564 Reacties

2 maanden geleden

Deze week een echo gehad op dag 6+5, alles zag er goed uit😊

2 maanden geleden

Zou toen waarschijnlijk 5+3 geweest zijn. Blij te zien dat het zeer gelijkaardig is met jouw echo.

2 maanden geleden

Het kindje en rechts het dooierzakje 💙💗🤰🏽 7+2 weken ♡

2 maanden geleden

Na een bloeding woensdag en toch teveel onrust hierover de VK nog een keer gebeld, kon vanmiddag terecht en gelukkig alles in orde. Zelfs een kloppend hartje gezien met 6+1 🩷🩵

2 maanden geleden

Vandaag echo gehad 5+3 weken. Door vorige miskraam mocht ik eerder komen.. Vruchtzakje zag er goed uit, strak en niet brokkelig… en groot en dat is goed teken allemaal.. kreeg ik te horen🙏🏻. Hartje klopte nog niet maar dat is ook normaal met dit termijn. Ik ben opgelucht want wat vond ik dit spannend…! 27 aug mag ik weer langs voor controle :)

2 maanden geleden

Kloppend hartje! 💝 4 dagen terug in termijn gezet naar 6+5

2 maanden geleden

Vandaag de vitaliteits echo. Volgens laatste menstruatie vandaag 6+6, de meting kwam overeen met 6+5 dus helemaal prima! Een mooie 8mm en een kloppend hartje. Na de miskramen een enorme opluchting om dit keer wel een kloppend hartje en een goede termijn te zien! 28 augustus de intake en dan meteen weer even spieken

2 maanden geleden

Gisteren een echo gehad met een kloppend hartje 🥰 Na mijn miskraam gelijk weer zwanger geworden waardoor ik dacht 7+2 te zijn maar teruggezet naar 5+6. Gelukkig wel al een kloppend hartje kunnen zien!

één maand geleden

5+5 met een mooi kloppend hartje 🧡

één maand geleden

Vandaag volgens eigen berekening 6+0 en vanwege een eerdere miskraam een pretecho laten maken. Ze gaf aan dat ik waarschijnlijk 5+3/4 zou zijn. Een mooie vruchtzak en dooier is te zien alleen nog niet een kloppend hartje/embryo zo duidelijk kunnen spotten. 30 augustus de echo gepland staan bij de vk en zijn dan volgens eigen berekening 7+4. Hopen dat het zo door mag groeien en dat we dan iets moois/kloppend zien 🍀🤎🤍

één maand geleden

Vandaag echo gehad, dacht zelf 7 wkn, verloskundige denkt 6 wkn.. helaas kreeg ze het niet goed in beeld, het kloppende hartje was wel duidelijk zichtbaar 🥰 volgende week nieuwe echo voor mijn geruststelling (in verleden MA gehad)

één maand geleden

Vandaag echo gehad , dacht zelf rond de 7.3 week te zijn maar vk denkt eerder 8,2 ! ☺️ kindje was lastig in beeld te brengen maar wel een heel mooi kloppend hartje gezien

één maand geleden

6+4 een week terug gezet.maar wel een duidelijk kloppend hartje gezien ❤️

één maand geleden

Vanmorgen een kloppend hartje bij 7+5 weken! Heel fijn na twee eerdere miskramen🍀

één maand geleden

Hoi, ik heb gehoord dat je voor een echo het beste wat water kunt drinken zodat de echo helderder is, is dat zo? Ik heb aankomende vrijdag mijn eerste echo en ben nu 7 weken en 1 dag volgens eigen berekening

één maand geleden

Reactie op aly123

Hoi, ik heb gehoord dat je voor een echo het beste wat water kunt drinken z ...
Voor een uitwendige echo is een volle blaas goed. Voor een inwendige echo moet de blaas juist zo leeg mogelijk zijn.

één maand geleden

Reactie op Izzy94

Voor een uitwendige echo is een volle blaas goed. Voor een inwendige echo m ...
Heel erg bedankt💕

één maand geleden

Reactie op Izzy94

Voor een uitwendige echo is een volle blaas goed. Voor een inwendige echo m ...
Volledig correct! Meestal is een echo >10wk uitwendig en <10wk inwendig. Al verschilt dit per verloskundige. Als echoscopiste wil ik <10wk altijd vaginaal kijken voor de beste beeldvorming

één maand geleden

Gisteren een kloppend hartje gezien. Echter zagen ze ook bloed en stolsels in de baarmoeder. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit veel kwaad? De vk zegt dat het nog alle kanten op kan gaan. Word er erg onzeker van.

één maand geleden

Ik heb vandaag mijn vroege echo gehad. En eindelijk na 2 MA’s een mooi hartje, kindje ontwikkelt zich super, hersen aanleg was al te zien en het was zelfs iets groter als mijn eigen termijn! Zelf reken ik op 7+3 maar de VK kwam op 8 weken uit 😊 dus het lijkt voor nu positief, volgende week de volgende echo. Komende tijd krijg ik elke week een echo bij de gynaecoloog om alles goed te kunnen blijven volgen (ivm Ascherman en beetje voor mijn eigen gemoedsrust) dus dat is super fijn.