709 Reacties

2 maanden geleden

Hey! Gister een test gedaan omdat ik onwijs misselijk was. 2 week geleden heb ik naar mijn weten een menstruatie gehad maar de test geeft het volgende aan. Mocht dit kloppen zijn wij natuurlijk onwijs blij en dankbaar 🤎.

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens 28

Hey! Gister een test gedaan omdat ik onwijs misselijk was. 2 week geleden ...
Hey ik ben nu 5 weekjes zwanger en had ook 2,5 dagen bloedverlies maar dit was de innesteling bloeding, eens opzoeken. Ik dacht ook eerst dat het menstruatie was, proficiat 🥰

2 maanden geleden

De clearblue weken indicator geeft positief 1-2 aan met ochtend urine. Nu n ...
Vertrouwen op de clearbleu, het meet zwangerschap hormoon dus als het tekent ben je zwanger ( altijd) als je geen zwangerschap hormoon had ging clearbleu negatief zijn dus alle vertrouwen en nu kijken naar je menstruatie periode daarin kan je bloeding hebben van 1a2 dagen dat is de innesteling bloeding heb ik zelf ook gehad, proficiat 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Sharonf

Hey ik ben nu 5 weekjes zwanger en had ook 2,5 dagen bloedverlies maar dit ...
Ahh oké, ja ik denk ik 4 dagen maar ook niet echt specifiek goed opgelet 😅. Morgen een belafspraak bij de dokter gepland voor de zekerheid, ben benieuwd wat zij zeggen. Jij ook gefeliciteerd! 🤎

2 maanden geleden

Voor het allereerst zwanger 😍 Gisteren een test gedaan, omdat mijn ongesteldheid weg bleef. Wat een mooie verassing! Drie dagen voor mijn ongesteldheid ook een test gedaan omdat ik naar de verloskundige moest voor een preconceptiegesprek ivm. mijn diabetes type 1. Deze was negatief. Dus gister was dit wel erg schrikken (positieve zin) want dit hadden wij niet gedacht 🥰 . We kijken uit naar al het moois (hopelijk) dat komen gaat. 🤍 Iemand toevallig ook zwanger met diabetes type 1? Liefs

2 maanden geleden

Reactie op cherrypie93

Voor het allereerst zwanger 😍 Gisteren een test gedaan, omdat mijn ongest ...
Ja hier diabetes type 1. Ik heb een dochter van 1,5 jaar oud en ben nu 4 weken zwanger :).

2 maanden geleden

Reactie op LittleBerry

Ja hier diabetes type 1. Ik heb een dochter van 1,5 jaar oud en ben nu 4 we ...
Gefeliciteerd met de tweede op komst ! Wat spannend ook voor jou weer. Mag ik vragen of je direct onder behandeling van de gyn bent of de eerste 10 weken bij een verloskundige?

2 maanden geleden

Jaaaaaa!!! Super blij! Ook wel een beetje spannend, we zijn ongeveer een half jaar geleden begonnen aan ons traject. Inmiddels 5e IUI behandeling , nu raak, 3e behandeling was een miskraam. 🍀🍀 dik duimen dat alles nu goed blijft gaan!!

2 maanden geleden

Reactie op Deezerv

Jaaaaaa!!! Super blij! Ook wel een beetje spannend, we zijn ongeveer een ha ...
Ik heb precies het zelfde gehad, 3e poging een miskraam met 5 weken en nu met poging 5 een positieve test

2 maanden geleden

Reactie op mommy24

Ik heb precies het zelfde gehad, 3e poging een miskraam met 5 weken en nu m ...
Oh wauw dat is toevallig!!

2 maanden geleden

Reactie op Deezerv

Oh wauw dat is toevallig!!
En gefeliciteerd met de positieve test nu!! 🤩

2 maanden geleden

Hee, dat heb ik ook. Heb 5 miskramen gehad en daartussen een gezonde dochte ...
Wow jeetje 5 miskramen… dat is heel heftig zeg. Zo hopen dat dit kindje gezond is en 9 maanden blijft zitten! 🙏🏼

2 maanden geleden

Maar ik twijfel nog....

2 maanden geleden

Deze was 1 augustus... en dpo geeeen ideeee

2 maanden geleden

Omg ik kan het echt niet geloven! Net een fertiliteitstraject gestart en nu (op reis) ineens een positieve test!!! Eerste test deze cyclus, CD 32, onregelmatige cyclus tussen de 28-40 dagen (dus geen idee hoeveel dpo/ hoe lang ik zwanger ben!) Gefeliciteerd allemaal! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op cherrypie93

Gefeliciteerd met de tweede op komst ! Wat spannend ook voor jou weer. Mag ...
Bedankt jij ook gefeliciteerd! Ik ben direct onder behandeling in het ziekenhuis inderdaad van een gynaecoloog, internist en verloskundige. Heel team haha. Als je medisch bent wordt je automatisch doorverwezen naar het ZH.

2 maanden geleden

Donderdag avond getest, was positief! En vrijdag ochtend weer, ook positief. Afgelopen vrijdag precies 4 weken! Kan het nog niet bevatten.. Gefeliciteerd allemaal!!!

2 maanden geleden

Zaterdag ochtend getest en positief op 8dpo! Super spannend nog tot aan mijn NOD en daarna zal het ook nog spannend blijven. We verloren helaas in februari onze vorige zwangerschap met 9+6 en werd gecuretteerd op 29/02/2024. Voor nu super blij. We hebben al een zoontje van 3.5. De papa heeft elke ochtend zijn koffietje nodig dus vond dit de ideale manier om het hem te vertellen.

2 maanden geleden

Vrijdag getest, 10 dagen na verse terugplaatsing ivf behandeling ❤️

2 maanden geleden

4+1 weken na 4 juli een miskraam te hebben gehad 🍀🥰