Zoals de titel al zegt, hier kan je je eerste of verdere echo foto's delen!
Ik heb op m'n werk bij mezelf nog een keer gespiekt en ik zag vandaag duidelijk een dooierzakje en een verdikking erin! Dat wordt het kindje. Er is nog geen hartactie, dat verwacht ik pas vanaf 6wk op z'n vroegst.
Dat is ook de reden dat verloskundigen en echoscopisten vaak pas rond 7 wk een eerste echo plannen. In de praktijk zijn de meeste vrouwen net een paar dagen minder ver dan gedacht en als je dan net iets te vroeg kijkt, kan het zijn dat je nog geen hartactie ziet en daar meer spanning en twijfel van krijgt.
Hierbij de echo hoe een kindje er rond 5+4 uitziet. Piepklein nog!🤩
Vandaag de tweede echo gehad in de kliniek. Ben 6w3d 🥰!
En we hebben een kloppend hartje gezien. Wat een vreugde na een traject met ovulatie inductie bij PCOS en een miskraam vorig jaar❤️❤️❤️!
We mogen naar de verloskundige.
Volgende week zaterdag de volgende echo en daarna is het 2 weken wachten tot de termijn echo. Maar ik moet zeggen: het voelt goed, ben enorm opgelucht en verwacht een spoedig verloop van dit (nu nog) kleine garnaaltje 😍
Ik heb vandaag de eerste echo gehad, ongepland zwanger, klein huisje met 1 slaapkamer.. en op de echo is een tweeling gezien.
Super blij maar ook spannend allemaal ben ongeveer 8 weken zwanger
6+4, twee daagjes teruggezet. Na een bloeding en steeds wisselende afscheiding zo blij om te horen dat het er goed uitziet met een mooi sterk kloppend hartje!🥰🥰
8 weken, hij gaf aan dat het nog zo klein is ik niet naar de voorspelling moest kijken haha (staat 7 weken 3 dagen). Helaas nemen ze in het zkh niet al te veel moeite met een vitaliteitsecho
Vandaag eerste vroege echo met 6+0 gehad. Alles zag er precies zo uit zoals het zou moeten en een mooi kloppend hartje zoals het hoort met 6 weken🥰 volgende vitaliteitsecho met 7+5 bij de gynaecoloog!