565 Reacties

één maand geleden

Dan zou ik voor 5w2d gaan. Ben je zeker van je ovulatie? Als in; heb je ovu ...
Ja, en ik heb het gevoeld. Nog dagen de krampen er van gehad!

één maand geleden

Reactie op Jutje25

Hoi! Volgens mijn laatste menstruatie (14-7) zou ik nu 6 weken zwanger zijn ...
Op dit termijn kunnen ze het nog zo slecht meten, dit in combinatie met een misschien wat latere innesteling zou het 5+2 kunnen zijn maar ook zomaar een paar dagen verder. Ik heb bij m’n vorige zwangerschap een echo gehad bij 6+5 (wist ik door temperaturen) en de echo kwam uit op 5/6 weken, ze meette eigenlijk 5 wkn maar er was al hartactie dus moest wel verder zijn.. uiteindelijk bij termijnecho ben ik maar 1 dag teruggezet dus moest ik bij de eerste echo dus 6+4 zijn geweest, dat heeft ze toen nooit kunnen meten.. dus conclusie niet stressen maar geduld 😅😬 hoe lastig ook..

één maand geleden

Reactie op Jutje25

Ja, en ik heb het gevoeld. Nog dagen de krampen er van gehad!
Had je die krampen meteen met je positieve ovulatietest?

één maand geleden

Had je die krampen meteen met je positieve ovulatietest?
Nee de krampen begonnen twee dagen later ongeveer

één maand geleden

Reactie op Emmy35

Op dit termijn kunnen ze het nog zo slecht meten, dit in combinatie met een ...
Dat dacht ik dus ook, ik vond het wel een soort tegenslag. Voor mijn gevoel heb ik nu een week stil gestaan. Al is dat natuurlijk niet zo. Zo voelt het wel even😢 16 september heb ik de volgende echo, heel spannend of dan alles klopt💕

één maand geleden

Vandaag de eerste echo gehad, 7w1d 🤍 en een kloppend hartje!

één maand geleden

Reactie op Ceydaah

Vandaag de eerste echo gehad, 7w1d 🤍 en een kloppend hartje!
Wauwieee

één maand geleden

Vandaag tweede echo. 8 weken en 2 dagen. Bewoog goed, goede hartslag. Zit op schema dus ze verwachten dat het deze keer wel goed zal lopen 🤞. Ik durf bijna niet hopen!

één maand geleden

Vandaag de eerste echo gehad, 8 weken en 1 dag. Mooi kloppend hartje gezien❤️

één maand geleden

Zooooo blij! Vanmiddag eerste echo gehad, eigen berekening 7+2 klopte om en na bij, een moooi kloppend hartje gezien na 2 vroege miskramen❤️🥰

één maand geleden

Vandaag de eerste echo gehad. 5+4 Alles zag er goed uit!🥳 Ik mag 9 september weer.

één maand geleden

Reactie op Emmy35

Vandaag echo gehad, dacht zelf 7 wkn, verloskundige denkt 6 wkn.. helaas kr ...
Vandaag nieuwe echo, zag er gelukkig allemaal goed uit, was mooi gegroeid. Meting kwam nu op 7+4 🥰

één maand geleden

Nu 5+1, 16 september de eerste vroege echo! Spannend.. 😃

één maand geleden

Vandaag een collega even laten kijken. Alles zag er prachtig uit, baby loopt zelfs een dag voor op schema qua groei! We hebben ze baby zelfs zien wiebelen, kreeg er tranen van in m'n ogen. Werd ineens toch iets meer 'echt' ofzo!❤️ vandaag een groei van 8+6 gezien

één maand geleden

Vandaag een collega even laten kijken. Alles zag er prachtig uit, baby loop ...
Wauw, wat een mooie en duidelijke echo!

één maand geleden

Reactie op Emmy35

Vandaag nieuwe echo, zag er gelukkig allemaal goed uit, was mooi gegroeid. ...
Mooie echo! Wij hadden toevallig ook vandaag onze 1e echo met een zelfde termijn van 7,4 weken. Alles was goed en met een kloppend hartje 🥹🩵🩷

één maand geleden

Zooo spannend om allemaal te lezen en te zien! Wij hebben de 10e onze eerste echo. Zelf weet ik niet hoelang ik in verwachting ben. Mijn laatste menstruatie was op 14 juli, maar daarbij was mijn cyclus wel erg onregelmatig. Soms 41 dagen, soms 35 en soms 27. (Ben in januari gestopt met de pil) Op 19 augustus de test gedaan en die gaf toen 2-3 weken aan. Heel spannend 🫢

één maand geleden

Reactie op Maudddddddddddddddd

Zooo spannend om allemaal te lezen en te zien! Wij hebben de 10e onze eerst ...
Ah spannend he! Hier t zelfde, 13 juli laatste menstruatie maar ook onregelmatige cyclus.. ik heb de 25e de eerste echo rond de 10 wkn.. wat duurt dat nog lang 😅

één maand geleden

Reactie op MH1122

Ah spannend he! Hier t zelfde, 13 juli laatste menstruatie maar ook onregel ...
Ontzettend, ook elke wc gang erg spannend. Maak mezelf helemaal gek. Maar joh nog 2 weken 🫢 ff geduld

één maand geleden

Reactie op MH1122

Ah spannend he! Hier t zelfde, 13 juli laatste menstruatie maar ook onregel ...
Ik heb precies hetzelfde als jij! Ook 13 juli laatste menstruatie en de 25e eerste echo. Ongelofelijk lang wachten voor mijn gevoel haha