709 Reacties

2 maanden geleden

Volgens mij wel een positieve test, maar is echt heel licht dus vind het superspannend. Mijn NOD volgens de app was gister maar denk dat mn eisprong op zaterdag was. Nog meer mensen die zo licht hebben getest en waar het goed is gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op twinmommy2B

Volgens mij wel een positieve test, maar is echt heel licht dus vind het su ...
Ik zou over een dag of 2 nogmaals testen, dan is het waarschijnlijk duidelijker zichtbaar!

2 maanden geleden

Reactie op twinmommy2B

Volgens mij wel een positieve test, maar is echt heel licht dus vind het su ...
Ik had dinsdag een heel licht streepje. Toen ook Clearblue gedaan en deze gaf zwanger 1-2 week aan. Vandaag is de normale test alweer wat donkerder.

2 maanden geleden

Vandaag eigenlijk de dag van mijn menstruatie maar afgelopen dinsdag al positief getest. Hij lijkt geleidelijk donkerder te worden. Wat denken jullie? Nog 2/3 dagen tot een knalstreep?

2 maanden geleden

Reactie op twinmommy2B

Volgens mij wel een positieve test, maar is echt heel licht dus vind het su ...
Even nog 2 dagen wachten en dan weer testen. ❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op Aprilofmei

Dat ineens heel moe dat ken ik wel ja! Verder een beetje misselijk, maar ik ...
Wat fijn die donkere test! Geeft de burger moed hè? Heb er nog 1 liggen, eigenlijk moet ik gewoon stoppen met testen; maar ik ken mezelf. En precies wat je zegt, die kwaaltjes geven ook wel weer vertrouwen of zo ja. En m’n dromen zijn vooral heel vaag en duren voor m’n gevoel de hele nacht. Van de ene maffe situatie naar de andere, inpakken van koffers wat niet lukt en bijna missen van een vliegtuig, geld zoeken om iets te betalen en dat lukt dan niet en doe er uren over. Super vaag haha. We gaan voor een hele mooie echo de 19e! 🙏🏼😘

2 maanden geleden

Reactie op adlx

Ja dat is wel leuk! Ik zou gewoon bellen dat je je erg zorgen maakt en lang ...
Net gebeld, maar 6+6 vinden ze net te groet dus toch tot 7+2 wachten omdat ik anders misschien alsnog onzeker word als het net te vroeg zou zijn. Dus dan wachten we toch maar ‘geduldig’

2 maanden geleden

Vandaag mijn nod. Ik vind dit testen best licht. Vorige zwangerschap waren de testen op mijn nod duidelijker. Hopen dat het goed gaat 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefjeex

Vandaag mijn nod. Ik vind dit testen best licht. Vorige zwangerschap waren ...
Hoeft niks te betekenen, hcg kan tragere opbouwen of innesteling is pas later gebeurd 🍀 alvast voorzichtig gefeliciteer

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefjeex

Vandaag mijn nod. Ik vind dit testen best licht. Vorige zwangerschap waren ...
Herkenbaar die onzekerheid. Ik heb ook vandaag een hele licht positieve test. Zo spannend.

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Net gebeld, maar 6+6 vinden ze net te groet dus toch tot 7+2 wachten omdat ...
Groet = vroeg. Stom woordenboek 🤪

2 maanden geleden

Vandaag 5+1 op vakantie in Turkije deze test gedaan om zeker te weten dat het op loopt🤞🍀🥰

2 maanden geleden

Vanmorgen de early test gedaan, 2 dagen voor mijn NOD. Vanwege al wat symptomen. Heel spannend, direct na mijn miskraam vorige maand nu dus een positieve test!! * ik testte vorige maand positief, 5 dagen achter elkaar. ( getest vanaf mijn NOD ) Toen ineens bloedingen gehad 3 dagen, symptomen waren direct weg. Testte ook negatief. Want je houd ergens hoop. Controle gehad bij de VK inwendige echo alles was netjes schoon en ze zag al weer een eisprong aankomen dus door middel van ovulatie testen precies bijgehouden en dus vanmorgen een positieve test ( ook echt na 10 seconden al🤣) blijft heeeel spannend

2 maanden geleden

3 dagen te vroeg kan het nog steeds niet geloven

2 maanden geleden

Reactie op onswonder

Hoeft niks te betekenen, hcg kan tragere opbouwen of innesteling is pas lat ...
Ik vind ze heeel duidelijk voor NOD hoor! Mijn testen waren toen net zo en mijn dochter van bijna 2 huppelt hier vrolijk rond😃

2 maanden geleden

Wiehoe! Vandaag 4 weken en 4 dagen 💘

2 maanden geleden

ZOOOO DANKBAAR!!! Hoop zo dat alles goed blijft gaan. In april een miskraam gehad met 11 weken, maar een positieve test nu WEER. Wauw wauw wauw. Zo dankbaar. 🥹🥹🥹

2 maanden geleden

15dpo zó blij!! Nu een week geleden

2 maanden geleden

11dpo Zien jullie het ook?

2 maanden geleden

Reactie op mommy24

11dpo Zien jullie het ook?
Zeker🤩 gefeliciteerd!