641 Reacties
één maand geleden
Reactie op Lynn23
Wat zien we hier?
Een gapend gezichtje en een 2 handjes waarvan eentje bij een oogje
één maand geleden
Wij hebben vandaag een pretecho laten doen 🥰 Ben nu 14+3 en naar verwachting krijgen wij een jongen 🩵
één maand geleden
Wij hebben vandaag op de laatste dag dat het kon d e13 weken echo gehad. Ben nu 14+3 en onze ukkie was super eigenwijs en wou niet echt duidelijk in beeld. Maar uiteindelijk toch een mooie foto van het hoofdje
één maand geleden
Reactie op BS
Ik werd tijdens mijn eerste echo een week terug gezet. Maar m’n gevoel zei ...
Super leuk, ik heb morgen de termijn echo en ben dan 11 + 4 en als het goed is ook dus rond die tijd uitgerekend. Echt het einde van april of zal hij of zij toch begin mei komen 🤩
één maand geleden
Reactie op Britt Noël
Super leuk, ik heb morgen de termijn echo en ben dan 11 + 4 en als het goed ...
Super spannend! Ik ben vandaag 11 + 4
Volgende week donderdag (met 12 + 4) hebben wij de 13 weken echo 🧸
één maand geleden
Reactie op Mama Ingrid
Een gapend gezichtje en een 2 handjes waarvan eentje bij een oogje
Hihi volgens mij is dit de AC oftewel doorsnede van het buikje 😜 ‘het gapende stukje’ is de maag 😉 (sorry beetje flauw misschien om hier op te reageren maar dacht je wilt vast weten waar je echt naar kijkt). Als je goed kijkt op het echo plaatje dan staat het er ook naast in het groen. Dit wordt standaard gemeten bij de 13 weken echo.
één maand geleden
Reactie op Melissa301
Hihi volgens mij is dit de AC oftewel doorsnede van het buikje 😜 ‘het gape ...
Dankjewel voor jouw reactie, al zie ik dat er ook niet in. Maar zal zeker kloppen dan!
één maand geleden
Net de 13 weken echo gehad. Alles was goed en zit erop en eraan. Mega speciaal omdat ik zelf mijn rechter hand mis en mijn arm korter is. We hebben ook de 2 handjes gezien. Zo in love 😍🥰
één maand geleden
Reactie op Mama Ingrid
Dankjewel voor jouw reactie, al zie ik dat er ook niet in. Maar zal zeker k ...
Nee snap ik, is ook lastig om te zien. Maar het is echt zo 😃(ik ben zelf verloskundige en maak dagelijks echo’s).