709 Reacties

2 maanden geleden

Jaaaaa!!! 🫶🏻

2 maanden geleden

4 dagen over tijd terwijl ik normaal heel regelmatig ben 😍

2 maanden geleden

Reactie op Ireneee

Ben je zeker van je termijn? Niet al verder dan je denkt? 😊
Nee echt zeker i.v.m iui.

2 maanden geleden

Op vakantie een positieve test in handen! In April een miskraam gehad, heel erg blij om nu weer een positieve test te zien ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Kimzi

Nee echt zeker i.v.m iui.
Ik had hetzelfde! Was 4+5 en de cb test gaf ook 3+ aan terwijl ik door IUI heel zeker weet hoe ver ik was. Komt omdat je HCG levels hoger zijn. De test kijkt puur daar naar en kan dus niet echt zeggen hoe ver je bent. De ene vrouw maakt meet HCG aan dan de ander. Hoeft ook niet te betekenen dat het een tweeling is o.i. zit gewoon een groot verschil in tussen vrouwen

2 maanden geleden

Reactie op Merel9831

Op vakantie een positieve test in handen! In April een miskraam gehad, heel ...
Wat een super mooie foto, leuk idee! Nog nooit gezien dit

2 maanden geleden

Dames ... HELP. Zondag men regels gekregen .. negatieve test zaterdag of ja heel licht positief. Zondag men regels bloeding zoals een normale menstruatie enkel zondag rood en dan rozig tot vandaag amper. Ik voelde aan men lichaam dat ik zwanger was ik wist het. Ik doe net even een test die is positief hoezo?? Miskraam dan? 😟

2 maanden geleden

Reactie op onswonder

Dames ... HELP. Zondag men regels gekregen .. negatieve test zaterdag of j ...
Het zou of een vroege miskraam geweest kunnen zijn of een innestelings bloeding. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen

2 maanden geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Het zou of een vroege miskraam geweest kunnen zijn of een innestelings bloe ...
Ja die vroege miskraam denk ik eerder alleen had ik echt een blanco test zaterdag avond.. tegenover nu.. en ben zondag beginnen bloeien dus dan stijgt hcg nog even?

2 maanden geleden

Reactie op onswonder

Ja die vroege miskraam denk ik eerder alleen had ik echt een blanco test za ...
Hcg krijg je pas na de innestelimg vandaar dat ik dacht dat t misschien een innestelingsbloeding geweest zou kunnen zijn dat je lichaam nu hcg aan t aanmaken is en daarom nu licht positief uitslaat. Soms zijn de innestelings bloeding wat heftiger dan alleen een klein beetje licht roze, maar ik wil je geen valse hoop geven. Heel veel succes!

2 maanden geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Hcg krijg je pas na de innestelimg vandaar dat ik dacht dat t misschien een ...
Ik bel morgen mijn gyneacoloog voor bloed afname inverband met eerdere miskramen en bbz. Dankje voor je opmerking !

2 maanden geleden

Gisteren positief getest. Dpo 10. Streepjes op andere tests zijn nog wat licht maar de early van clear blue gaf positief aan. Krampjes in onderbuik. Merk dat ik het heel spannend vind en het besef nog niet helemaal dat het positief is. Meerdere hier last van, bang dat het mis gaat?

2 maanden geleden

🤗

2 maanden geleden

Reactie op onswonder

Ik bel morgen mijn gyneacoloog voor bloed afname inverband met eerdere misk ...
Heb je ovulatietesten gebruikt Toevallig?

2 maanden geleden

Reactie op De gele banaan

Gisteren positief getest. Dpo 10. Streepjes op andere tests zijn nog wat li ...
Voorzichtig gefeliciteerd 🍀 Ik blijf het ook spannend vinden, terwijl dit al mn 6e zwangerschap is 🙈 3 gezonde kindjes geboren 💕 Maar blijft toch onzeker omdat je nog geen zekerheid hebt. Geduld is lastig maar wel nodig, foetus moet nu gaan groeien 💕

2 maanden geleden

🤗

2 maanden geleden

Ik had vanmorgen een positieve test in handen🥺❤️ Dit was onze 3e cryo terugplaatsing, hopelijk blijft alles goed gaan🍀

2 maanden geleden

Na een heel jaar eindelijk! 😍💗 van lichtste naar donkerste. 3 augustus, 5 augustus, 7 augustus🍀🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kimzi

4+2 is het niet hoog voor dit termijn?
Hij zou dan 2-3 uit moeten slaan volgens mijn verloskundige

2 maanden geleden

Van onder naar boven! Het was zo licht, en ik kon me dat niet meer herinneren van de eerdere zwangerschappen of dat zo hoorde 😅 Baby 3! ❤️