709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op LASE

Ja hij is toch echt positief. Op 28 aug eerste echo. Met 6.3wkn. Heb dit j ...
Gefeliciteeeerd! Ik ook mijn eerste echo 28 augustus! Erg spannend, wens je het beste toe ♥️

2 maanden geleden

Ik kan het nog steeds niet geloven !

2 maanden geleden

Afgelopen zondag getest 🥰

2 maanden geleden

Na 8 rondes letrozole eindelijk! 🥹 bijna 2 jaar een kinderwens voor onze eerste kindje 🤍 kan het nog echt niet geloven en durf nog niet “blij” te zijn. Mijn nod is pas maandag!

2 maanden geleden

Uurtje geleden getest.. 🥳 wij zijn helemaal in shock, ookal was het gepland 😂 misschien herkenbaar?

2 maanden geleden

Reactie op happyhelen

Uurtje geleden getest.. 🥳 wij zijn helemaal in shock, ookal was het geplan ...
Jaaa, ik had dus een paar negatieve testen dagen ervoor, waardoor ik vanochtend eigenlijk al bezig was met de douche aanzetten en mijn handdoek klaarleggen enzo, hoor ik mijn vriend opeens zeggen “oh.. OH JA. JA ER STAAT ZWANGER” 😂 Ik zo “Huh nee rot op, kijken?” 🙊 Heb denk ik wel een halfuur geknuffeld en my god geroepen, zo zo zo blij mee en zo gewenst ❤️ Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Reactie op emldr

Gefeliciteeeerd! Ik ook mijn eerste echo 28 augustus! Erg spannend, wens je ...
Oh wat spannend! Jij ook meis. Hoeveel weken ben jij nu zwanger? Ik ben vandaag 3+4 dus nog heel pril en voor mijn nod🫣

2 maanden geleden

Reactie op ellenkamp

Jaaa, ik had dus een paar negatieve testen dagen ervoor, waardoor ik vanoch ...
Haha hoe bizar!! Dan verwacht je het inderdaad veel minder. Gefeliciteerd! 🤍 Mijn man was even een kwartiertje weg.. hele week al niet getest maar dacht net ‘joh boeie, ik zie t wel’.. ging even de was opvouwen en keek tussendoor ook en zag gelijk het streepje. Heb gelijk nog een gedaan voor de zekerheid, kan het nog steeds nauwelijks bevatten 😅 Mijn man kon ook alleen maar ‘neeeeejoh.. NEEJOH ECHT?!’ roepen toen ik het vertelde 🤓 Is het je eerste?

2 maanden geleden

Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 29 juni alleen de test geeft aan 1-2 weken… volgende week een vroege echo ingepland ben benieuwd✨

2 maanden geleden

Reactie op happyhelen

Haha hoe bizar!! Dan verwacht je het inderdaad veel minder. Gefeliciteerd! ...
Haha zo leuk en bijzonder he! Ja het is mijn eerste, zooo blij en spannend tegelijkertijd

2 maanden geleden

8 aug getest nu 3 tot 4 weken zwanger. 16 maart ben ik gestopt met anticonceptie de prikpil

2 maanden geleden

Ons verassings zwangerschap 🥰

2 maanden geleden

Zoo super blij😍

2 maanden geleden

Reactie op ellenkamp

Haha zo leuk en bijzonder he! Ja het is mijn eerste, zooo blij en spannend ...
Ja precies hetzelfde hier! Ook onze eerste 🙃

2 maanden geleden

🥰🥰
Wat een verassing was dit, mijn zoontje word deze maand 1 dus dat worden er 2 onder 2 😅

2 maanden geleden

🩷🩵

2 maanden geleden

Onderste twee testen zijn van vandaag ☺️(4+5) eindelijk ook een knaller met de sensi testen..na in juni geen oplopende testen te hebben gehad wat eindigde in een mk met 5 weken (en in Jan een ma met 9 weken) vond ik dit mega spannend deze week (ook al zegt het verder nog niets) 🫣🫣 hopelijk blijft deze 🌈 baby plakken ❤️

2 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Onderste twee testen zijn van vandaag ☺️(4+5) eindelijk ook een knaller met ...
Hoeveel dagen zitten er tussen je senis ?

2 maanden geleden

Reactie op onswonder

Hoeveel dagen zitten er tussen je senis ?
Van boven naar beneden: do-vrij-zon-woe-vandaag werd woe even gek toen ik weinig tot geen oploop zag en kreeg echt even haat voor de sensi testen (mede doordat ik die dus in juni ook gebruikte en toen liepen ze af ipv op) maar toen deed ik woe een action normaal (zat inmiddels al in zak en as dat het weer t zelfde liedje was) en die werd ineens wel veel donkerder dan de dag ervoor dus emoties gingen van 0-100 en terug 🥲