564 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Anne89.

Volgens eigen berekening 6+2 en vandaag een hartje gezien dat echt net was ...
Gefeliciteerd!!! Goed nieuws! Als het hartje net klopt en dus nog wat langzaam is, ben je waarschijnlijk ook iets minder ver dan gedacht, waarschijnlijk tijdens de echo 5+6 of 6+0. Het is meestal zo dat vrouwen een paar dagen minder ver zijn dan gedacht, dus volstrekt normaal! Dat is precies de reden dat zorgverleners niet happig zijn om precies bij 6wk een echo te maken, maar je meer richting de 7wk willen hebben. Dan weet je zeker, ook als iemand minder ver is, dat je een hartje moet zien🙂

2 maanden geleden

Vandaag een goeie echo gehad ipv 7 weken zou ik 6 weken en 1 dag zijn 4.8 mm en een mooi sterk kloppend hartje🥰

2 maanden geleden

hey dames, ik had vorige week zondag een echo waarbij enkel nog een vruchtzak te zien was - dokter zei ofwel je bent nog te vroeg ofwel is het mis.... bij mij was er nog geen puntje te zien in het zwarte vlekje.. mijn hcg blijft wel heel mooi stijgen elke dag ben zoo bang en benieuwd - mijn eerste zwangerschap zag ik al met 5+6 dagen een hartje en zondag zou ik volgens laatste menstruatieberekening 6 weken zijn.... mijn cyclus was wel ontzettend onregelmatig..

2 maanden geleden

Reactie op Angel2051062

hey dames, ik had vorige week zondag een echo waarbij enkel nog een vruchtz ...
Heb je binnenkort nog een nieuwe echo om te vergelijken?

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Heb je binnenkort nog een nieuwe echo om te vergelijken?
Ja volgende week donderdag pas... wil zo graag zo snel mogelijk voel me zoo onzeker en bang

2 maanden geleden

Reactie op Angel2051062

Ja volgende week donderdag pas... wil zo graag zo snel mogelijk voel me zoo ...
Slopend he die wachttijden ertussenin. Met ruim 1,5 week ertussen moet er die donderdag wel zeker weten duidelijkheid komen🍀

2 maanden geleden

Reactie op Angel2051062

Ja volgende week donderdag pas... wil zo graag zo snel mogelijk voel me zoo ...
Het is wel echt goed om te wachten tot die echo en het niet eerder te doen. Hoe moeilijk het ook is. Als je eerder gaat kijken, is de kans groot dat er nog weinig duidelijk gegeven kan worden en dat maakt je alleen maar meer onzeker. Als ik je eerdere verhaal zo hoorde, dat je zondag 6wk zou zijn, kan het nog heel goed passen dat je nu nog niet perse wat hoeft te zien. Alles is nog zo klein. Volgende week donderdag moet je dan echt duidelijk progressie zien of niet, maar in beide gevallen heb je dan wel een duidelijk antwoord. Heel veel succes!!

2 maanden geleden

Vandaag een echo gehad, een mooi kloppend hartje op 6 weken en 6 dagen🥰🍀🤞

2 maanden geleden

Wij hadden vandaag ook onze eerste echo 😍 een kloppend hartje 🩷🩵 zoo blij en opgelucht. (Natuurlijk blijft het allemaal spannend) Wel terug gezet naar 6+1 uitgerekende datum 8 april 2025

2 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad. 8 weken 🥰

2 maanden geleden

ben nu 7 weken zwanger echo gehad met 6.4 weken mooi kloppend hartje mogen zien na 2 miskramen blijft ontzettend spannend. uitgerekende datum is 3 april

2 maanden geleden

Hier met 6+4 vandaag het hartje mogen zien kloppen🥰

2 maanden geleden

Vandaag met net 6 weken en het hartje klopte nog niet.. ze vond het er verder wel heel goed uit zien! Mogen woensdag terug komen, meerdere die toen nog geen kloppend hartje zagen en daarna wel?

2 maanden geleden

Reactie op Melissa22!

Vandaag met net 6 weken en het hartje klopte nog niet.. ze vond het er verd ...
Bij mijn dochtertje van inmiddels 4 zagen we het hartje ook pas kloppen met 6+3

2 maanden geleden

Reactie op roxy23

ben nu 7 weken zwanger echo gehad met 6.4 weken mooi kloppend hartje mogen ...
Gefeliciteerd! Is dit bij Sifra toevallig?

2 maanden geleden

Vandaag een goede echo 6 weken en een mooi kloppend hartje.

2 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Gefeliciteerd! Is dit bij Sifra toevallig?
ja dit is bij sifra🫶

2 maanden geleden

Reactie op roxy23

ja dit is bij sifra🫶
Ooh wat leuk! Ik kom van Sint Maartensdijk

2 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Ooh wat leuk! Ik kom van Sint Maartensdijk
super leuk! ik woonde jaren in tholen maar sinds kort woon ik in poortvliet

2 maanden geleden

Gisteren echo gehad met 5+2 ivm bloedverlies, volgens de arts zag het er allemaal goed uit. Alleen een vruchtzakje nog te zien van 5 mm, hopelijk blijft het goed gaan 🤞🏻 volgende echo met 7+0