565 Reacties

één maand geleden

Afgelopen maandag de eerst echo gehad. Deze zag er mooi uit, net iets minder ver als ik zelf aanhield. Deze zwangerschap is gelijk na de miskraam ontstaan, dus exact wist ik het toch niet. Volgende week op het termijn dat het de vorige keer fout ging, dus ik duim dat dit kindje bij mij blijft 💗

één maand geleden

6 weken met een kloppend hartje 🤍

één maand geleden

Wij hadden een goede echo bij 6 weken en 5 dagen met een kloppend hartje!

één maand geleden

Na een zoektocht, toch gevonden, kindje was moeilijk op beeld te krijgen. Nu op 7+4 gezet met een mooie hartfrequentie 🥰

één maand geleden

Reactie op Melissa22!

Wij hadden een goede echo bij 6 weken en 5 dagen met een kloppend hartje!
Is dag bovenste het embryo en het rondje eronder de dooierzak?

één maand geleden

Reactie op Lynn23

Is dag bovenste het embryo en het rondje eronder de dooierzak?
Yes!

één maand geleden

Gister de eerste echo gehad, wat bijzonder ❤️ we hebben een kloppend hartje gezien en alles zag er goed uit. Vandaag 8 weken 🤗

één maand geleden

7+4 weken eerste echo! Wat een blijdschap en opluchting om een kloppend hartje te zien.. Zeker na 2 miskramen was dit extra spannend! Nu voelt het ‘echt’ ☘️

één maand geleden

Vandaag weer een echo gehad! 8 weken en 3 dagen nu! Het bewoog zelfs al🥰

één maand geleden

4w6d

één maand geleden

Vandaag 8 weken! Kleintje groeit goed, mooi kloppend hartje en zelfs al de aanzetten van armpjes en beentjes gezien. Frummel zag eruit als een gummybeertje🥰 Heb ook vandaag de intake gehad bij de verloskundige en heb gehoord dat mijn kraamzorg geaccepteerd is en ook het kinderdagverblijf! Is heel erg op zaken vooruit lopen, maar ik heb in ieder geval gegarandeerd plek! Is hier in de omgeving nog wel eens moeilijk🙈🥲

één maand geleden

Vanwege bloedverlies mag ik volgende week donderdag met 6+5. Hopen om dan een kloppend hartje te kunnen zien.. 🤞

één maand geleden

Hier 7 weken 2 dagen 🤗 mooi kloppend hartje!

één maand geleden

Dacht dat ik 7 weken was maar toch 6w6d. Kloppend hartje gezien❤️

één maand geleden

Reactie op aly123

Dacht dat ik 7 weken was maar toch 6w6d. Kloppend hartje gezien❤️
Aaaah meis wat fijn 🥰

één maand geleden

Gister een kloppend hartje gezien. 7+3 dagen ❤️

één maand geleden

Vandaag onze eerste echo gehad op 7 weken met hartje. We zijn zwanger na icsi en je ziet aan de linkerkant de overstimulatie van de punctie nog. En rechts is de lege buikholte.. dat duurt nog weken voor dit weg trekt.. ☺️

één maand geleden

Hoi! Volgens mijn laatste menstruatie (14-7) zou ik nu 6 weken zwanger zijn. Gister was ik bij de verloskundige vanwege sterke krampen in mijn onderbuik om bbz uit te sluiten. Op de echo is het onderstaande te zien. De echoscopiste zei dat ik 5+1 was gister. Dus vandaag 5+2. Ik weet echter wanneer mijn eisprong was (29 juli. Aan de hand daarvan zou ik ook 6 weken zwanger zijn. Ik ben dus enorm verward wat ik nu moet aanhouden. De volgende echo is over 3 en over 5 weken ingepland. Wat denken jullie? 6 weken of 5+2?

één maand geleden

Reactie op Jutje25

Hoi! Volgens mijn laatste menstruatie (14-7) zou ik nu 6 weken zwanger zijn ...
Kan het niet een late innesteling zijn anders? Mijn echo zag er ook ongeveer zo uit met 5+2.

één maand geleden

Reactie op Jutje25

Hoi! Volgens mijn laatste menstruatie (14-7) zou ik nu 6 weken zwanger zijn ...
Dan zou ik voor 5w2d gaan. Ben je zeker van je ovulatie? Als in; heb je ovulatietesten gedaan?.