98 Reacties
11 maanden geleden
Reactie op shabnam1901
Ik heb die van done by deer! Heel fijn en licht en mega veel vakjes
En daarbij een Louis Vuitton neverfull maar die kan niet dicht dus zal ik niet vaak gebruiken maar had ik al!
11 maanden geleden
Bij onze dochter kozen we voor een luiertas met veel vakjes (ik ben even het merk kwijt), maar uiteindelijk gebruiken we die vakjes amper en is het een grote chaos in de tas haha🙈. Daarom gaan we nu gewoon voor een grote tas (waarschijnlijk gewoon de luiertas die we al hebben)met losse luieretuis en organizers voor de spulletjes van beide kids. Hopelijk werkt dat beter voor ons😅!
11 maanden geleden
Wij hadden eerst een luiertas van Jollein maar gebruiken nu voor m'n dochtertje deze. Heel licht in gewicht en overzichtelijk, met 1 hand open te maken en inclusief padded verschoonmatje en klein tasje voor een speen. Erg blij mee!
https://www.bol.com/nl/nl/p/luiertas-rugzak-incl-buggy-kinderwagen-haken-verschoningsmat-complete-set-zwart-van-zedar/9300000098230864/?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
11 maanden geleden
https://brisby.nl/collections/luiertassen?srsltid=AfmBOopWvTUynTIZJtPkKbryM5IoWlMEvSd2aUuDaHAlXImRRCBJIcc6
Wij hebben bij de tweede (nu in verwachting van de derde) gekozen voor praktisch. Een rugzak is echt heel handig, tas kan op je rug handen en armen vrij om je kindje te pakken en vast te houden. Hier past heel veel in. We gebruiken lang niet alle vakken. Maar ik vind het voor de opvang handig om dagelijkse spullen van spullen die je af en toe nodig hebt te scheiden. Spullen van de derde gaan hier straks bij in, daar is de tas ruim genoeg voor.
Dat hangen aan de kinderwagen ziet er leuk uit, maar in praktijk doe je dat bijna nooit en de tas kan ook gewoon onderin. Is mijn ervaring tenminste.
11 maanden geleden
Hoi,
Ik snap niet zo goed waarom je een nieuwe (luier)tas nodig hebt?
Ik snap dat er meer vakjes in zitten, maar waar zijn die allemaal voor?
Ik was gewoon van plan om mijn oude Hershell rugzak te gebruiken als ik veel mee moet. Die gebruik ik nu niet. Een luieretui met luiers er in in het laptop vak, een packing cube met schone kleding in het grote vak en in het voorvak fles en speen. En als ik vanaf 1 jaar minder nodig heb een kinderrugzakje met outfit en luiers.
Of zie ik nu iets over het hoofd?
11 maanden geleden
Ik heb deze van Baere Amsterdam.
Bij mijn vorige kindje vond ik een luiertas echt ideaal! Lang gebruikt ook. En juist door alle vakjes lag niet alles door elkaar en kon ik alles zo pakken.

11 maanden geleden
Reactie op Doortje97
Hoi,
Ik s ...
Zo zou het ook wel kunnen, alleen vond ik het bijvoorbeeld heel frustrerend dat ik steeds moest graaien in mijn tas zonder goed te zien waar iets kon liggen. Alles ging door elkaar. Nu liggen de flesjes, kleertjes,speentjes, doekjes en luiers en mijn eigen spullen apart van elkaar.☺️
11 maanden geleden
Reactie op Doortje97
Hoi,
Ik s ...
Een luiertas heeft zeker veel meer voordelen. Er zitten genoeg vakken in die groot genoeg zijn om flessen, thermoskan, luiers etc in te stoppen. Het blijft ook allemaal zitten omdat het vaak met een elastiekband van boven is. Dus het vliegt niet allemaal door de tas heen. Er zit heel vaak een verschoonmatje bij wat natuurlijk super handig is als je ergens bent waar er niks is om op te verschonen. Er zit vaak een klein tasje in die weer vast zit aan de binnenkant van je luiertas waar je alle kleinere spulletjes kwijt kan (billencreme, zetpillen, thermometer etc). En een luiertas is lekker ruim. En als je een beetje kwaliteit tas koopt dan heb je daar heel lang plezier van. Wij gebruiken nu ook weer de luiertas die we voor onze zoon hebben gebruikt. Niks aan. Topspul. Ik persoonlijk vind een luiertas echt duizend keer makkelijker dan alles meenemen in een gewone (rug)tas.
11 maanden geleden
10 maanden geleden
Ik heb voor deze gekozen. De kleur is bijna hetzelfde als onze cybex gazelle s2 stormy blue wagen + maxi cosi

10 maanden geleden
Reactie op Doortje97
Hoi,
Ik s ...
Als je borstvoeding geeft, heb je ook geen luiertas nodig. Je gooit een paar luiers en een setje kleding in de tas die je toch al meeneemt en klaar.
Ik had bij m'n eerste wel een luiertas en we gebruiken zelfs wasbare luiers. Na enkele maanden en nog steeds gebruiken we een random linnen tas😅
10 maanden geleden
Reactie op Roos040193
Ik heb voor deze gekozen. De kleur is bijna hetzelfde als onze cybex gazell ...

Oh die is leuk! Waar is hij van?