709 Reacties

2 maanden geleden

Na 3 jaar eindelijk een positieve test in handen 🤭 Gefeliciteerd allemaal!

2 maanden geleden

Super blij en enthousiast 😊

2 maanden geleden

Gisterochtend getest. Woensdag 31 juli was de NOD. Nog best onwerkelijk, maar zo bijzonder!

2 maanden geleden

Hoi hoi, willen jullie even met mij mee kijken? Ik zie dus al de hele tijd een streepje… maar ik krijg het gwn niet goed op ee foto. Het is super licht en een vaag lijntje. Heb ook niet in de ochtend getest.

2 maanden geleden

Vanmiddag getest. Ongeveer 10 dagen DPO, cyclus is wat schommelend en geen ovulatietesten gedaan. Zwangerschap nr 6... 🤞

2 maanden geleden

Ik heb vandaag getest, was al 4 dagen overtijd. Ik durf nooit te testen voor mijn NOD 🥰. Vandaag was dag 33 van mijn cyclus, die normaal vaak rond de 28 dagen duurt.

2 maanden geleden

Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb vorige week donderdag 1-8 mijn eerste positieve zwangerschapstest ooit in handen gekregen (niet zo snel verwacht) en ben inmiddels 4+1. Ik ben nog een beetje nieuw in deze wereld; maar hoe lang testen jullie nog door? Ik heb inmiddels 6 testen gedaan die telkens oplopen. Ik vind het allemaal erg spannend omdat het nieuw is, misschien zijn er hier meer ervaring deskundigen :)

2 maanden geleden

Reactie op naathalliee

Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb vorige week donderdag 1-8 mijn eerste posi ...
Wat mooi zeg! Gefeliciteerd!! Super spannend zo'n eerste keer. Hoe voel je je? Ik test persoonlijk tot NOD, dan niet meer. Ik heb 1x een paar dagen ervoor getest, toen was het een heel licht streepje en op NOD een donker streepje. Daarna niet weer getest. Dan wacht ik gewoon de echo af, anders maak ik mezelf gek denk ik, maar dat is persoonlijk

2 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

Wat mooi zeg! Gefeliciteerd!! Super spannend zo'n eerste keer. Hoe voel je ...
Bedankt! Opzich prima. Beetje misselijk en wat moe en soms lichte menstruatie krampen.. ik zal idd de echo afwachten 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op naathalliee

Bedankt! Opzich prima. Beetje misselijk en wat moe en soms lichte menstruat ...
Fijn! Hier ook vanmorgen weer wat krampen, na een aantal dagen geen krampen. Ik ben ook 4+1. Was je NOD 4 aug?

2 maanden geleden

Nee volgens mijn app gister nod, maar mijn zwanger plus app zegt ook 4+1, geen idee hoe dat dan kan haha!

2 maanden geleden

Zondag nog 1-2 weken en nu geeft die gelukkig 2-3 aan. Vandaag 4+4 😊

2 maanden geleden

4+2 is het niet hoog voor dit termijn?

2 maanden geleden

Reactie op naathalliee

Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb vorige week donderdag 1-8 mijn eerste posi ...
Ik heb 2 test gedaan, ook mijn 1ste kindje. Nu naar dokter gaan om bloed te prikken en gynaecoloog opzoeken om 1ste echo te maken... Proficiat 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Jajanee

Hoi hoi, willen jullie even met mij mee kijken? Ik zie dus al de hele tijd ...
Bij mij was het ook heel licht, erna 2,5 dagen bloedverlies gehad , blijkbaar innesteling bloeding erna 2de test en kwam de streep donkerder, het meet zwangerschap hormoon dus je bent zwanger 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Koalabeer19010

Na 3 jaar eindelijk een positieve test in handen 🤭 Gefeliciteerd allemaal ...
Gefeliciteerd 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kentry

Maar ik twijfel nog....
Het meet zwangerschap hormoon krijg je dus enkel als je zwanger bent en een beetje zwanger bestaat niet, proficiat 🥰

2 maanden geleden

Slecht te zien nog, maar vandaag 8dpo. Hiervoor 2 miskramen gehad met 10 weken en 5 weken. Ik hoop zooo dat dit goed komt. Dat zal toch een cadeautje zijn ☺️

2 maanden geleden

Kan het nog niet geloven. In juni met 8 weken een miskraam gehad. Nu weer zwanger 4.4 🥰 Vanochtend na de 2e test de verloskundige weer gebeld en heb 27 augustus de vroege echo.

2 maanden geleden

Reactie op Kimzi

4+2 is het niet hoog voor dit termijn?
Ben je zeker van je termijn? Niet al verder dan je denkt? 😊