568 Reacties

16 dagen geleden

Ik vind het knap dat je het onzin noemt, aangezien ik toch echt zelf een ec ...
Ik noem het onzin dat het maar 60%zeker is! Een duidelijkere piemel op die foto krijg je er niet meer op in het geval van mijn echo

16 dagen geleden

Reactie op Phéline

Vandaag 11 weken echo gehad en kijk eens wat een lange benen al! Totaal al ...
Geweldig omdat zo te zien en genoeg ruimte om te dansen

16 dagen geleden

Reactie op mell1994

Ik noem het onzin dat het maar 60%zeker is! Een duidelijkere piemel op die ...
Dat is een genitaal uitsteeksel en zie je bij alle kinderen bij die termijn. Dat dat toevallig een piemel bleek te zijn kan natuurlijk. Maar het is echt maar 60% bij 13wk. Geloof vooral wat je wil geloven als je daar gelukkig van wordt. Het lijkt me dat ik er inmiddels genoeg uitleg over gegeven heb. Als de voorspelling toevallig goed is, prachtig. Maar ik heb inmiddels duizenden geslachtsbepalingen gedaan in mijn carrière en weet (helaas) wel beter.

16 dagen geleden

Dat is een genitaal uitsteeksel en zie je bij alle kinderen bij die termijn ...
Bij die van ons zag je echt duidelijk tussen de benen 2 balzakjes 🫣 Kunnen we er dan wel vanuit gaan dat het echt een jongetje is, of wat zou dat kunnen zijn als het toch een meisje blijkt? Vragen ik en mijn vriend ons oprecht af, aangezien het voor ons als leek wel heel duidelijk was 😅 Volgens de nub was het ook een jongen. Dus de hoek van het uitsteeksel van de zijkant en dan hebben we dus nog van een andere hoek bekeken.

16 dagen geleden

Dat is een genitaal uitsteeksel en zie je bij alle kinderen bij die termijn ...
Hi, ik las dat je een echoscopiste bent. Mag ik iets vragen? Mijn baby hield de knietjes lekker bij elkaar/omhoog tijdens de dertien weken echo dus geen gok kunnen doen voor het geslacht of nub theorie.. Wel plaste de baby tijdens de echo en zag je wat spetters komen richting het gezichtje, hierdoor denk ik dat het een jongetje is omdat de spetters anders niet zo ver zouden komen denk ik? Weet je toevallig of het ook kan bij een meisje dat de plas zo ver komt? Ben gewoon zo benieuwd of we het goed hebben haha

16 dagen geleden

Reactie op Lisanne002

Bij die van ons zag je echt duidelijk tussen de benen 2 balzakjes 🫣 Kunne ...
Als het goed is heeft een jongen maar 1 balzak en testikels kan je nog niet zien zitten want die zijn nog lang niet ingedaald. Als je zekerheid over het geslacht wil, kan je het beste na 15wk kijken.

16 dagen geleden

Reactie op Eerstekeerzwanger

Hi, ik las dat je een echoscopiste bent. Mag ik iets vragen? Mijn baby hiel ...
Als er überhaupt geen genitaal uitsteeksel gezien is doordat benen bij elkaar lagen, kan je er sowieso niets over zeggen. Vruchtwater stroomt alle kanten op en wat je ziet in het vruchtwater zijn geen spetters, maar stukjes weefsel (later in de zwangerschap zijn dat haartjes en stukjes huidsmeer) die door het vruchtwater dwarrelen.

16 dagen geleden

Als het goed is heeft een jongen maar 1 balzak en testikels kan je nog niet ...
Ja dat gaan we ook sowieso doen hoor. Vraag me gewoon af wat het dan geweest kan zijn. Zag echt 2 rondjes🍒😆

15 dagen geleden

Dat is een genitaal uitsteeksel en zie je bij alle kinderen bij die termijn ...
Noem dit geen genitaal uitsteeksel!

15 dagen geleden

Dat is een genitaal uitsteeksel en zie je bij alle kinderen bij die termijn ...
En dit ook niet

15 dagen geleden

Reactie op mell1994

En dit ook niet
Dat is geen kind van 13wk😉 en die andere foto is wel degelijk een genitaal uitsteeksel. Dat is een mooie. Een vroege eikel van een penis en een prominente clitoris in een vroeg stadium zien er hetzelfde uit daarom is het te vroeg er wat over te zeggen. Het is allemaal niet zo zwart wit als jij het ziet. Maar wat ik heel duidelijk merk is dat jij graag wil horen dat je gelijk hebt, zelfs als mensen met jaren ervaring (i.p.v. 2 kinderen) zeggen dat dat kan maar niet zo hoeft te zijn. Dus als jij er gelukkig van wordt: je hebt gelijk, het is een piemel. Hele fijne dag. Ik ga mijn kennis delen met mensen die wel willen leren.😉

15 dagen geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad (met 13+6). Dit zagen wij tussen de beentjes. Wij dachten hieruit te kunnen zien welk geslacht het wordt, maar hebben er ook niet zoveel verstand van haha. Wat denken jullie?

15 dagen geleden

Dinsdag bij de 10 weken echo, vonden het zo'n geweldige echo met dat handje erop 🥰

15 dagen geleden

Reactie op Yvonnneb

Vandaag de 13 weken echo gehad (met 13+6). Dit zagen wij tussen de beentjes ...
Je zou inderdaad zeggen dat het een jongetje is.

15 dagen geleden

Dat is geen kind van 13wk😉 en die andere foto is wel degelijk een genitaal ...
Zeker wel een kind van 13+2

15 dagen geleden

Echo bij 10+2. Hij/zij was erg bewegelijk 🥰🤩

14 dagen geleden

💘💘💘

14 dagen geleden

Reactie op Sannevg1

Dinsdag bij de 10 weken echo, vonden het zo'n geweldige echo met dat handje ...
Net of hij/zij zwaait, heel leuk! 😊

14 dagen geleden

Iemand een idee waar we hier naar kijken? Heb het idee een geheel been met voetje te zien, maar wat is de rest wat we zie🤣😅

14 dagen geleden

Reactie op April2025

Iemand een idee waar we hier naar kijken? Heb het idee een geheel been met ...
Hoofd en armpje?