568 Reacties

11 dagen geleden

Wat een mooie echo's allemaal! Vandaag hebben wij ook de termijn echo gehad. Precies 11 weken en 30 april uitgerekend. Zo leuk 🥰

11 dagen geleden

13 weken echo✨🥰 Alles zag er goed uit!

11 dagen geleden

Reactie op Lynn23

Wat zien we hier?
Een gapend gezichtje en een 2 handjes waarvan eentje bij een oogje

11 dagen geleden

Reactie op Mama Ingrid

Een gapend gezichtje en een 2 handjes waarvan eentje bij een oogje
Wat bijzonder!

11 dagen geleden

11+6. Hoofdje rechts, benen links

10 dagen geleden

Ons mini mensje ❤️ 20 april uitgerekend

10 dagen geleden

Termijn echo 10+4 26 april uitgerekend 🤩🤩

10 dagen geleden

Wij hebben vandaag een pretecho laten doen 🥰 Ben nu 14+3 en naar verwachting krijgen wij een jongen 🩵

10 dagen geleden

Wij hebben vandaag op de laatste dag dat het kon d e13 weken echo gehad. Ben nu 14+3 en onze ukkie was super eigenwijs en wou niet echt duidelijk in beeld. Maar uiteindelijk toch een mooie foto van het hoofdje

10 dagen geleden

Reactie op BS

Ik werd tijdens mijn eerste echo een week terug gezet. Maar m’n gevoel zei ...
Super leuk, ik heb morgen de termijn echo en ben dan 11 + 4 en als het goed is ook dus rond die tijd uitgerekend. Echt het einde van april of zal hij of zij toch begin mei komen 🤩

10 dagen geleden

Reactie op Britt Noël

Super leuk, ik heb morgen de termijn echo en ben dan 11 + 4 en als het goed ...
Super spannend! Ik ben vandaag 11 + 4 Volgende week donderdag (met 12 + 4) hebben wij de 13 weken echo 🧸

10 dagen geleden

Van 28 naar 27-4 gegaan🥰

10 dagen geleden

Reactie op Mama Ingrid

Een gapend gezichtje en een 2 handjes waarvan eentje bij een oogje
Hihi volgens mij is dit de AC oftewel doorsnede van het buikje 😜 ‘het gapende stukje’ is de maag 😉 (sorry beetje flauw misschien om hier op te reageren maar dacht je wilt vast weten waar je echt naar kijkt). Als je goed kijkt op het echo plaatje dan staat het er ook naast in het groen. Dit wordt standaard gemeten bij de 13 weken echo.

10 dagen geleden

Reactie op Melissa301

Hihi volgens mij is dit de AC oftewel doorsnede van het buikje 😜 ‘het gape ...
Dankjewel voor jouw reactie, al zie ik dat er ook niet in. Maar zal zeker kloppen dan!

10 dagen geleden

Net de 13 weken echo gehad. Alles was goed en zit erop en eraan. Mega speciaal omdat ik zelf mijn rechter hand mis en mijn arm korter is. We hebben ook de 2 handjes gezien. Zo in love 😍🥰

10 dagen geleden

Ik heb vandaag ook de 13 weken echo gehad, alles was goed gelukkig. Blijft altijd een spannend moment

9 dagen geleden

Zien we daar wat ik denk te zien 👀 13+3

9 dagen geleden

Net 13 weken echo gehad, vond het onbewust weer heel spannend aangezien de kwaaltjes allemaal zijn verdwenen. Maar de ini mini doet het goed🥰 volgende week de pret echo ben heel benieuwd!

9 dagen geleden

De 13 weken echo gehad. Alles was goed en het geslacht konden wij overduidelijk niet om heen! 😂🩵

9 dagen geleden

Reactie op Mama Ingrid

Dankjewel voor jouw reactie, al zie ik dat er ook niet in. Maar zal zeker k ...
Nee snap ik, is ook lastig om te zien. Maar het is echt zo 😃(ik ben zelf verloskundige en maak dagelijks echo’s).