709 Reacties

2 maanden geleden

Na 2 positieve beta-hcg testen ook nog een urine test gedaan om het echter te maken 🤩

2 maanden geleden

Na 7 maanden stoppen met de anticonceptiepil, zwanger voor ons 3e kindje. Was bij de eerste test 2 dagen overtijd, met middagurine. En de tweede test is met ochtend urine.

2 maanden geleden

Reactie op Kimzi

4+2 is het niet hoog voor dit termijn?
Ik denk dat je zwanger bent van een tweeling/meerling 😁😁 gefeliciteerddd

2 maanden geleden

Ik stop nu maar met testen, zo onzeker geworden na 2 miskramen te hebben gehad dit jaar.. nu maar wachten tot 27 augustus voor de vervroegde echo met 7 weken. Zenuwslopend.. Fingers crossed 🍀🤞

2 maanden geleden

Reactie op - N

Ik stop nu maar met testen, zo onzeker geworden na 2 miskramen te hebben ge ...
Ik duim mee voor een goede echo 🤞🍀

2 maanden geleden

Het is onwerkelijk, maar toch echt waar....

2 maanden geleden

Reactie op MissB92

Ik denk dat je zwanger bent van een tweeling/meerling 😁😁 gefeliciteerddd
Kan je niet zeggen. Die testen geven een aantal weken weer, maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen. De test meet de hoeveelheid HCG en per vrouw kan het gigantisch uiteenlopen hoeveel je daarvan maakt. Sommige vrouwen maken meer aanz waardoor die test higer uitslaat. Dat zou kunnen betekenen dat er een meerling is, maar is meestal niet het geval. Mijn test sloeg ook veel hoger uit dan dat mogelijk was en is er echt maar 1. Er zijn veel oorzaken voor hoge HCG. O.a. tweeling, maar ook vele andere oorzaken die ik nu niet ga of wil benoemen. De kans is het grootst dat je bij een hogere HCG gewoon de vrouw bent die nou eenmaal wat meer aanmaakt. Helaas is de kans op kwaaltjes dan ook groter....🙈

2 maanden geleden

Hier nu denk ik 5 week 4 dagen 🥰

2 maanden geleden

Afgelopen dinsdagavond een hele fijne dikke streep 🎉

2 maanden geleden

Zo superblij dat we gelijk weer zwanger mogen zijn in de 2e ronde voor onze eerste baby! ❤️ 1e ronde: direct zwanger, maar helaas een vroege miskraam bij 5+2 weken. 2e ronde: weer direct zwanger, nu 4+3 weken zwanger.

2 maanden geleden

Kan je niet zeggen. Die testen geven een aantal weken weer, maar dat kunnen ...
Okidoki bedankt voor de uitleg☺️

2 maanden geleden

Deze test van 15 dpo, eerste positieve early@home op 14 dpo. Dacht op 11 dpo ongesteld te zijn geworden. Maar wist door traject in zkh dat deze maand mijn slijmvlies dikker was door andere medicatie, maar menstruatie was juist lichter. Bleek achteraf geen menstruatie maar innestelingsbloeding 🙈 Nu 4+4 zwanger, en 26 aug eerste echo. Wat is dit spannend!!

2 maanden geleden

Reactie op surrogaat

Deze test van 15 dpo, eerste positieve early@home op 14 dpo. Dacht op 11 d ...
Gefeliciteerd!🩷 en wat een mega schattig pakje!

2 maanden geleden

Reactie op surrogaat

Deze test van 15 dpo, eerste positieve early@home op 14 dpo. Dacht op 11 d ...
Ik ben morgen 6 weekjes, ik heb zelfde meegemaakt. 24ste licht test, 25 en 26 zware bloeding op 26 heb ik normaal men menstruatie dus compleet verward 27julo na de bloeding 2 de test gedaan en was donker streep, proficiat. 🥰

2 maanden geleden

Amper symptomen maar deze test liegt niet..

2 maanden geleden

Eindelijk een heldere lijn voor op een foto haha. En nu hopen dat de kwaliteit goed blijft id app. 😅

2 maanden geleden

Ieeeeh na 4 negatieve tests vandaag een positieve! Mijn eerste zwangerschap en ik vind het zo spannend en leuk. Hopelijk gaat alles goed. Deze test 1 dag voordat ik ongesteld moet worden gedaan, vanmorgen vroeg. Spannend en zooo blij

2 maanden geleden

Ik kan het half niet bevatten!! Heel blij!! Ik denk ongeveer 17 dpo, vandaag getest! 4 NOD.

2 maanden geleden

Reactie op Dromenlies

Amper symptomen maar deze test liegt niet..
Hier ook amper klachten .. vorige week af en toe misselijk maar ook helemaal niet meer maar testen worden wel donkerder

2 maanden geleden

Ja hij is toch echt positief. Op 28 aug eerste echo. Met 6.3wkn. Heb dit jaar 2 miskramen gehad ..😪🌙