709 Reacties

3 maanden geleden

Ook deze nog even.

3 maanden geleden

1 van 13dpo en de onderste 15dpo Dit keer gaat het wel gebeuren denk ik 🥹🥹

3 maanden geleden

Geen idee hoever ik ben, aangezien ik een eerste echte menstruatie nog niet gehad heb… straks maar even de verloskundige bellen! 😊

3 maanden geleden

Wie kent deze testen? Gister avond kon ik het niet laten om deze test te doen. Hij gaf een licht streepje bij t1 en een echt heel licht vaag streepje bij t2. T1 betekend 1/2 weken na bevruchting en t2 2/3 weken na bevruchting. Nou werd ik wakker en zag ik dat de t1 veel donkerder was en de t2 zo donker als t1 eerst was. (Ik weet het, niet meer aflezen na zoveel tijd, maar vind het vreemd dat het zoveel donkerder is geworden) Daarna las ik veel berichten van mensen dat de testen niet goed werken. Iemand ervaring mee? Het zijn testen van accufast.

3 maanden geleden

Reactie op L.E.A.

Wie kent deze testen? Gister avond kon ik het niet laten om deze test te do ...
Hoe de test nu is

3 maanden geleden

Eigenlijk dinsdag mn eerste nod. Maar nú positief 🙈

3 maanden geleden

Vaak is je ochtend urine veel geconcentreerder en dus test je veel duidelijker!

3 maanden geleden

11DPO, clearblue na een moeizaam zichbaar streepje op de action test. Gister 10DPO nog omo wit. 5e zwangerschap, als het blijft plakken wordt dit ons 3e kindje

2 maanden geleden

Vandaag 10 DPO 🤍

2 maanden geleden

Zien jullie het ook? 😅 dit was vanmiddag na dat ik de hele ochtend weinig had gedronken. Morgen ochtend een clear blue. Hoop het zo! 10 dpo vandaag dus wel erg vroeg nog.

2 maanden geleden

Reactie op Saskia1303

Zien jullie het ook? 😅 dit was vanmiddag na dat ik de hele ochtend weinig ...
Ja ik zie een hele lichte streep!

2 maanden geleden

🤩🥳 nu heel hard duimen dat het goed blijft gaan... Toch weer spannend allemaal.... 😮

2 maanden geleden

Ik kan het nog steeds niet geloven🥹

2 maanden geleden

Dinsdag positief getest 🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op ElviM

Super blij! Vandaag met 9DPO getest en positief! Zondag 28 juli mn verwa ...
Wat toevallig! Ik heb eigenlijk ook a.s zondag mijn NOD maar testte vanavond positief met een ‘normale’ test en avond urine 🤷🏽‍♀️🤞🏼. Ook na 2 miskramen dus blijft weer spannend 🫣.

2 maanden geleden

Na 4 jaar fertiliteitstraject, gisteren positief getest, niet te beseffen🙈 maar o zooooo blij!🥰

2 maanden geleden

Gisteren positief getest, 22 juli zou mijn 1e menstruatiedag moeten zijn geweest. Donderdag ervoor wat lichtrood bloedverlies, en vrij/za/zo donkerrood spotting wat ik altijd heb voor m'n menstruatie. Daardoor ging ik al niet meer uit van een positieve test en heb dus afgewacht. Vanaf maandag buikkrampen en rug/heuppijn maar geen bloedverlies meer. Donderdag nog steeds niet ongesteld en toen toch maar gaan testen en nu na 2,5 jaar eindelijk een positieve test in handen!

2 maanden geleden

Vandaag positief getest 🍀 zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden. Ik had het eigenlijk niet zo snel verwacht gezien ze 8 juli verklevingen hebben verwijderd (asherman). Duimen dat het goed gaat!

2 maanden geleden

Dinsdag positief getest. Vandaag duidelijk positief! Toch heel spannend na 2 vroege miskramen. Hopelijk blijft het nu goed gaan🤞🍀

2 maanden geleden

Reactie op Saskia1303

Zien jullie het ook? 😅 dit was vanmiddag na dat ik de hele ochtend weinig ...
Yessss 🥰🥰🥰