weten. Maar wel erbij gezegd, zou er niet de hele uitzet op baseren, haha. Maar voor ons was het eigenlijk ook wel duidelijk te zien. We zagen tussen de benen 🍒😆 Maargoed we vertellen dat nog niet verder voordat het echt bevestigd is.

16 dagen geleden

Plus, het kan best dat je het geslacht bij 13/14wk gehoord hebt, maar dat n ...
Vanaf hoeveel weken kan je hier met grote zekerheid iets over zeggen? Bij mijn praktijk bieden ze een geslachtsbepalende echo aan met 15 weken, maar dat lijkt me nog wat vroeg als ik jouw statistieken lees?

16 dagen geleden

Reactie op BlijdeReiger028312

Vanaf hoeveel weken kan je hier met grote zekerheid iets over zeggen? Bij m ...
Mijn praktijk bied het ook vanaf 15wk aan. Dan kunnen we 95-99% zekerheid geven. De ontwikkeling van het geslacht gaat snel! Alles is uiteraard afhankelijk van de positie van de baby. Als je tot 16wk kan wachten, raden we dat altijd aan. Beeldvorming is dan vaak mooier en dan heb je vrijwel altijd 99% zekerheid. 100% krijg je bij geboorte😉

16 dagen geleden

Gister echo gehad en iets vooruit gezet maar 11w 3d. Kleine groeit super goed! Super leuk om eerste keer te zien bewegen en vergeleken met de 8 weken, is het nu ineens een heel mini-mensje! 😊 Zie ik daar een piemeltje? 😂

16 dagen geleden

Mijn praktijk bied het ook vanaf 15wk aan. Dan kunnen we 95-99% zekerheid g ...
Ah, dankjewel!

16 dagen geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad (ben nu 13 weken en 4 dagen) Verloskundige was zo enthousiast! De kleine liet alles mooi zien 🥰 alles zag er goed uit. Kleine deed zelfs nog even een duim omhoog tijdens de echo hahah. Bijzonder om alles zo goed te kunnen zien🥰

16 dagen geleden

Vandaag 13 weken en 2 dagen

16 dagen geleden

Dan heb je heel veel geluk gehad dat ze het heeft willen bevestigen. De red ...
Ze willen daarom vanuit 3 verschillende perspectieven het zeker weten. Als ze twijfelen of het niet op alle 3 de perspectieven zien, dan moet je later terugkomen. Bij de eerste hadden ze het goed. Ook bij vrienden en kennissen ook allemaal goed. Hebben super goede recensies en resultaten

16 dagen geleden

Reactie op Krissy790

Vandaag de 13 weken echo gehad (ben nu 13 weken en 4 dagen) Verloskundige ...
Wat een mooie echo! Leuk dat je alles zo goed kunt zien. Leuk beeld 💕

16 dagen geleden

Reactie op Merily

Gister echo gehad en iets vooruit gezet maar 11w 3d. Kleine groeit super go ...
Wat een mooie echo foto! Ik heb morgen mijn echo ben ook precies 11 w 3d. Je kunt heel goed zien dat het een jongetje is. Ben benieuwd naar mijn echo morgen toch stiekem benieuwd of ik ook een piemeltje zie( lichte voorkeur) 🫣

16 dagen geleden

Reactie op Winnyyyy

Wat een mooie echo foto! Ik heb morgen mijn echo ben ook precies 11 w 3d. ...
Maar dat is toch nog niet zichtbaar voor 12 weken? Het gaat er meer om dat bij een jongen dat “uitsteeksel” meer omhoog gaan staan na die 12 weken. Ik ben geen kenner hoor, maar ik had me wel een beetje ingelezen over de Nub theorie enzo.