709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Jojooo63

3 dagen te vroeg kan het nog steeds niet geloven
Gefeliciteerd🩷, die van mij was ook zo 5 dagen van te voren maar vind nog steeds eng dat straks toch niet zo is ! Ik ben nu 3 dagen van te voren !

2 maanden geleden

Reactie op Aissadaels

Vermoed negatief resultaat hier, 2 dagen voor nod.. 2 jaar al aan het probe ...
Het lijkt of hij nog niet helemaal droog is, misschien zie je het nu iets beter?

2 maanden geleden

Reactie op Ireneee

Het lijkt of hij nog niet helemaal droog is, misschien zie je het nu iets b ...
Officieel mag je het dan niet meer als positief beschouwen overigens maar dan kan je nog een x testen 😊

2 maanden geleden

Reactie op Ireneee

Het lijkt of hij nog niet helemaal droog is, misschien zie je het nu iets b ...
Ik ga morgenvroeg opnieuw testen hopelijk dan een dikkere lijn

2 maanden geleden

Mijn test van vanochtend. Nog 12 dpo. Eerste positieve 10 dpo, lijnen lopen mooi op! Dus ben al wat gerust 😊

2 maanden geleden

Reactie op chaarli0214

Gefeliciteerd🩷, die van mij was ook zo 5 dagen van te voren maar vind nog ...
Hetzelfde hier, morgen als het goed is 4 weken 🤞🏼

2 maanden geleden

Vandaag erachter gekomen dat ik zwanger ben na mijn miskraam in juni🥰

2 maanden geleden

👶🏼👶🏼

2 maanden geleden

Van links naar rechts 2x 11dpo, 12dpo, 13dpo. Hopelijk lopen ze vd week wat meer op🙏. Erg onzeker na een miskraam in maart & we zijn al ruim 1,5 jaar bezig voor nr. 2.

2 maanden geleden

Super spannend 🥰

2 maanden geleden

31 juli kwamen we er achter dat ik in verwachting ben van ons tweede wondertje.🩵🩷

2 maanden geleden

Reactie op Aissadaels

Ik ga morgenvroeg opnieuw testen hopelijk dan een dikkere lijn
Is nog geen mooie streep helaas

2 maanden geleden

Mijn test op 4 weken! Duidelijker kan niet,

2 maanden geleden

De clearblue weken indicator geeft positief 1-2 aan met ochtend urine. Nu nog twee action testen gedaan maar die blijven wit. Wat moet ik hier nou mee🤯

2 maanden geleden

De clearblue weken indicator geeft positief 1-2 aan met ochtend urine. Nu n ...
Dat is vervelend, welke testen van de action gebruik je? En op hoeveel dpo zit je?

2 maanden geleden

Reactie op Aissadaels

Is nog geen mooie streep helaas
Zie je zelf wel een streep? Hij is hier een beetje vaag. En misschien een ander merk proberen? Lastig hoor. Is 's avonds je plas donkerder? Anders dan proberen.. succes!!

2 maanden geleden

Reactie op Aprilofmei

Dat is vervelend, welke testen van de action gebruik je? En op hoeveel dpo ...
Heb ze beide geprobeerd. Maar dus niet met ochtend urine. 14 dagen dpo. Had gister ongesteld moeten worden.

2 maanden geleden

De clearblue weken indicator geeft positief 1-2 aan met ochtend urine. Nu n ...
Die van de action bleven bij mij ook wit maar de van clearblue gaf wel positief aan, zowel de weken indicatot als de ultrasnelle test van clearblue, misschien idd ander merk proberen

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Merk dat ik na m’n miskraam eerder dit jaar nu soort van zoek naar bevestig ...
Hee, dat heb ik ook. Heb 5 miskramen gehad en daartussen een gezonde dochter gekregen en nu weer zwanger. Blijft ontzettend spannend allemaal!

2 maanden geleden

Vanmorgen de test gedaan, met 13/14 dagen DPO op NOD. Eerste ronde voor een tweede kindje (zoontje van morgen 10 maanden oud). 🩵 Leuk om ook lid te worden van deze groep! Ik wens jullie allemaal veel gezondheid toe. ☺️