709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op onswonder

Proficiat ! De test die het lichste is heb je daar een foto enkel van? Mijn ...
Dit was mn eerste positieve alleen had ik het niet door. Met hoesje eromheen bijna niet te zien! Is dit je tweede op rij zo licht? Of bedoel je dat deze voor het eerst positief is?

2 maanden geleden

Reactie op onswonder

Proficiat ! De test die het lichste is heb je daar een foto enkel van? Mijn ...
Ik zou hem even openmaken als ik jou was, dopje eraf en witte is zo uit elkaar. Ik heb daarna het ‘laagje’ er afgehaald want dat weerspiegelt 😊

2 maanden geleden

Reactie op Ireneee

Dit was mn eerste positieve alleen had ik het niet door. Met hoesje eromhee ...
Ik dacht idd gisteren ook een licht streepje te zien op de sensitest in de avond..

2 maanden geleden

Afgelopen dinsdag positief getest na 4 maanden babydansen 🤭 , voor ons de eerste keer dus erg spannend en onzeker. Ik heb los van buikkrampen geen symtomen. Ik merk dat ik het ook nog lang wachten vind tot de eerste afspraak 27 augustus.

2 maanden geleden

Merk dat ik na m’n miskraam eerder dit jaar nu soort van zoek naar bevestiging dat alles goed zit. Vandaag 4+5 en zie nu wel echt een hele duidelijke streep… dus dat geeft soort van rust. Herkenbaar voor meiden die eerder ook een miskraam hebben gehad?

2 maanden geleden

Reactie op Aprilofmei

Ja zo spannend... kan niet wachten tot het zover is! Al veel symptomen?
Dagen kruipen voorbij haha, hopelijk gaat het weekend sneller. Dan is het nog maar 2 weken! Ik heb hele gekke dromen, ben ook soms ineens heel moe, grotere borsten dus soms vol lijken te schieten en vaak heel licht/duizelig, dan moet ik steeds wat kleins eten. En jij? 😘 voel je je goed?

2 maanden geleden

Jaaa! 3 weken en 4 dagen. Super pril en super spannend omdat ik vorige maand nog een miskraam had. Mijn zus is ook net zwanger.. dus zou fantastisch zijn als deze Nugget blijft plakken✌🏼🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op onswonder

Ik dacht idd gisteren ook een licht streepje te zien op de sensitest in de ...
Ik denk ook iets te zien, maar twijfel of die roze is of het voorgedrukte streepje 😅

2 maanden geleden

Reactie op Ireneee

Ik zou hem even openmaken als ik jou was, dopje eraf en witte is zo uit elk ...
Volla..

2 maanden geleden

Vandaag positieve test 2e ronde met Letrozol na operatie moest 30juli ongesteld worden op onze huwelijksdag 🥺🤍

2 maanden geleden

11 dagen overtijd 🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Merk dat ik na m’n miskraam eerder dit jaar nu soort van zoek naar bevestig ...
Jazeker, ben sinds ik t weet (3.4 week) al om de 2 dagen aan t testen haha. Nu 5.1, nog een week voor de eerste echo. Echt om gezeurd maar ze denken dat ik dan zelf 7 weken ben ivm laatste dag ongesteld. Ik weet alleen wanneer mn ovulatie geweest is

2 maanden geleden

Reactie op adlx

Jazeker, ben sinds ik t weet (3.4 week) al om de 2 dagen aan t testen haha. ...
Ooo ja erg hè!! Zo herkenbaar. En heel slim gedaan, ze kunnen dan vast al wat zien op de echo. Ik wil mijne (bij 7+2) eigenlijk proberen 3 dagen te vervroegen omdat onze 4 dochters dan terugkomen van hun vakantie met onze ex-partners. Dit kindje is tijdens onze vakantie verwekt, onze wachtweken nu dus kindloos… zou prachtig zijn om ze een positieve echo te laten zien. Vorige keer meteen verteld en ze waren zo blij, maar daarna dus de miskraam. Laat je iets weten na je eerste echo? Duurt niet meer heel lang!

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Merk dat ik na m’n miskraam eerder dit jaar nu soort van zoek naar bevestig ...
Ja zeker! Heel herkenbaar! Bij de laatste mk heeft het me zo aangedaan, dat ik nu elke dag test om te zien of het wel oploopt. Vanmorgen was het even donker als de controle streep en dacht ik, oké nu ga ik niet meer elke dag testen.. sinds 2 dagen had ik ook minder buikpijn. Alleen vanmiddag had ik een klein beetje bruin verlies, 1 malig na het naar de wc gaan en de buikpijn is weer terug gekomen als voorheen. Dus nu stress ik best wel weer en dacht ik, ik test nog wel even een tijdje door om te zien dat het niet minder word ofzo..😅 moet nog 15 dagen wachten tot de eerste echo..

2 maanden geleden

Bij mijn is vandaag donkerder dan alle dagen 🫶🏻

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Ooo ja erg hè!! Zo herkenbaar. En heel slim gedaan, ze kunnen dan vast al w ...
Ja dat is wel leuk! Ik zou gewoon bellen dat je je erg zorgen maakt en langs wilt komen. Beetje misbruik maken van de situatie mag soms best toch 😝🙈 en nog een week ja, ik laat het zeker even weten 🥰

2 maanden geleden

Alweer vier maandjes geleden🥰

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Dagen kruipen voorbij haha, hopelijk gaat het weekend sneller. Dan is het n ...
Dat ineens heel moe dat ken ik wel ja! Verder een beetje misselijk, maar ik vind het ook wel fijn dat ik het merk, dan heb ik toch het gevoel dat het goed gaat! Ik zag net je test, wat een fijn gevoel he! Ik test dus ook iedere dag om een knalstreep te krijgen, vandaag was hij echt bijna zo donker als de teststreep dus heb ook het gevoel dat ik het nu iets meer los kan laten en vertrouwen op een mooie echo de 19e🍀. Gekke dromen hoor je wel vaker, zijn ze wel leuk?

2 maanden geleden

Reactie op Aprilofmei

Dat ineens heel moe dat ken ik wel ja! Verder een beetje misselijk, maar ik ...
Als de controlestreep bedoel ik natuurlijk 🙈

2 maanden geleden

Vandaag. 1x begin en 1x later op de avond. Zou dan precies 4 weken zijn. 22 aug 1e echt geplant.