709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Wat fijn die donkere test! Geeft de burger moed hè? Heb er nog 1 liggen, ei ...
Wat een gekke dromen inderdaad, ik ben altijd zo benieuwd wat die dan betekenen. Heb je het wel eens opgezocht? Laat je weten of je de testdrang kunt weerstaan? Ik heb vandaag mijn laatste test gedaan. En als deze zwangerschap goed gaat.. dan zelfs waarschijnlijk wel helemaal de laatste. M'n vriend is namelijk érg duidelijk over zijn wens voor 2 kindjes en niet 3. We gaan het zien🥰.

2 maanden geleden

Het voelt nog steeds zo onwerkelijk! Gisteren en vandaag getest omdat mijn ongesteld uit bleef en gewoon 2x een positieve test. Kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben... Vandaag 4 weken + 3 dagen 🍀🩷

2 maanden geleden

Reactie op MMKKT

ZOOOO DANKBAAR!!! Hoop zo dat alles goed blijft gaan. In april een miskraam ...
Gefeliciteerd!!

2 maanden geleden

Volgens mij lopen ze goed op 🥰

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben nu 14 dpo. En ik heb 2 compleet uiteenlopende "angsten". De testen zijn sinds 2 dagen wat donkerder zo vroeg (had gister ongesteld moeten worden) en ik lees dat hoge hcg levels op tweeling kunnen wijzen. Aan de andere kant... Sinds gister is ie niet donkerder geworden en geloof dat dat de bedoeling is. Iemand die een first time mom gerust kan stellen? 🫣 Nog een foto in de comment van de testen van vanmorgen.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben nu 14 dpo. En ik heb 2 compleet uiteenlopende "angsten ...
Zie hier de 2 testen van vanmorgen.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben nu 14 dpo. En ik heb 2 compleet uiteenlopende "angsten ...
Voor 14dpo heb je goed uitziende testen. Dat van hele donkere testen en een tweeling is niet bewezen. De testen kunnen namelijk nog veel donkerder dan die van jou. Je kan het beste om de dag testen je hcg loopt elke 24-48 uur op. Elke dag testen heeft geen zin. En daarbij positief is positief toch. Lekker laten gaan. Je bent gewoon zwanger!!!!

2 maanden geleden

Goedemorgen allemaal, Vandaag is m’n NOD. Gisteren en vandaag licht positieve testen. Bij mn miskraam waren ze net zo licht, dus ben bang dat t weer niet goed gaat. Heeft iemand ervaringen met zo’n lichte testen?

2 maanden geleden

Reactie op onswonder

Volla..
Hmm ik zie niks 😔

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Merk dat ik na m’n miskraam eerder dit jaar nu soort van zoek naar bevestig ...
Voor mij ook herkenbaar! Moeilijk te geloven dat het goed kan gaan, maar het kan echt, je hebt een hele mooie test! Is dit de early of gewone van de action?

2 maanden geleden

Hier loopt de test mooi op! Vorige week een cb test gedaan die 1-2wk aangaf ...
Heb je met iui dan ook meer kans op een tweeling? Anders misschien snelle innesteling, kan al na 5 dagen zijn geweest, dan ben je idd al 5 weken! 🤗

2 maanden geleden

Reactie op Ireneee

Heb je met iui dan ook meer kans op een tweeling? Anders misschien snelle ...
Volgens mij niet meer dan normaal omdat er in mijn geval geen hormonale stimulatie is geweest en we 1 dominant follikel gezien hebben. Maar mogelijk heeft het inderdaad dan met een vroege innesteling te maken! Daar had ik nog niet aan gedacht.

2 maanden geleden

Rechts gister en links vandaag. Niet te missen hè 🤭 vandaag 4 weken!

2 maanden geleden

Volgens mij niet meer dan normaal omdat er in mijn geval geen hormonale sti ...
Spannend! Geniet van je zwangerschap 😍 heb je al echo gepland staan?

2 maanden geleden

Ze lopen mooi op 😍 alleen de kruidvat testen blijven nog best wel licht. Zal hierna even een foto posten

2 maanden geleden

Onderste is van vandaag

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben nu 14 dpo. En ik heb 2 compleet uiteenlopende "angsten ...
Mijn test was op 12 dpo (ongeveer) even donker als de controle streep, vind deze testen nog wel meevallen qua hoe donker ze zijn.

2 maanden geleden

Hoi lieve allemaal! We zijn er zojuist achter gekomen dat we na een jaar proberen eindelijk in verwachting mogen zijn van ons tweede kindje. Het gevoel is onbeschrijfelijk we zijn zo dankbaar❤️ deze maand had ik een cyclus van 33 dagen en vandaag ben ik 12 dpo. Had sinds een ruime week last van branderige tepels en gisteren avond tijdens het hoesten een verkramping onder in mijn buik bij mijn baarmoeder. Maar durfde al een poosje niet meer bij symptomen te denken of geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. We zijn in de wolken😍 onze kleine druif mag eindelijk grote broer worden💙

2 maanden geleden

Vermoed negatief resultaat hier, 2 dagen voor nod.. 2 jaar al aan het proberen. Is zo een twijfeltest want die van de action blijven bij mij al 2 jaar omo wit en hier heb ik toch een schaduw na 1 minuut testen. Hopelijk volgende maand raak.

2 maanden geleden

Oploop testen van deze week