566 Reacties

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Onze eerste echo, een kloppend hartje en alles zag er goed uit, voor zover ...
De echo

één maand geleden

Gisteren goede echo gehad met 8+6. Kijk dat kleine beentje 😍 9 sept termijn echo

één maand geleden

Vandaag de tweede echo gehad in de kliniek. Ben 6w3d 🥰! En we hebben een kloppend hartje gezien. Wat een vreugde na een traject met ovulatie inductie bij PCOS en een miskraam vorig jaar❤️❤️❤️! We mogen naar de verloskundige. Volgende week zaterdag de volgende echo en daarna is het 2 weken wachten tot de termijn echo. Maar ik moet zeggen: het voelt goed, ben enorm opgelucht en verwacht een spoedig verloop van dit (nu nog) kleine garnaaltje 😍

één maand geleden

Vandaag eerste echo gehad, 8 weken en 2 dagen zwanger met een mooi kloppend hartje! 😊❤️

één maand geleden

Ik heb vandaag de eerste echo gehad, ongepland zwanger, klein huisje met 1 slaapkamer.. en op de echo is een tweeling gezien. Super blij maar ook spannend allemaal ben ongeveer 8 weken zwanger

één maand geleden

Vandaag onze eerste echo gehad. 6 weken en 5 dagen. Prachtig snel kloppend hartje gezien! Erg bijzonder🥰

één maand geleden

Hello little baby. Vandaag eerste echo, zoals verwacht 7+5 🥰

één maand geleden

Eerste echo ben 6w5d. Met een heel mooi kloppend hartje ❤️

één maand geleden

Gister mooie echo gehad! Nu 8+1 :) 24 sept de termijnecho 🥰

één maand geleden

Gister de eerste echo gehad met 7+1. Een heel mooi kloppend hartje gezien🥰

één maand geleden

Reactie op kir_db

Vandaag de vitaliteits echo. Volgens laatste menstruatie vandaag 6+6, de me ...
😍Heb je jullie intake al gehad? Hopelijk heb je weer een goede echo gekregen!

één maand geleden

6+4, twee daagjes teruggezet. Na een bloeding en steeds wisselende afscheiding zo blij om te horen dat het er goed uitziet met een mooi sterk kloppend hartje!🥰🥰

één maand geleden

Gisteren de tweede echo nu 8+3 en weer een goed kloppend hartje

één maand geleden

Vandaag de eerste echo, eindelijk na al die jaren is het echt zo! Een mooi kloppend hartje, vandaag 6+3🤎🧸

één maand geleden

Gisteren de eerste echo gehad met precies 8 weken en een heel mooi kloppend hartje, na een eerdere miskraam met de kerst afgelopen jaar zo opgelucht 😍

één maand geleden

Reactie op Marielleex

Wat leuk! Wij ook! Tenminste, we krijgen de eertse echo 11 september. 😊
Hier ook 25 april! Leuk 😊

één maand geleden

8 weken, hij gaf aan dat het nog zo klein is ik niet naar de voorspelling moest kijken haha (staat 7 weken 3 dagen). Helaas nemen ze in het zkh niet al te veel moeite met een vitaliteitsecho

één maand geleden

Reactie op Diosa

Gisteren de eerste echo gehad met precies 8 weken en een heel mooi kloppen ...
Is dit in het ziekenhuis? Wauw wat duidelijk!

één maand geleden

Vandaag eerste vroege echo met 6+0 gehad. Alles zag er precies zo uit zoals het zou moeten en een mooi kloppend hartje zoals het hoort met 6 weken🥰 volgende vitaliteitsecho met 7+5 bij de gynaecoloog!

één maand geleden

Echo bij 5+6