568 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op April2025

Iemand een idee waar we hier naar kijken? Heb het idee een geheel been met ...
Ik zie ook een hoofdje en armpje. Wij hebben bijna dezelfde foto haha! Maar dan duidelijk een handje

15 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Ik zie ook een hoofdje en armpje. Wij hebben bijna dezelfde foto haha! Maar ...
Ah ja! Inderdaad. Jou foto is duidelijker, zeker door het handje. Ik denk inderdaad dat het een armpje is met het hoofdje als ik het vergelijk met jou foto! Dankjewel 😀

14 dagen geleden

❤️

14 dagen geleden

Reactie op Yvonnneb

Vandaag de 13 weken echo gehad (met 13+6). Dit zagen wij tussen de beentjes ...
Een jongen!Haha

14 dagen geleden

14+2 kan iemand raden wat het geslacht is?😁

14 dagen geleden

Reactie op Yvonnneb

Vandaag de 13 weken echo gehad (met 13+6). Dit zagen wij tussen de beentjes ...
Dat is duidelijk een jongetje 💙

14 dagen geleden

Reactie op Nrie

14+2 kan iemand raden wat het geslacht is?😁
Ik denk een meisje

13 dagen geleden

Net even een snelle echo gehad om naar het hartje te kijken omdat ik niet 4 weken wou wachten tussen de echo’s 🥺❤️

13 dagen geleden

Reactie op Incloudy

Wat bijzonder om te zien hoe zo een wonder begint. Ben je zelf verloskundig ...
Alleen als ze het niet goed kunnen zien. Bij mij heeft ze het eerst normaal geprobeerd maar omdat het vaak achter de darmen of schaambeen nog ligt doen ze het inwendig !

12 dagen geleden

Zojuist termijnecho gehad. Alles zag er goed uit😍 Geschat was 11+1, maar zijn verplaatst naar 11+4. Uitgerekend op 25 april 2025

12 dagen geleden

Reactie op Kayleigh2105

Zojuist termijnecho gehad. Alles zag er goed uit😍 Geschat was 11+1, maar z ...
Onderste echo foto is zo schattig het kindje lijkt wel een kuifje te hebbeb

12 dagen geleden

Gisteren de termijn echo gehad, alles goed! Kleine wiebelkont, dus het was soms lastig om de baby goed te meten. 😂 Vandaag 11+5 ❤️

12 dagen geleden

Reactie op Mandy van Engelen

Onderste echo foto is zo schattig het kindje lijkt wel een kuifje te hebbeb ...
Ja haha schijnt een handje te zijn 🤣

12 dagen geleden

Vandaag bij 14+6 geslachtsecho gehad. Eerst even wat twijfel maar daarna was het heel duidelijk, een klein meisje 🩷🩷

12 dagen geleden

Reactie op Djmilla

Vandaag bij 14+6 geslachtsecho gehad. Eerst even wat twijfel maar daarna wa ...
Gefeliciteerd! 🩷

12 dagen geleden

Te leuk om niet te delen 😍

11 dagen geleden

We dachten dat ik uitgerekend zou zijn op 5 mei, ivm een enorm lange cyclus. Gisteren de termijnecho gehad, daar gehoord dat ik wel gewoon 11 + 1 was volgens onze eigen berekening. Wel is de uitgerekende datum een week verzet naar 28 april. Nu dus ook maar toevoegen bij de geboorteclub April! 😊 De echo gister was erg positief! Baby’tje was al enorm bewegelijk, waardoor het eerst lastig was om goed op beeld te krijgen. Maar het is gelukt! 😍

11 dagen geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad bij 13+4. Alles zag er goed uit. Zo blij weer en zó nieuwsgierig naar het geslacht. 🫢🩷🩵

11 dagen geleden

Ik werd tijdens mijn eerste echo een week terug gezet. Maar m’n gevoel zei dat dat niet klopte, dus de tweede echo weer een week vooruit. Dus 11 weken nu. Ik ben 28 april uitgerekend, mn eerste kindje. Super spannend allemaal. 🍀

11 dagen geleden

Reactie op Mama Ingrid

Te leuk om niet te delen 😍
Wat zien we hier?